Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα... (επειδή μου το ζητούν πολλοί...)

Τώρα θα αναρωτηθείς τι θέλω πάλι να ενημερώσω 
(σε στυλ διαγγέλματος μάλιστα!)
Μέχρι να ψηθεί το γλυκό μου 
-ναι καλέ, είναι αλήθεια, έκανα γλυκό-
κι επειδή ζητούν τα πλήθη τη συνταγή 
κι από το να κάθομαι να τη λέω στον πάσα ένα στο μέιλ
πού χρόνος μανούλα μου
ευτυχώς μου έκοψε και θυμήθηκα 
γιούπι θυμάμαι πού και πού
ότι έχω αναρτήσει τη συνταγή με εικόνες μάλιστα, στο παρελθόν...
Καλέ πάτα πάνω στον σύνδεσμο και πάρε τη συνταγή!
Α, τα είχα πει πάλι εδώ.
Τελικά τα λέω κάθε τρεις και λιγάκι!
Μάθε τα επιτέλους!
Αυτή τη δουλειά θα κάμω κάθε τρεις και λιγάκι;
(Πέτρο, για σένα τα λέω☺)

Άντε, καλή επιτυχία!


Πατσαβουρόπιτα λέγεται επίσημα,
"γλυκιά αμαρτία" τη λέω εγώ, 
δοκίμασέ τη και θα καταλάβεις το γιατί,
και να σου εξομολογηθώ είναι η το μοναδικό γλυκό 
που ξέρω να φτιάχνω
που λαχταρώ να φάω, αλλά εκεί! 
Βράχος!



Καλά σε αφήνω γιατί κοντεύει να ψηθεί
και έχω έτοιμο το σιρόπι, 
(ζεστό το γλυκό- κρύο το σιρόπι, έτσι πάει ...)

Αχ σκέτη αμαρτία σας λέω!!!

Στο μεταξύ η Αννα από το ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
ανάρτησε τη δική της συμμετοχή στο 
family stories
Η μικροαστική μου οικογένεια 

Εσύ; Σκέφτηκες κάτι ή ακόμα;
Εγώ την έχω γράψει εδώ και καιρό στο χαρτί αλλά 
πού χρόνος για να την ανεβάσω !!!
Ζητείται γραμματεύς!☺

Σε φιλώ αλλοπαρμένη, ως συνήθως
@