Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Μέσα σ' ένα απόγευμα.... ☺


.... έκανα μια σειρά μπουκαλάκια.
Με ντεκουπάζ κι ανάγλυφο κρακελέ 
τα 5 εξ αυτών.
(Βασικά έκανα κι άλλα πραγματάκια που δεν πρόλαβα 
απλά να ολοκληρώσω!☺)


Ένα περίεργο γυάλινο μπουκάλι που είχε ....νερό μαστίχας!
Η φίλη που βγήκαμε τις προάλλες για καφεδάκι μπορεί να μην το ήπιε,
αφού δεν της άρεσε
αλλά εγώ δεν έχασα την ευκαιρία, φεύγοντας, να πάρω το μπουκαλάκι
μαζί μου για να του αλλάξω τα φώτα!


Το βαζάκι παρακάτω το έκανα πρώτα αμμοβολή,για δοκιμή,
γιατί έχω δύο, διαφορετικά υλικά αμμοβολής, μα ως τώρα
δεν είχα τολμήσει να τα χρησιμοποιήσω.


Αυτό πάλι το πολύ απλό βαζάκι, άλλαξε μόνο με ντεκουπάζ,
με ελάχιστες σκιάσεις με ακρυλικό,
για να χρησιμοποιηθεί για ποτήρι του φραπέ,
το οποίο θα το παίρνει μαζί του κάποιος γνωστός μου στη δουλειά του.
Πιο αντρικό δεν μπορούσα να το κάνω!


Και τέλος,
καρέ καρέ οι πλευρές των τριών μικρών μπουκαλοτσίπουρων,
που πολύ καμαρώνουν για την αλλαγή τους!


Γιατί έτσι περνάω τ'απογεύματά μου εγώ!

Αύριο θα τι ακολουθήσει άραγε;


 βρίσκεις 24 αναρτήσεις με το ανάγλυφο κρακελέ
(σε βιβλία, τετράδια, πίνακες, κουτιά, μπουκάλια, κεριά)
κι εδώ 
βήμα βήμα πώς χρησιμοποιώ το easy 3D flex!

Δεν ξεχνάμε 

Εσύ θα συμμετέχεις ;
Με ιστορία, παραμύθι, κείμενο, ποίημα, δράσεις....
ό,τι έχει μέσα του την αγάπη!

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα