Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

True story: Έκαμα γλυκό! ☺

Τι; Δεν με πιστεύεις;
Να κοίτα καλά:
3 γιαουρτάκια , 7 αυγά, 10 κουταλιές σιμιγδάλι ψιλό,
2 κεσεδάκια ηλιέλαιο, 1 και μισό ποτήρι ζάχαρη. ΛΕΥΚΗ!
5-6 βανίλιες...τι έχω ξεχάσει;
Α! Το φύλλο κρούστας.
Όλο το πακέτο...Δεν θέλω τσιγκουνιές ναι;
Βρε συ σου έχω ντοκουμέντα!
Χτυπάμε αλύπητα όλα τα υλικά στο μίξερ.
Καλέ τι ωραία εφεύρεση!
Κανονικά βουτάμε τα φύλλα μέσα στον χυλό που θα προκύψει
και τα πετάμε στο ταψί μας σαν πατσαβούρια, 
εξ ου και το κανονικό όνομα του γλυκού,
πατσαβουρόπιτα
Αλλά εγώ παιδί μου τα βάζω με τάξη, ίσια απλωμένα, σχεδόν ατσαλάκωτα
κι ανάμεσα ρίχνω με την κουτάλα τα χτυπημένα μου υλικά.
Κι έτσι δεν είναι πλέον πατσταβουρόπιτα,
αλλά μια γλυκιά...αμαρτία!
Την οποία και δεν θα δοκιμάσω! Καν! 
Θα  την μυρίσω πάντως ☺
Έγινε για αύριο.
Της γιορτής το κέρασμα....
Πωπω σιγά μην κάνουμε αυτή τη δουλειά 
και να μην τρώμε κιόλας!
Του χρόνου πάλι!
Μας χάλασε και το νύχι ...μα τι ανάποδο πλάσμα που είμαι!
Πάω πάλι για... ντεκουπάζ νυχιών ☺!

Αύριο σου ανοίγω και τα λέμε... Ναι;
Τώρα πάω να δω αν ψήνεται καλά η γλυκιά αμαρτία μου.

Α και στο τέλος ρίχνω και σιρόπι.
4 ποτήρια ζάχαρη και 3 νερό.
Πάλι ΛΕΥΚΗ!
Φάτε θάνατο θα τους λέω αύριο...

PS :Ζεστό το γλυκό, κρύο το σιρόπι!

Ήταν μια βιαστική ανταπόκριση από την κουζίνα
του πυργόσπιτου,
ειδικά για τους λάτρεις των γλυκών συνταγών...
Φιλιά κατάμουτρα
@ριστέα

Και μην ξεχνάς...
περιμένει τις αλλαγές σου