Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ενημερωτικό σημείωμα (εφ' όλης της ύλης)

finger, heart, hug, love, thank you


Σκέψεις ατάκτως ειρημένες...

Κάποιες φορές θα δείτε αναρτήσεις μου όπου τα σχόλια είναι κλειστά.
Καλή ώρα όπως σήμερα εδώ.
Δεν το παίζω κάπως.
Είναι που πιστεύω ότι δεν έχω να πω κάτι πέρα από το 
"ήθελα να υπάρχει εδώ στο χώρο μου κάτι, που δεν έχω γράψει εγώ, 
αλλά απλά επειδή αγαπώ".
Άρα, δεν μπορώ να δέχομαι εύσημα, περί αυτού!
Άλλες φορές (σπάνια) τα κλείνω γιατί πονάω.
Όταν πονάω, δεν θέλω λόγια.
Θέλω, απλά, να βγάλω από μέσα μου αυτό που νιώθω.
Τελεία.
Και τέλος, κάποιες φορές χρειάζεται να σας ενημερώσω, απλά.


Περνάμε στο επόμενο θέμα μου.
Για όσους λαμβάνουν κάποια δημιουργία μου ..

Δεν είναι απαραίτητο να κάνουν δημοσίευση με ευχαριστίες και φωτογραφίες.
Έχω λάβει κι εγώ πολλά δώρα από μακρινούς φίλους
και δεν έκανα ανάλογη ανάρτηση.
Δεν είναι ότι είμαι αγνώμων.
Είναι που και οι φίλοι μου λένε τα ίδια:
το κάνουμε όλοι με την καρδιά μας κι όχι για το θεαθήναι!

Βασικά, αφού εγώ δημοσιεύω - από παιδική, αγνή χαρά- ό,τι δημιουργώ,
δεν χρειάζεται εις διπλούν αντίστοιχη ανάρτηση από τους τυχερούς!

envelope, fingers, letter, love, onoiko, thank you

Παρ'όλα αυτά θέλω εδώ να ευχαριστήσω θερμά:
►τον Δημήτρη Ασλάνογλου, για τα δύο του βιβλία που έλαβα δώρο
και δεν έχω λόγια για να εκφράσω το θαυμασμό μου για το έργο του
►τη Βαρβάρα από τα Κέρινα Ποιήματα που μου έστειλε δύο φορές 
δώρα πολλά ...χειροποίητα έργα της, βιβλία, φυτά ... 
και δεν με άφησε να δημοσιεύσω
►τη πασταφλωρίτσα μου από το TEXΝIS STORIES
για όλα τα χειροποίητα κοσμήματα που μου έχει στείλει για τις διακρίσεις μου 
στο Παιχνίδι των λέξεων 
►τον Νίκο Κυριακίδη, για το βιβλίο του (με ποιήματα) 
Δρόμοι με ματωμένα γόνατα
►όλες τις φίλες μπλόγκερς που δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ από κοντά
και όμως με στήριξαν δεόντως και καθ'οποιοδήποτε τρόπο,
 τις ημέρες που έλειψα με τη μαμά μου στο νοσοκομείο
► την ομάδα των 15 μπλόγκερς για τα υποστηρικτικά της μηνύματα
και τις υπέροχες ευχές τους εκείνες τις δύσκολες μέρες
    ►την γλυκύτατη Ινώ από την Σκιάθο
που εις ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη φιλοξενία της στο χώρο μου,
μου έκανε αντίστοιχη πρόταση φιλοξενίας στην Σκιάθο
(ακόμα και για τα ανίψια μου,αν δεν μπορώ εγώ η ίδια)
►την Αννούλα μου, από την Πάρο, γιατρός στο επάγγελμα,
που με στήριξε και με βοήθησε 
με τις γνώσεις της σχετικά με την μετεγχειρητική περίοδο της μαμάς μου
►όλους όσους στηρίζουν τα Συμπόσια Ποίησης 
με τα υπέροχα δημιουργήματα τους 
(ιδίως στο 4ο Συμπόσιο που βγαίνει στον αέρα σε λίγες μέρες, δεν έχω λόγια..
είναι όλες οι συμμετοχές μία και μία!)
►την Κανελλάκη, τη Σμαραγδένια, τη Βαρβάρα, την Πέτρα,τη Χριστίνα,τη Δημητρούλα, 
γιατί οι δεσμοί μας έχουν περάσει σε μια άλλη σφαίρα,
πολύ πιο προσωπική
►τη Maria Fe, γιατί είναι προστατευόμενη μου από το 2009
και τη νιώθω σαν δικό μου παιδί
►Τη Μαρλέν, τη Βίκυ, την Κική, τη Γλαύκη...
και τόσες άλλες φίλες που αγαπώ....
►το φονικό κουνέλι (ξέρει αυτό)
►τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ, για  όλους 
όσοι καθημερινά σχεδόν αφήνουν εδώ μια σκέψη τους, και την αγάπη τους

