Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

@iris speaking! #2 : Κι όποιος έχει τη μύγα .... ας μυγιαστεί !


Που λες, πάντα ήξερα ότι σαν λαός είμαστε πολύ περίεργος.
Διαφορετικός από τους άλλους!
Το έριχνα όμως στη διαφορετική κουλτούρα και βολευόμουν!

Τα τελευταία χρόνια βέβαια αναρωτιόμουν σοβαρά

τι σόι μυαλό έχουμε, 
αφού η κάλπη έδειχνε ότι είμαστε ανιστόρητοι, βλάκες, αδιάφοροι, 
ευκολόπιστοι, βολεμένοι.
Κάπου στις αρχές του χρόνου δείξαμε ότι υπάρχει ελπίδα, αλλά 
πολύ γρήγορα πάμε να επιβεβαιώσουμε 
ότι, εκτός των άλλων, είμαστε
προπέτες, ακόμα πιο ηλίθιοι και τελικά το φτιάχνουμε
μονάχοι μας το χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου μας.
Δεν έχουμε ανάγκη τους ξένους.




Αλλά διαρκώς διαπιστώνω κι άλλα.

Όλη η χώρα, από καφενεία μέχρι σόγια πολλές φορές
και από πλατείες μέχρι φαγάδικα
και φυσικά ΠΑΝΤΟΥ στο αχανή χώρο του διαδικτύου
είναι χωρισμένη σε... στρατόπεδα.

Υπάρχει η μία άποψη και η άλλη

και πουθενά διάθεση για νερό σε κρασοκανάτες.
Ο ένας τα βλέπει έτσι και πιστεύει ακράδαντα ότι είναι έτσι,
ο άλλος πάλι γιουβέτσι! 
Και το λατρεύει το γιουβέτσι του.
Δεν θέλει κοψίδια!

menoumebogdanoi7

Έχουμε λοιπόν τους ηλίθιους που θέλουν άκουσον άκουσον
να κάνουμε το μπαμ
και να τινάξουμε στον αέρα τους σκληρούς κόπους 5 χρόνων
των προηγούμενων κατα-πληκτικών κυβερνήσεων 
να παραμείνουμε Ευρω-πέη

και τους άλλους, τους χρυσούς ανθρώπους, που παραβλέπουν
τους θανάτους την εξαθλίωση, τη λιτότητα και βροντοφωνάζουν : 
"θέλουμε κι άλλο, ρίξτε κι άλλο τις συντάξεις,
κόψτε τους μισθούς...
αντέχουν οι φτωχοί!"

Τι δεν κατάλαβες;
Νομίζεις ότι το έχασα;
Όχι αγάπη μου!
Κι εγώ το γιουβετσάκι μου θέλω.
Με μαύρο αλεύρι μάλιστα.
Προτιμώ να είμαι με τους ηλίθιους!
Αυτούς που θυμούνται!
Τους Θανάτους,
Την πείνα,
Τους άστεγους,
Την εξαθλίωση......



Είμαι με αυτούς που δεν θέλουν να μείνουμε Ευρώπη,
γιατί ήδη δεν μένω Ευρώπη.
Με τους δικούς μου μένω. 
Ναι καλέ... μαζί μένουμε.
Τι κι αν είναι κάτω κι απέναντι. Ένα σπίτι είμεθα.
Πλερώνουν ρεύμα, νερό, φαγητό...
η απόσταση 22 σκαλοπατιών θα μας διαφοροποιήσει λες;

Ποια Ευρώπη μου λέτε και πράσινα άλογα;

menoumebogdanoi

♫ ♪ ♫ Αχ Ευρω-πέη Ευρω-πέη τα γουστάρουμε τα πέη!
Να τον τρώμε θέλουμε ζεστό
τον δικό τους τον ...χυλό! ♫ ♪ ♫



Θέλετε να θυμηθείτε τι ζούμε τα τελευταία 5 χρόνια;
Μπες στο κανελλάκι μου εδώ. 
Δεν θα κουραστείς να διαβάσεις.
Έχει πλούσιο φωτορεπορτάζ για όσους βαριούνται την ανάγνωση.

