Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Πέτα, μικρή μου .....



Και ξημέρωσε επιτέλους η μέρα 
που το χέρι θα σηκώσεις
Την Αγία Τριάδα θα κληθείς στα ακροδάχτυλα να σχηματίσεις
τους όρκους κι εσύ να ψιθυρίσεις.
Το πολυπόθητο χαρτί, αυτό για το οποίο 
χρόνους μέτρησες στην πλάτη να σε βαραίνουν,
στη παλάμη σφιχτά θα κλείσεις
Τους κόπους σου με αυτό θα επισφραγίσεις...

Φτιάχνεις μαλλί,
εξαίσιο συνολάκι θα φορέσεις,
(αχ στης τηβέννου το βαρύ σκέπασμα θα κρυφτεί
κι άδικα έλιωνες γοβάκια στο σεργιάνι για την ανεύρεσή του)
Νυχάκι στην εντέλεια,
το μακιγιάζ επίσης.
Και όλος ο θίασος, εκεί,παραταγμένος
Για να χειροκροτήσει
Να δώσει λουλούδια,
αγκαλιές,
φιλιά.
Να απαθανατίσει τη στιγμή!
"Έλα και μια φωτογραφία μαζί!
................................
Άστραψαν σήμερα οι ουρανοί
Και στο επίκεντρο του κάδρου 
Εσύ!
Με της τηβέννου το βαρύ φορτίο να σε κρύβει...

Μικρή μου, αγαπημένη!
Είναι η μέρα η μεγάλη σήμερα...
Και σου αξίζει να χαρείς!
Και να πετάξεις σου αξίζει!
Ψηλά να φθάσεις!
Να διακριθείς στα έργα της ζωής!

Το πολυπόθητο χαρτί, αυτό για το οποίο 
χρόνους μέτρησες στην πλάτη να σε βαραίνουν,
καράβι να γίνει στα χέρια σου
να ταξιδέψεις.




Αφιερωμένο 
στη μικρή μας νεράιδα 
που μετράει χρόνια έξι στο πλάι 
του μικρότερου ανιψιού μου 
και σήμερα αποφοιτά
από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιώς


Για το ζουζούνι το μικρό, είχα κάνει στο παρελθόν 
ανάρτηση εδώ.
Ελπίζω να μην δει την ανάρτηση
γιατί θα ψάχνω μετά βαπόρι εγώ να ταξιδέψω!

Καλή σας μέρα

@ριστέα
___________________________________________________________

Ενημέρωση απογευματινή:
Φωτογραφικό ενσταντανέ για του λόγου το αληθές!



Υπογραφή: η κουκοβαγιοθεία !

74 σχόλια:

  1. Aριστέα μου τι ωραίοι στίχοι είναι αυτοί... Ο ανηψιός σου θα πρέπει να αισθάνεται πολύ υπερήφανος που αγαπάτε τόσο πολύ τη κοπέλα του! Φυσικά θα πρέπει να το αξίζει κι αυτή!
    Καλή επιτυχία να έχουν στη ζωή τους, μια και το πολυπόθητο χαρτί μερικές φορές δεν είναι ικανό να μας ταξιδεψει στα αφιλόξενα νερά της ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από 6 χρόνια είναι και δικό μας κορίτσι Δέσποινα μου!
      Είναι ένα πανέμορφο και ταιριαστό ζευγαράκι! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία Αριστέα μου!
    Συγχαρητήρια στη νεράιδα σας!
    Εύχομαι καλή επαγγελματική σταδιδοδρομία, οι κόποι της να αποδώσουν τους καρπούς που επιθυμεί και να είναι πάντα χαμογελαστή και ευτυχισμένη!
    Να την χέρεσται και να την καμαρώνετε πάντα!
    Και αυτη εσάς φυσικά!

    Φιλάκια πολλά φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Κικίτσα μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου,
    τι υπέροχη ανάρτηση και με πόση αγάπη γραμμένη!!! :)
    Με το καλό να πάρει το πτυχίο της το κορίτσι σας! Εύχομαι καλή σταδιοδρομία και να είναι πάντα ευτυχισμένη πλάι στον ανιψιό σου! ;)
    Ομολογουμένως, η ημέρα της ορκωμοσίας είναι μία από τις όμορφες στιγμές της ζωής μας! :)
    Φιλάκια πολλά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Ναι είναι ιδιαίτερη η μέρα εκείνη αλλά και πάλι μια μέρα είναι ...στην ουσία εγώ την απομυθοποιώ! Όλος ο δρόμος αξίζει ..όλη η πορεία! Τη στιγμή εκείνη νιώθεις την ικανοποίηση και δεν είναι το συνολάκι, το μαλλί ..τα νύχια! Είναι αυτό που βλέπεις κοιτώντας προς τα πίσω αλλά και αυτό που εύχεσαι κοιτώντας μπροστά!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου ♥