Θέλω εδώ να πω με μια φωνή:
Είστε όλοι Υπέροχοι


Είχα κι άλλα ενημερωτικά να πω αλλά, μεγάλη γυναίκα, συγχωρέστε με!
Τα ξέχασα! 

Σας φιλώ κατάμουτρα !
@ριστέα!

66 σχόλια:

  1. να θυμηθώ να σου πάρω μια μαγκούρα στα γενέθλιά σου!
    Α! και θα θέλω ανάρτηση ,για ευχαριστώ ,όταν την παραλάβεις!
    Γριούλα!
    πάω να ετοιμάσω σπιτικό γύρο κοτόπουλο να ακονίσω τις γέρικες μασέλες μου! Ακούς Joan Petra ;
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!! Ακούω λέει; Α]Και βέβαι ακούω, αν και δεν ξέρω μετά το γέλιο, αν πρέπει να ρίξω κι ένα κλάμα, καθότι αναρωτιέμαι αν πρέπει να.....μυγιαστώ: "να ακονίσω τις γέρικες μασέλες μου"...το 'πες για σένα μόνο ή...."δεν το καθάρισες, το είπες όλο μαζί" που λέει κι ο μοναδικός Μπρίλης/Γκιωνάκης (Κίτρινα γάντια)!! Ήθελα να ΄ξερα ωρέ Αρίστω (!!) αν είχες κι ένα κόκκινο χαλί, ποιον θα ευχαριστούσες ακόμα! Εν κατακλείδι πάντως, στο blog μας κάνουμε ο,τι θέλουμε, αλλά επειδή σεβόμαστε το κοινό μας, το ενημερώνουμε, είναι καθαρά ζήτημα σαβουάρ βιβρ!! Αχαχα! Άντε, μάκια στα κορίτσια μου και καλή όρεξη Νάσια! (Η Αριστέα έτσι κι αλλιώς θα έχει φάει το μπολ με τη βρώμη της από τις 6.20 μ.μ!! :)))))))

      Διαγραφή
    2. Ο Χριστός κι η Μάνα Του καλέ! Πως βρέθηκε αυτό το "Α" εκεί ξεκάρφωτο και είναι και κεφαλαίο, ενώ έπρεπε να είναι αλλού και να είναι και μικρό, ένας Θεός το ξέρει! Α, ρε Νάσια, με ζάλισε το κοτοπουλάκι σου κι έχασα τα λόγια μου :))

      Διαγραφή
    3. τωρα,ειναι κι αργα και δεν κατάλαβα τι δεν κατάλαβες χαχαχα
      εννοω ,θα πάρω μαγκουρα ,επειδη η Αριστεα λέει συνέχεια πως ειναι μεγαλη και για εμενα οι μασέλες γιατι χρησιμοποιω κι εγω την ηλικία μου όπου με συμφερει..
      για εσενα ηταν μόνο ο γύρος κοτόπουλο,γιατι ξερω πως σου αρεσουν οι πίτες...ουφ ,ελπίζω να ξεμπερδέψαμε τις μασέλες μας!

      Διαγραφή
    4. @Νάσια μαγκούρα έχω αν χρειαστώ (του μπαμπά μου ). Μυαλό μου λες που βρίσκω;
      @Τρελοκομείο, δεν έφαγα βρώμη χτες. Πλιγούρι έφαγα και στο συνιστώ ανεπιφύλακτα! Κάνει επίπεδη κοιλιά!
      Για γύρους και πίτες δεν ομιλώ!
      Καλή σας μέρα ! :)

      Φιλιάααα!

