Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι: Παράταση!


Τελικά τα παραμύθια μας αρέσουν!
Πολύ!
Πραγματικά δεν το περίμενα...
Μέσα σε 28 μέρες, δώσαμε 66 παραμύθια!
Απίστευτο κι όμως,
δικό σας έργο είναι (κι) αυτό!



Επειδή λοιπόν ο Φλεβάρης είναι λειψός, (έστω και μια-δυο μέρες)
εσείς πολυγραφότατοι & εμπνευσμένοι,(τα πουλάκια μου)
εγώ αργή & πολυάσχολη (τρομάρα μου)
(ακόμα έχω στα χαρτιά ένα παραμύθι μου)
επίσης χρωστώ μια ανάρτηση για τα παραμύθια, την αξία τους
(αλλά κρατώ και μία ελάχιστη επιφύλαξη, κάπου)
και τέλος 
επειδή είμαι large 
και μπορώ να το κάνω (να τα λέμε κι αυτά)
για όλα αυτά και άλλα τόσα
πάμε 10 μέρες ακόμα;



 Αμέ, απαντώ μονάχη μου! ☺
Ως τις 10 Μάρτη θα συνεχίσει να γίνεται 
του παραμυθιού!
Ε μετά, καιρός είναι να πάμε για άλλα!


Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι !

Διαβάστε σήμερα μια υπέροχη τετράδα από χτες

Το πηγάδι που τραγουδούσε, 
από την Πίπη, 
στο Οξεία Γλωσσοπάθεια

από τη Δέσποινα Πατεράκη, 
στο despina's studio

από τη Μαριάννα, 
στο Οnirokosmos

από την Anastasia, 
στο Χειροποίητες Δημιουργίες

Όλες συμμετοχές ως τώρα  τις παρακολουθείς
εδώ!



Τέλος,
και σημαντικότερο όλων
δεν ξεχνάμε τον 17χρονο Παύλο που χρειάζεται 
τη βοήθειά μας.

Σας γλυκοφιλώ
@