      Διαγραφή
  4. Παντα επιτυχιες και αγαπη!!!
    να ειναι ευτυχισμενη και ευτυχισμενοι!!!
    Την καλημερα μου και σε εσενα ομορφια μου ακουραστη.....
    Σε φιλω! (μου λειπεις....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχο και το ποιημα.....
    μου φερνεις δακρυα στα ματια γλυκια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια και ευτυχισμένα και αγαπημένα πάντα τα παιδιά
    να είναι , να τα χαιρεσαι @ριστέα μου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα δείξω στα δικά μου τη φωτό της ,να μου φέρουν μια τέτοια!!! χαχαχα
    συγχαρητήρια! Καλή σταδιοδρομία να έχει και να μας προσέχει το ανίψι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα ! Είσαι απίστευτη!
      Και που να στην δείξω και ...με μαγιό! ♥
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Με τον καλό, ν'ανοίξει τα φτερά της και στο στίβο της ζωής...
    Πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πάντα καλά να της συμβαίνουν στη ζωή
    κι από εδώ και πέρα καλή καριέρα!!!
    Την υπερασπίστηκες την αποφοίτηση ποιητικά!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή ακαδημαϊκή πολίτης, λοιπόν !!! Όλα καλά να της έρθουν και να συνεχίσει να πετά ψηλά πάντοτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφη και γλυκήτατη!!!
    Να είναι πάντα ευτυχισμένη και να κάνει όλα της τα όνειρα πραγματικότητα!!!
    Και επίσης εύχομαι να μην τοιχοκολλήσει το πτυχίο της και να κάνει επάγγελμα αυτό που σπούδασε!!!
    Να την χαίρεστε!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίζω να την δει την ανάρτηση και θα δεις ότι δεν θα χρειαστεί βαπόρι να φύγεις, αλλά θα συγκινηθεί!
    Συγχαρητήρια στην κοπέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κορίτσι μας θα τη δει Αθηνά μου ! Την έχω ειδοποιήσει ( εξάλλου με διαβάζει ανελλιπώς) Ο μικρός μη τη δει! Μαύρο φίδι που με έφαγε....

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Και να γιατί είναι τόσο σημαντικό να έχουμε ανθρώπους που να μπορούμε να αγαπάμε: μας κινητοποιούν, μας συγκινούν.
    Καλό μήνα, Αριστέα μου, έλειψα και να δω πώς θα βρω χρόνο να μελετήσω το blogoπαρελθόν σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αλεξάνδρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. To καλύτερο δώρο για την κοπελιά οι δικοί σου στίχοι!!! Λόγια τρυφερά από καρδιάς!!!! Καλή πορεία στη ζωή, με συνοδοιπόρο το παλικάρι με το καθάριο βλέμμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)))
      Να'σαι καλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  15. Πολύ γλυκό και τρυφερό το ποίημα εκ μέρους σου Αριστέα μου! Να το δει γιατί όχι;;; Θα το λατρέψει!!
    Καλή σταδιοδρομία να χει η κοπέλα κι υπομονή στα δύσκολα.
    Να ναι γεροί κι ευτυχισμένοι μαζί!! Αυτό αξίζει!!!
    Φιλάκια πολλά και να τους καμαρώνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε το κορίτσι μας θα το δει και το ξέρω ότι θα του αρέσει! Το άλλο μην το δει ! Θα με κυνηγάει μετά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Μαρλέν μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Μου ήρθε λίγο στο μυαλό ο τρόπος του Καβάφη, με το ποίημά σου. :-) Νομίζω ότι αποδίδει πολύ γλυκά και συγκινητικά τη δυναμική και αισιόδοξη αίσθηση που έχουν τέτοιες στιγμές οι νέοι, ότι τώρα ξεκινούν και όλοι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί!
    Καλή συνέχεια στην κοπέλα, με ό,τι κι αν θελήσει να καταπιαστεί στο εξής! Και, φυσικά, να τη χαίρεστε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου τη! Χαθήκαμε ;-)
      Μάλλον έχω επηρεαστεί πολύ από τον Καβάφη και πώς γίνεται αλλιώς αφού είναι λατρεμένος !
      Να'σαι καλά Διονυσία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  17. Τι τρυφερή αφιέρωση!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια στο κορίτσι σας. Εύχομαι ένα ένα τα όνειρά της να γίνουν πραγματικότητα. Αλλά και οι κόποι της να μην πάνε χαμένοι!!!!!!!!!
    Ώστε 6 χρόνια ε;;;;;;;;; Μιλάμε δηλ για αγάπη!!!!!!! Να τους χαίρεσαι και τους δυο και εύχομαι να δει την ανάρτηση ..............είναι υπέροχη!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όταν γιόρτασαν πριν από μήνες τα 6 χρόνια δεν το πίστευα πώς πέρασε τόσο καιρός! Μιλάμε για μεγάλη αγάπη που έχει αντέξει την απόσταση ( ο μικρός δεν σπούδασε..και τέλειωσε στο μεταξύ και το στρατιωτικό του) .
      Και ο Έρωτας δεν εμπόδισε το κορίτσι μας να σπουδάσει και να τελειώσει στην ώρα της! ( Φαίνεται πολύ το καμάρι της θείας;;;)
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Κάτι τέτοια με κάνουν και δακρύζω.
    Τόσοι κόποι γι αυτό το χαρτί!!!
    Αξίζει να το γιορτάσει και να πετάει από χαρά.
    Όμως τα δάκρυά μου τρέχουν για τη θεία
    που γράφει τόσο όμορφα
    γιατί τόσο όμορφα νιώθει και εκφράζει τη χαρά της
    δίπλα στα ζουζούνια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατσαφλωρίτσα μου ...κι εσύ συγκίνησες εμένα!
      Δεν έχω λόγια ..μόνο φιλιά κι αγκαλιές... ♥