      Διαγραφή
  2. Καλέ, τι είναι σήμερα; Η μέρα των ευχαριστιών; Άντε βρε Αριστάκι! Όπου υπάρχει αγάπη, δεν χρειάζεται το ευχαριστώ. Ο, τι προσφέρει ο ένας στον άλλον φίλο, είναι αυτονόητο.
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να είναι μόνο τον Νοέμβρη; Γιατί να μην είναι κάθε μέρα των Ευχαριστιών! Η ευγνωμοσύνη για μένα είναι μια από τις μεγαλύτερες αρετές κι όποιος δεν την έχει φτωχός πολύ και δυστυχής μου φαίνεται πως είναι! :))
      Αννούλα μου, ΣΛ!

      Διαγραφή
  3. Μας είσαι πολύτιμη!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σεβαστή η άποψή σου στο θέμα των σχολίων μας. Όλοι μας έχουμε δύσκολες ώρες αλλά και υποχρεώσεις που μας αναγκάζουν να είμαστε αλλού!!!
    Καλό τριήμερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε!
      Να'σαι καλά!
      Τριήμερο για μένα δεν είναι αλλά δεν πειράζει! :)))

      Διαγραφή
  5. Ο καθένας, αγαπημένη μου, στο σπίτι του... ότι θέλει κάνει ή ότι τον αφήνουν να κάνει :))

    Φιλιά και το καφεδάκι σου με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν πολλοί έχουν την έννοια σου πολύ, να χαίρεσαι.
    (είναι και ποσοτικό και ποιοτικό το θέμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι , χαίρομαι αρχηγέ !
      Έχω πάρει πολύ περισσότερα από όσα έχω δώσει πιστεύω!
      Καλημέρα :)))

      Διαγραφή
  7. θα κάνεις ότι θες και όπως το θες με τα σχόλια. είναι δικαίωμά σου, είναι υποχρέωσή μας να το σεβόμαστε.
    είσαι τόσο γλυκό, δοτικό και αξιαγάπητο πλάσμα!
    με πολύ αγάπη σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλικυ μου με συγκινείς!
      Να'σαι καλά αγαπημένη!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  8. Φήμες θέλουν την κατανάλωση χαρτομάντηλων, αυξημένη κατακόρυφα το τελευταίο διάστημα. Τι μάρκα παίρνεις εσύ; Εγώ τα αγοράζω χοντρική απ' την αποθήκη χαρτικών της περιοχής...
    Αριστέα μου σου γράφω απ' τη σφαίρα της ευτυχίας. Με λαμβάνεις; Εγώ νιώθω τους κραδασμούς σου. Όβερ και σ' αγαπώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, κι εγώ χονδρική τα αγοράζω πια. Μόνο έτσι συμφέρει!
      Τελευταία φτιάχνω και όμορφα ξύλινα κουτιά με το κιλό, για καμουφλάζ! αχαχα!
      Α ρε κανελλάκη μου!
      Στην ίδια σφαίρα συγκάτοικοι είμαστε ( μπορεί και της τρέλας!)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. :) Καλή συνέχεια....να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ........Από τις πιο γλυκές αναρτήσεις που έχω διαβάσει τελευταία...
    Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μήνυμα αγάπης ελήφθη! Όβερ!
    Επιστρέφεται με πολύ καθαρό σήμα!!!
    Στις ειλικρινείς επαφές οι τυπκότητες μένουν μεταξεταστέες...
    Ό,τι μπορεί να δώσει ο καθείς, το προσφέρει χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα...
    Φιλιά... όβερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω τυχερή γι ατο συναπάντημά μας το διαδικτυακό!
      Εύχομαι κι από κοντά Γλαύκη μου γλυκιά!
      Φιλιά ! ♥

      Διαγραφή
  12. Εγω δεν θα πω πολλα!!!! Ετσι και αλλιως με δακρυα στα ματια δεν μπορω...
    Απλα.! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
    Για ολα.. Για ολες εκεινες τις στιγμες που εχω αναγκη να βγαλω πραγματα απο μεσα μου..
    Ξερεις εσυ ...
    Love u lots!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζούνι μακάρι να μπορούσα περισσότερα!
      Θέλω να είσαι καλά μικρό μου ♥
      Φιλάκια καρδιάς!

