Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό;

Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό;

Ταξίδι πηγαίνω πολύ μακρινό
Στον Πύργο θα φτάσω εκεί τον ψηλό


Ευχές να παραδώσω έχω σκοπό,
αφού... αφού έτσι μου είπε ένας καπετάνιος σωστός!



Αυτό ήταν το δώρο που μετά από σαράντα κύματα,
έφθασε ένα στενάχωρο βράδυ στα χέρια μου,
για να μου διώξει τη στενοχώρια.
*
Γιατί είναι φροντισμένο με περισσή αγάπη...
Από το όνομά μου στο πλάι, στο σκαρί της,
μέχρι και τη χειροποίητη κάρτα, με την εικόνα ενός δικού μου κεριού,
όλα με άφησαν για λίγο άφωνη.
*
Κοιτούσα το κουτί και δεν ήξερα τι να πω...
Τελικά το "βούτηξα" κι έτρεξα κάτω, στη...μαμά!
Ε, όχι δεν θα τρελαθώ μονάχη μου, σκέφτηκα!
Θα πάρω και παρέα μαζί μου!
*
Ευχαριστώ από καρδιάς τον καπετάνιο Δημήτρη Ασλάνογλου,
που με τα χεράκια του έφτιαξε αυτό το καταπληκτικό ιστιοφόρο,
με χρώματα που αγαπώ!


τα δώρα συνεχίζονται....
Καλή σας μέρα 
Χρόνια πολλά σε όλους και πάλι!

@

Τα σχόλια θα ανοίξουν στο τέλος των δημοσιεύσεων 
των σχετικών με τα δώρα που έλαβα ! Υπομονή να'χεις....