Για σένα που δεν βαριέσαι 
η Πετρούλα μου εδώ 
γράφει υπότιτλους στις εικόνες του κανελλακίου
(ούτε συνεννοημένες να ήταν!)

Θες ακόμα πιο χοντρό πέσιμο στους μαλάκες ;
Μπες στον Πέτρο Κ που δεν μασάει τα λόγια του.

Διάβασε και Πιτσιρίκο (Ευρώ πάση θυσία...των άλλων)
Και από αυτόν σου έχω.


menoumebogdanoi9

Τώρα αν είσαι από τους άλλους τι να σου πω;
Λυπάμαι αλλά εγώ έχω μνήμη.
Άλλες ανοχές δεν έχω.
Στη βλακεία.

Αποκαλούν Μεγαλειώδη τη συγκέντρωση αντί να την αποκαλούν
  ΜΕΓΑ-ΓΛΟΙΩΔΗ !
Τη συγκέντρωση υπέρ της παραμονής μας σε μια Ευρώπη 
που μας έχει ΞΕΣΚΙΣΕΙ κανονικά 
και εσείς λέτε ΚΙ ΑΛΛΟ!
Αν σας αρέσει μαγκιά σας.
Βγείτε στη πιάτσα.
Να τα κονομήστε κιόλας;

Τι ;
Τρελάθηκες με το στόμα μου ε;
Εγώ πάλι όχι. 
Αλλά κοντεύω να τρελαθώ, μην νομίζεις, με όσα είδαν τα ματάκια μου,
με όσα διαβάζω από ανθρώπους που λένε ότι αγαπούν 
και πονούν την πατρίδα.



Σταματώ ...
Ξέρω... δεν πρόκειται να σε πείσω.
Άσε που σε έχασα κι από αναγνώστη μου.
Σιγουράκι!
Γιατί νομίζεις ότι γράφω για σένα.
Αλλά έχω μια φοβερή παροιμία για την περίσταση
Όποιος έχει ΤΗ μύγα μυγιάζεται.

Αχ ναιιιι!!!
Σου έχω και την πόρτα κλειστή.
Πού να μου γράψεις τα σχολιανά σου οεο;
Πωπω τι πάθαμε!
Όμως ΕΔΩ μέσα γράφω τη γνώμη μου.
Και δεν κωλώνω να πάρω θέση!
Γράφω την άποψη μου.
Δεν πρόκειται να με πείσεις.
Ούτε θέλω!
Γιατί είπαμε:
αγαπώ το γιουβέτσι.
Φάε κι εσύ τα κοψίδια σου!

Κάποια στιγμή θα την κάνουμε την αποτίμηση.
Και το ένστικτο μου λέει ότι έχω επιλέξει 
το σωστό δρόμο.
Το μόνο δρόμο...

Φιλιά κατάμουτρα
και καλό ΣΚ!
@




ΥΓ: Σήμερα ήθελα να έχω άλλη ανάρτηση.
Η κολλητούλα μου ελευθερώθηκε
και μια κοράκλα 3.120 είδε το φως της ζωής.
Αλλά όσα συμβαίνουν και διαβάζω 
μου κλέβουν τη χαρά μου!

αχ ας είναι καλότυχο το μικρούλι μου....




Α να μην ξεχνιόμαστε ... με αυτά και με αυτά...
Το 8ο Συμπόσιο περιμένει τις εμπνεύσεις σας

στης Μαρίας μας τρέχει το Παιχνίδι με τος λέξεις
(τι κάθεσαι ..τρέξε να διαβάσεις και να ψηφίσεις)

και στης Μαρίας Νι τρέχει το Φωτογραφίζειν
ενώ αύριο-μεθαύριο βγαίνουν και τα Ολιγόλεκτα!
Τι σημαίνουν όλα τούτα;
Ότι παντού έχω συμμετοχές αγάπη μου! ☺