Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Μετά τη γιορτή....



Ένα ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια που μου αφήσατε 
για τα 5χρονα γενέθλια του μπλογκ είναι λίγο!
Με συγκινήσατε όλοι να ξέρετε!

 66 Φίλοι 
(ανάμεσά τους και δυο μικρά φιλαράκια)
πέρασαν κι άφησαν τις ευχές τους στη χθεσινή μου ανάρτηση
Με δυσκολία έβαλα τα κουκιά στο random list

Σοφια Θεοδοσιαδη
κυκλάμινο
despina
Pippi
me (maria)
Marie-Anne
mylittlecosyworld
παντελόνι καμπάνα
Τάσος Γ. Κάβουρας
syros2js
Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη
Tzina Varotsi
vailie
Nasia
Νικόλας
Πέτρος
Katerina Valsamidi
Mia Petra
Άννα...
ποιώ - ελένη
Athina
Ελένη Φλογερά
nieneke nia
Νίκη
Η blogger της διπλανής πόρτας
Despinas Studio
renate hachiko
Our Walk
nikol
Σοφία ΜΒ
Lysippe
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
giwta ar
Σοφια Αρσενιου
Μαρία Έλενα
konstantina handy mama crafts
Katerina Verigka
Σμαραγδένια Ρούλα
Maria Kanellaki
serenata
Ο κόσμος της Ράνιας
Κέρινα Ποιήματα
Apokalipsis999
pylaros
Μαρία Νικολάου
Πέτρος Κ.
ino skiathos
Maria!
Makis Del
ANNA Flo
Άρης Άλμπης
marilenaspotofart
Velvet
Giannis Pit
Katia Markouizou
Χαρά Θ.
Ρένα Χριστοδούλου
Φιλία
Stella Christomoglou
ΕΛΕΝΗ
vivi ka
Aleka Craftaholic
Γλαύκη
Ανταίος
FLORA GIA
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
Butterfly( δεν μπορούσε να αφήσει σχόλιο)

κι αυτό μου έδωσε πρώτη νικήτρια ....

List Randomizer

There were 66 items in your list. Here they are in random order:
  1. Άννα...
  2. Maria Kanellaki
  3. Katerina Verigka
την Άννα από τα Σιγά τ'αβγά

*Βάζω αναπληρωματικά από δω και μπρος 
γιατί δεν δέχονται όλοι να δώσουν τα στοιχεία τους. 
Τρεις φορές στο παρελθόν φίλοι δεν αποδέχτηκαν το δώρο τους.
Σιωπηρά είχα επαναλάβει στο παρελθόν τις κληρώσεις μου 
κι άλλοι φίλοι είχαν και πάλι σιωπηρά κερδίσει.

Συγχαρητήρια στη νικήτρια
Πάντα καλότυχη να είναι.
Ένα από τα χριστουγεννιάτικα βιβλία μου θα γίνει δικό της!

Θα τα πούμε μέσω μέιλ Άννα μου!

Να'μαστε καλά να το επαναλαμβάνουμε 
όσο πιο συχνά μπορώ.
Η χαρά μου όταν μοιράζω δώρα...απερίγραπτη!
Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους! 


@ριστέα