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα χαμόγελα!!!!
    Πολλά μπράβο,πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι εύχομαι:))
    Φιλιά Αριστάκι μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tι γλυκο που αγαπας τοσο την κοπελα του ανηψιου! Μαλλον θα τον κανει πολυ ευτυχισμενο!
    Καλη σταδιοδρομια και καλη τυχη!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Χριστίνα μου! Είναι πολύ ταιριαστή ως τώρα κι αγαπημένοι! :)))
      Σε ευχαριστούμε για τις ευχές!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια στη νεραιδούλα σας καλή μου Αριστέα!! Πάντα τέτοιες επιτυχίες και ευτυχίες να έχει στη ζωή της!! Επίσης της εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε ότι κι αν κάνει στη ζωή της!! Να τη χαίρεσαι Αριστέα μου!!Πολύ συγκινητική ανάρτηση, το ποίημα δε φοβερό!! Είμαι σίγουρη μόλις τη δει θα συγκινηθεί!!! Καλή συνέχεια με πολλά χαμόγελα!! Πολλά φιλούθκια :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου , να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό !!!
      Καλή επιτυχία στα αποτελέσματα σου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια! Καλή σταδιοδρομία, στην επιστήμη και στην ζωή.
    Αριστέα, εύχομαι η αγάπη που εκπέμπεις, να σου επιστραφεί από την ζωή στο πολλαπλάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου ...με συγκινείς....
      Υπέροχη η ευχή σου !
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  23. Αγαπημένη μου Αριστέα, η σημερινή, απο τις πιό συγκινητικές αναρτήσεις σου, και φυσικά μόλις γύρισα απο την αφιέρωση στο ερωτηματικό σου!
    συγκινημένη και δακρυσμένη, εύχομαι αυτό που εύχεσαι και εσύ!
    Αγάπη, όπως αυτή που φαίνεται στη φωτ.,καλή σταδιοδρομία στη ζωή της και στην κουκουβαγιοθεία ότι δικαίως περηφανεύεται! να τα χαίρεσαι!!!!και να χαίρονται που έχουν μια τόσο ευαίσθητη θεία!
    πολλές ευχές , με πολλή αγάπη! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Κι εγώ συγκινήθηκα όταν έγραφα ,....
      Και το κορίτσι μας μου είπε ότι θα το φυλάξει το ποίημα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  24. Αριστάκι εκφράζω ευχή στην μικρή σας για την εκπλήρωση των επόμενων στόχων της, να είναι και να αισθάνεται καλά σε κάθετι που αποζητά, να χαίρεται την κάθε ημέρα της και να είναι τυχερή.
    Όσο για σένα, τι να πώ...θα γίνεις μωρέ καλά κι εσύ, κουκουβαγοθεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά χαρά μου!
      Λες να βρω ποτέ γιατρειά;;;;;;;
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  25. Μακάρι το κοριτσάκι να εργαστεί επάνω στο αντικείμενο της. Τελεία. Μακάρι το κοριτσάκι να εργαστεί. Τελεία και παύλα.... Για δες που φτάσαμε. Να ευχόμαστε τα αυτονόητα... Ας είναι καλά τα παιδιά και ευτυχισμένα! Τις ευχές μου από καρδιάς! Είναι και κουκλιά...κουκουβαγιοθείααποτοΣικαγο ! :))) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Πετρούλα μου, αμήν!
      Προς το παρόν εργάζεται στον τομέα της ( κι ας μην είχε πάρει ακόμα το πτυχίο) αλλά είναι σύμβαση...κι όπως καταλαβαίνεις θα χρειαστεί και τύχη στην πορεία έτσι όπως έχει η κατάσταση στην αγορά εργασίας!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Mόνο κουκουβαγιοθεία δεν είσαι Αριστάκι μου!
    Να είναι καλά τα παιδιά, γερά κι ευτυχισμένα πάντα ...
    καλοτάξιδη η ζωή τους και ένα τεράστιο μπράβο στο κορίτσι που έφτασε στο τέλος των σπουδών της!
    Για να έχει κερδίσει τόση αγάπη γύρω της θα είναι πραγματικά ένα χαρισματικό πλάσμα!

