Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Η υπέροχη φίλη μου... by airis

Εγώ έχω μια φίλη πολύτιμη και μεταξένια.


Δεν έχει να μου δώσει λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής μου, 
ούτε έχει απαντήσεις για τις αμφιβολίες και τους φόβους μου… 
Όμως, μπορεί να μ ακούει και να τα μοιράζεται μαζί μου. 
Δεν μπορεί ν’ αλλάξει το παρελθόν ή το μέλλον μου. 
Όμως… όταν την χρειάζομαι είναι εκεί μαζί μου.
Δεν μπορεί να αποτρέψει τα παραπατήματά μου.
Αλλά μου προσφέρει πάντα το χέρι της, 
για να κρατιέμαι και να μην πέσω.
Οι χαρές μου, οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες μου δεν είναι δικές της -φυσικά.
Όμως ειλικρινά απολαμβάνει να με βλέπει ευτυχισμένη.
Δεν κρίνει ποτέ τις αποφάσεις που παίρνω στη ζωή μου.
Αρκείται στο να με στηρίζει, να μου δίνει κουράγιο
 και να με βοηθάει όταν το ζητήσω.
Δεν περιορίζει μέσα σε όρια αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσω
και μου προσφέρει πάντα τον ελεύθερο χώρο που χρειάζομαι 
για να μεγαλουργώ.
Δεν μπορεί και δεν προσπαθεί να αποτρέψει τις οδύνες μου 
όταν κάποιες θλίψεις μου σκίζουν την καρδιά.
Όμως είναι δίπλα μου και κλαίει μαζί μου.
Μαζεύει τα κομμάτια μου έπειτα και με βοηθάει να τη φτιάξουμε ξανά πιο δυνατή.
Δεν προσπάθησε ποτέ να μου πει ποια είμαι, ούτε ποια πρέπει να γίνω.

Μόνο με αγαπάει όπως είμαι και είναι φίλη μου.


Ήρθε στη ζωή μου μια κρύα μέρα του Νοέμβρη 
Και έκανε από τότε όλους τους μήνες της ζωής μου
πιο ζεστούς, πιο όμορφους 
Τις δυσκολίες μου πιο υποφερτές
Τις χαρές μου γιορτή.
Πάντα θα φοβάται για τα λάθη που κάνω- μην μου στοιχίσουν.
Όμως ποτέ δεν θα με αποτρέψει να τα κάνω, όσο κι αν την τρώει αυτό. 
Ποτέ δεν θα με κοροϊδέψει, δεν θα με υποτιμήσει!
Θα περιμένει εκεί δίπλα,
με μια μεγάλη ανοιχτή, τρυφερή αγκαλιά!
Έτσι πρέπει να είναι η μάνα. Η αδερφή. 
Η/οι πραγματική/οί φίλη/οι!

Είναι το Αφρούλι μου και μου απέδειξε
ότι οι φίλοι μπορεί να γίνουν οικογένεια κι ας μην υπάρχουν δεσμοί αίματος.
Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα γιορτάζουμε 
το δέσιμο και την αγάπη μας.
Μετράει έντεκα χρόνια στο ημερολόγιο της ζωής μου
και εύχομαι να με αντέχει (γιατί αυτό είναι αυτό που με καίει εμένα ☺)
για πολλά πολλά ακόμη!

(με χρωματιστή γραμματοσειρά σε παράφραση
το "Ποίημα στους φίλους" του Jorge Luis Borges)

Τίτη μου ...
Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος!

@ριστέα


♥Γιατί ναι Μαρία (Κανελλάκη μου) 
-είχες αναρωτηθεί πέρυσι τέτοια μέρα-
υπάρχει και επέτειος φιλίας! ♥

Αφιερώματα στο Αφρούλι μου έχω κάνει πολλά 
να δεις και τι κούκλα είναι...πάντα!

Θα μπορούσατε να το θεωρήσετε μια ακόμα ιστορία για το
 family stories #2 
το οποίο περιμένει κι εσένα....