      Διαγραφή
  13. Μωρό μου, καταφθάνω τα Χριστούγεννα κι ανυπομονώ να παραλάβω τα δώρα μου (ζεστές αγκαλιές, χαμόγελα και μπόλικα γέλια) από κοντά :) Καλά είναι κι από εδώ, αλλά τα κοντινά είναι ακόμη καλύτερα. Σε γλυκοφιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορτσόπουλο ξενιτεμένο...
      Αγαπουλάκι μου γλυκό....
      από καλοκαίρι το πήγαμε τώρα Χριστούγεννα; Ανέκδοτο θα γίνει ο ερχομός σου σαν το δικό μου ταξίδι στην Αθήνα! :)))
      Έλα εδώ και από όλα θα σου δώσουμε!
      Φιλιά πολλά μικρό μου, ταξιδιάρικο πουλί! ♥

      Διαγραφή
  14. Πολύ ευαίσθητο πλάσμα είσαι...............λογικό να εισπράττεις τόση αγάπη!!!!!!
    Καλή σου μέρα
    Να περάσεις όμορφα ότι και να κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Άννα μου, ώρες ώρες δεν την αντέχω την ευαισθησία! αχαχα!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  15. Λυσιππικό θεμελιώδες θεώρημα: άνθρωπος που μπορεί να νιώσει βαθιά ευγνωμοσύνη για κάτι που του δόθηκε, και για το πιο μικρό ακόμα, αξίζει να μείνεις και να τον ψαχουλέψεις περισσότερο. Είναι ο μίτος που, ενδεχομένως, μπορεί να σε οδηγήσει σε θησαυρούς. Κι εσύ είσαι η περίπτωση ανθρώπου, που κρύβει ολόκληρο σεντούκι μέσα του, με ποικίλους θησαυρούς, ξωτικούλι μου.

    Σε καλημερίζω γλυκά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάκι μου ΣΛ κι ας μην αναφέρθηκες ονομαστικά ( και το ξέρεις!)
      Φιλάκια πολλά στο γλυκούτσικο μουτράκι σου! ♥

      Διαγραφή
  16. Πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα, Αριστέα! Στο 'χω πει; Μάλλον ναι, αλλά δεν πειράζει! Στο λέω πάλι!
    Καλή Κυριακή, ξέγνοιαστη όσο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία Σοφία μου!
      Φιλιά καρδιάς! :)))

      Διαγραφή
  17. ευτυχως που ξεχασες να κλεισεις τα σχολια και μετα που θα εβγαζα εγω ολη αυτη τη συγκινηση;
    Εγω σε ευχαριστω για ολα τα ομορφα που εχω διαβασει, νιωσει, πει, ακουσει και δημιουργησει μαζι σου και μεσα απο εδω και εκτος!
    Κι εγω οταν ποναω δεν θελω λογια κι αλλες παλι φορες τα βρισκω απλα περιττα.
    Ειμαι εδω παντως! Φιλακια και την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβες ότι τα ξέχασα (και μετά δεν μπορούσα να κάνω πίσω!
      Κι έτσι παρέμειναν ανοιχτά και με κάνατε λιώμα! Αυτό με κάνατε!
      Είσαι εδώ και χαίρομαι που σε βλέπω ! Ξέρεις εσύ!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου, σπάνιο πλάσμα, το κάστρο σου φιλόξενο κια αγαπησιάρικο, έρχομαι και γαληνεύω εισπράττοντας μοναδικά δώρα.....και σίγουρα η ανταλλαγή τυπικών φιλοφρονήσεων δεν με αφορά όμως η ευγνωμοσύνη και η χαρά που ξεχειλίζει αυθόρμητα και ειλικρινά, πέρα απο τα λόγια μπορεί να εφραστεί με τόσους τρόπους.....χωρίς ανταλάγματα......Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία αγαπημένη, έγινες μέρος κι εσύ τούτης της παρέας μα πιο πολύ της καρδιάς μου!
      Γλυκά φιλιά σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  19. Ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από μένα, γιατί εσύ με κάνεις να θέλω να αφήνω τις σκέψεις μου και την αγάπη μου εδώ, γλυκό κι αξιαγάπητο Αριστάκι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  20. Γι αυτό σε αγαπάμε. Επειδή είσαι αληθινή. Σου αφήνω χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω! :))

      Διαγραφή
  21. Να σου πω βρε μεγάλη γυναίκα. Για τα αρθριτικά ποιο είναι το καλό; Έχω επίσης κάτι προβλήματα με το γοφό μου και ρωτάω μήπως ξέρεις...
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αϊντέ; Προχώρησε η κατάσταση; Και σου είχα πει: μην σκύβεις!
      Καλημέρα Πέτρε μας!