    Να τους χαίρεστε Αριστάκι μου, ολόψυχα το εύχομαι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Λεβίνα να μου!
      Πολύ όμορφες οι ευχές σου :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια.....Καλή σταδιοδρομία :))))
    Να σαι πάντα γερή να τους χαίρεσαι....τα καλύτερα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου, να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. μπράβο του το γλυκό μου! μακάρι στο επόμενο βήμα τα επαγγελματικά της όνειρά να πραγματοποιηθούν.
    όσο για σας, να χαίρεστε το υπέροχο τούτο ζευγάρι και να το καμαρώνετε πάντα!
    σε φιλώ καρδιά μου. σήμερα πολύ με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και μόνο που της αφιέρωσες Αριστεα μου της καρδια σου τις σκέψεις.. θα χαρεί πολύ... τέτοια χαζοθεία.. χι..ιχ..πάντα τα παιδιά να είναι ευτυχισμενα και το κορίτσι σας.. να εχει μια πολύ καλή σταδιοδρομία...είναι ταιριαστό ζευγαρι και κουκλακια και τα δυό... αντε και με το καλό.... φιλεναδα...πως καταλαβαίνω..την χαρά σου!!!!!!!.!!!!!
    όσο για την φιλοξενία σου.. πολύ καλα έκανες αξίζει η Ινώ να την γνωρίσουμε... να είσαι κλα κοριτσι μου και να έχεις ενα χαμογελαστο μήνα.. φιλάκιαααααααααα..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά ψυχή μου! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Θα ενώσω και εγώ όλες μου τις ευχές για το μέλλον αυτού του κοριτσιού , για τα όνειρά του να γίνουν φτερά και να την πάρουν μαζί τους και όλοι να είστε ευτυχισμένοι με κάθε χαρά Αριστέα μου
    Καλό μας ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικολίτσα μου!
      Υπέροχες οι ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Αριστέα θαρρώ οι ...προλαλήσαντες εδώ τα είπαν όλα.....! και καθώς βλέπω έχουν και δίκιο.....! βγάζεις τη ψυχή σου και την καταθέτεις εδώ.
    Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανεμοροφοι στιχοι για ενα γλυκυτατο κοριτσι !
    Να ειναι καλοτυχη και να εχεις παντα επιτυχια στην ζωη της!
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή σταδιοδρομία να έχει το κορίτσι και να υπάρχουν πάντα δίπλα της άνθρωποι που την αγαπούν.
    Είναι πολύ ωραίο ζευγάρι και δικαίως καμαρώνει η κουκουβαγιοθεία και γράφει τόσο ωραίους στίχους.
    Φιλιά!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!
      Αχ είναι γλυκούτσικα και τα δύο!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφο το αφιέρωμα στην μικρή σας νεράιδα!! Καλή σταδιοδρομία της εύχομαι και να πετάει πάντα ψηλά! :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βιβή μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  35. Με κατασυγκίνησες!!
    Καλή σταδιοδρομία και να είναι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!
    Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις όλα σου τα ζουζούνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Και το κορίτσι μας δήλωσε κατασυγκινημένο από τα λόγια όλων σας !
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  36. ναναι καλοτυχη η νεραιδα και στη καινουρια της πορεια ειναι ηδη καλοριζικη καθως οι μοιρες την εραναν με τοση αγαπη
    Υπεροχη η φωτογραφια στα σκαλια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Κι εγώ τη λάτρεψα τη φωτογραφία αυτή!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή