Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Έρχεται ♫ ♪ ♫ έρχεται ♫ ♪ ♫...... (δεν είναι απλά ένα ευχολόγιο)


Όχι!
Δεν είναι απλά ένα ευχολόγιο.
Δηλαδή είναι, στα δικά σας μάτια φυσικά,
(και μπορεί να μην σας γεμίζει και πολύ το μάτι τώρα που το σκέφτομαι)
αλλά για μένα δεν είναι! 


που σύντομα, πολύ σύντομα, θα ενωθούν εις σάρκα μία,
οπότε κι εγώ απλά ήθελα να δώσω ..τα ρέστα μου!
Και δεν ξέρω αν θα αρέσει στους άλλους.
Έγινε όμως με αγάπη, τρυφερότητα και πολλή φροντίδα,
οπότε είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει εκεί που πρέπει!


Τι άλλο ξέχασα;
Α ναι ... τα συστατικά !
Δαντέλες, κορδέλες, περλίτσες, pealr pen, 
ανάγλυφο glitter, ασημί relief, ακρυλικά χρώματα,
ντεκουπάζ, κρακελέ ενός συστατικού,
όρεξη, κέφι, χαρά.... μπλα μπλα....
Μην μου δίνετε σημασία. Πετάω!


Στον αφέγγιστο από φως κι ελπίδα ουρανό μας,
τι δώρο μοναδικό κι αναπάντεχο
ήταν ετούτο;
Στο μαύρο στερέωμα του ουρανού
δυο λάμψεις καινούργιες,
προάγγελοι της χαραυγής,
βρήκαν τη θέση τους.
Δυο αστέρια μαζί- ένας νέος αστερισμός....
"Της αγάπης το σύμπλεγμα"!
Ανέσπερο να 'ναι το φως σας
μικρές, ερωτευμένες μου ελπίδες.
Ταξίδι αέναο να κάνετε
με άλκιμο κυβερνήτη τη καρδιά σας.
Θα σας κοιτάζω και θα παίρνω κουράγιο...
χαρούμενη και γαλήνια,
ελπίζοντας πάντα
πως κάποια αστέρια δεν θα σβήσουν ποτέ!

@ριστέα

υγ: σειρά τώρα έχει το βιβλίο του γάμου.....
και όχι μόνο!