      Διαγραφή
  22. Το ευχαριστώ σε σένα, Αριστέα μου που παίρνεις ότι δίνεις και αυτό λέγεται Αγάπη!
    ΑΦιλάκια καρδιάς και να σε προσέχεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου πάντα με τον καλό σου λόγο!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  23. ♥ Τι άλλο;;;;
    Να σαι καλά κοπέλα μου και να δίνεσαι!!
    Πολλά γλυκά φιλιά και να πράττεις όπως σου ορίζει η καρδιά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aριστέα, νιώθω πως εγώ σου οφείλω πολλά ευχαριστώ ,γιατί το blog σου ,και το συμπόσιο φυσικά, υπήρξε για μένα πηγή ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ μου, ευτυχής για τη γνωριμία μας! Χαίρομαι πολύ που συναπαντήθηκαν οι δρόμοι μας!
      Είσαι πολύ πολύ γλυκιά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  25. Ευχαριστουμε και μεις Αριστέα μου που υπάρχει το blog σου! Μια τόσο ποιοτική και αληθινή γωνιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με τιμούν Μάκη μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  26. Μπορείς να κάνεις ότι τραβάει η καρδούλα σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είσαι ελεύθερη Αριστέα μου να ορίζεις πότε θέλεις ή δεν θέλεις σχόλια, στα γραφόμμενα σου, αλοίμονο αν δεν μπορούμε να σεβαστούμε τις επιλογές φίλων και εν προκειμένω πολύ αγαπημένη φίλη όπως είσαι εσύ κοπέλα μου! Με τόση δοτικότητα και προσφορά αγάπης!!Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα γλυκιά, και μετ ον καλό λόγο! Κατερίνα μου σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  28. "ξερω πως της αγάπης τη φωτιά, μόνο αν στη δώσω θα με ζεστάνει," αυτο πιστεύω για όλα γυρω μου. Οπότε μάλλον μας δίνεις περισσότερα από όσα παίρνεις και πιο ζεστά από ότι στα δίνουμε. Αργησα να δω την ανάρτηση γιατί δεν εχω εύκολη πρόσβαση εδω που βρισκομαι.
    Να'σαι πάντα καλά να μας ζεσταίνεις με την τρυφερη καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη μου, αυτή είναι και η ουσία: δίνουμε από καρδιάς!
      Σε ευχαριστώ για άλλη μία φορά για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  29. Έτσι είσαι εσύ....
    αντί να σε ευχαριστούμε εμείς που έγινες κομμάτι μας
    ευχαριστείς εσύ....
    Φιλάκια άπειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου ! Ένιωσα εξαρχής οικεία και ζεστά μαζί σου! Όχι άδικα! Σε ευχαριστώ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  30. εμεις ευχαριστουμε καλε που υπαρχεις και ομορφαινεις τη ζωη μας!
    αφου εισαι υπεροχη, πώς να μή σε αγαπάμε; ;)

    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το φιλάκι το έλαβα.. κι εγώ ευχαριστώ.. που είσαι εδώ!! μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε γυναικάρα μου τρελή εσύ!!!! Πως καταφέρνεις κάθε φορά να με συγκινείς αλλά και να με κάνεις να γελάω άλλες φορές!!!
    Εγώ είμαι η Δημητρούλα που αναφέρεις θελω να πιστεύω ή η Ματσούκα:)))))
    Εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεις και να μοιράζεσαι αγάπη γιατί η ζωή ειναι ωραία γλυκιά μας Αριστέα!!!!!
    Ένα μεγάλο φιλί στη μανούλα σου και σε όλους οσους σε αγαπουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή