Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Μαζί με τον καφέ #20: Ένα σπίτι... σκέτη διαφήμισή μου!


Έλα έκαμες καφέ;
Σήμερα Κυριακή, χαλαρά, δεν θα σε κουράσω.
Τουρ θα σου κάνω.
Μου αρέσουν τα τουρ βλέπεις.

Όχι δεν θα είναι στο πυργόσπιτο.
Αυτό το κάνω τα Χριστούγεννα μόνο.
Και στο εργαστήριο το έκανα.
Δεν το χάλασα ακόμα να φτιάξω πάλι άλλο.

Στο σπίτι που μένουν οι μικρές ερωτευμένες μου ελπίδες θα σε πάω.
Τα αρραβωνιασμένα μου (ανίψια).

Και θα σου δείξω μερικές από τις σφραγίδες μου στο χώρο τους
(με την άδεια τους φυσικά).
*
Το καπέλο μου!
Ο πρώτος πίνακας που έφτιαξα με powertex
τον οποίο λατρεύω και όταν λατρεύω εγώ δεν κρατάω!
Χαρίζω!
Την παρουσίασή του την είχα κάμει εδώ.
*
Ο πίνακας με τις ερωτευμένες φατσούλες τους 
πάνω σε ξυλόγλυπτο καβαλέτο.
Την παρουσίασή του την είχα κάμει εδώ
*
Το (11ο μου) βιβλίο-παλαίωση.
Την παρουσίασή του έκανα εδώ.
*
Ο πίνακας (επίσης πρόσφατο έργο)
πάνω από το κρεβάτι τους.
Την παρουσίασή του έκανα εδώ.
*
Ένα κουτάκι shabby chic
στο τραπέζι του σαλονιού τους.
 Την παρουσίασή του την είχα κάμει εδώ.
*
Μερικά σαπουνάκια, μπουκαλάκια, βαζάκια
(στο μπάνιο)
(διάσπαρτες μέσα στο μπλογκ οι παρουσιάσεις τους ☺)
*
Κι ένας καθρέφτης, το πρώτο μου δώρο
Την παρουσίασή του την είχα κάμει εδώ.
Δεν τον είχαν κρεμάσει ακόμα,
όταν το έπαιξα (ανεπιτυχώς) φωτορεπόρτερ
για αυτό και χρησιμοποίησα εικόνα αρχείου! ☺
*
Στο δικό μου παίζει να έχω πολύ λιγότερες δημιουργίες μου.
Αφήστε δε που έχω το πρώτο βιβλίο που παλαίωσα
και τώρα πια το βλέπω και γελάω!
(ήταν η πρώτη απόπειρα...)

Σας αφήνω εδώ
γιατί το εργαστήριο μου κλείνει το μάτι
Ανοιχτά άφησα εδώ
για σχόλια, σιχτιρίσματα, τομάτες και λοιπά ζαρζαβατικά
(πετάξτε ελεύθερα....θα τα μαζέψω για σαλάτα)
Φιλιά κατάμουτρα
@ριστέα

Ιστορίες της Νύχτας
Οι Ιστορίες της Νύχτας "τρέχουν" και τις παρακολουθείς εδώ
Συμμετοχή ή ενδιαφέρον εκδηλώνεις εδώ

Διαβάστε (από χτες) τον
Ο αγέλαστος άνθρωπος
από την Έλλη-Funkey monkey 
ενώ σήμερα
 Μια αληθινή Ιστορία, 
από τη Μαρίνα. στο e-periodiko mas