Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Απέφυγε !

year of the bull by ^archann on deviantart


Μερικές φορές είναι καλύτερα να κάνεις πίσω 
Να κλείνεις τα αυτιά στις υψηλές συχνότητες
Να κατεβάζεις ρολά όταν ο ήλιος καίει
Να τραβάς το παραπέτασμα 
και να βγαίνεις στο αίθριο
αλλά μόνος να μένεις
Δεν είναι λιποψυχία, σου λέω

Μερικές φορές το μόνος είναι πολύ καλύτερα
από το να είσαι ανάμεσα σε πολλούς
Να σιωπείς, πιο σοφό
Ακόμα και να χαζεύεις, πιο ωφέλιμο
Κυρίως να μην κοιτάζεις πολλή ώρα
το κόκκινο πανί που σου κουνήθηκε πολλάκις
Γύρνα τους οφθαλμούς στο πράσινο των δέντρων
στο άσπρο του ουρανού
Μα μην κοιτάζεις το κόκκινο πανί
Στο τέλος
ή θα καρφώσεις
ή άδοξα θα συμπαρασυρθείς κι εσύ μαζί
Τέτοια συμβαίνουν μέσα στην αρένα!

@ριστέα



"party animal" - t-shirt by john hegquist

114 σχόλια:

  1. ααα τι ωραιο Αριστεα μου!
    πολυ μου αρεσε!!!
    και το βρισκω και επικαιρο! :)

    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Αριστάκι πόσο δίκιο έχεις!
    Δεν μπορώ μερικές φορές αυτό το κόκκινο πανί λες και σε τραβάει σαν μαγνήτης!
    Μακριά, μακριά όσο μπορούμε!
    Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες και επειδή είμαι λίγο παρορμητικός άνθρωπος θα το κρατήσω να το διαβάζω όταν με πιάνει η τρέλα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές πιστεύω ότι πρέπει να διαφυλάξουμε την ηρεμία μας. Δεν αξίζει πάντα να ανάβουν τα αίματα!
      Φιλιά πολλά Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Μέσα στην σκέψη μου ήσουν σήμερα, Αριστέα μου. Μπορώ να το αναδημοσιευσω στο fb;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γνώρισε τον εαυτό σου, για να μην σε γνωρίσουν οι άλλοι απ' την ανάποδη (για τους πολιτικάντηδες αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό και τόσο μα τόσο αληθινό.Χθες μόλις αυτή την πορεία επέλεξα..τι καλό να ξέρεις πως κι άλλοι σαν κι εσένα σκέφτονται και ενεργούν έτσι, επιλέγουν τη σιωπή τους από την αρένα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. « Ο θυμός είναι σαν μία βόμβα, που σκάει στα χέρια σου.
    Όταν εκραγεί πληγώνει τα πάντα γύρω σου, αλλά εσένα πρώτο».
    ¨ομορφη μέρα νάχεις Αριστέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν είναι σοφότατο. Σε ευχαριστώ Δημήτρη!
      Καλημέρα ! :)

      Διαγραφή
  7. Μ'αγαπας πολυ εσυ.. ειδικα οταν με νιωθεις..
    σε φιλω γλυκα καλημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) Να'σαι καλά κοριτσάκι και να χαμογελάς. ( είδες σε βλέπω πιτσιρίκα !!!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. «αλλά μόνος να μένεις
    Δεν είναι λιποψυχία, σου λέω». Βεβαίως!
    Και στα υπόλοιπα βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Μακριά από τα κόκκινα πανιά με οποιοδήποτε τρόπο!
    "Να σιωπείς, πιο σοφό Ακόμα και να χαζεύεις, πιο ωφέλιμο", συμφωνώ απόλυτα και το ακολουθώ πιστά! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και βέβαια όμορφή μου, μερικές φορές η σιωπή είναι σοφία....
    πολύ σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω πατήσει και το γνωρίζω πια Βίκυ μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Ε, ναι θα συμφωνήω! Αλλά είναι κάπως δύσκολο!
    Αν, και με την σιωπή, καλ΄ςω ή κακός τα πάω πολύ καλά!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου Αριστέα μοΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα πολύ σωστά και μακριά από το ''κόκκινο'' κάποιες φορές όντως...σιωπηλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστούδι, τέλειο!!!
    Με απασχόλησε πολλάκις αυτού του είδους η μοναξιά και η εσωστρέφεια, όταν πέφτεις πάνω σε τοίχους...
    Η στροφή του βλέμματος αλλού, για να σωθείς (ψυχικά και πνευματικά) και να αποφευχθεί το αιματοκύλισμα!
    Ούτε παραγγελία να στο είχα κάνει...
    Την καλημέρα μου κι από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις πόσο με έχει απασχολήσει Γλαύκη μου!
      Οι παραινέσεις είναι κυρίως προς εμένα!
      :)) Καλημέρα (με πολύ αργό γράψιμο και σήμερα )

      Διαγραφή
  14. Συμφωνωωωωώ.
    Η τελευταία φωτογραφία πολύ πετυχημένη!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κατερίνα μου!
      Η δεύτερη με τρέλανε κι εμένα .Ούτε παραγγελία να την είχα!
      Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
  15. Μερικές φορές πάλι, υιοθετώντας αποκλειστικά τον αμυντικό ρόλο, κινδυνεύουμε να υιοθετήσουμε παράλληλα και τον ρόλο του θύματος, κι αυτό εμπεριέχει τον κίνδυνο να διεκδικούμε σχεδόν πάντα το αλάθητο, χώρια που βρισκόμαστε στα όρια του εγωκεντρισμού (ο θύτης άλλωστε είναι ο πιο αντιπαθής, ανάμεσα σε θύμα και θύτη). Αυτό το θεωρώ μια από τις μεγαλύτερες παγίδες και πιστεύω πως πέφτουμε μέσα οι περισσότεροι, με μια ιδιαίτερη ευκολία. Ελπίζω να κατάφερα να αποδώσω σωστά και την άλλη όψη του νομίσματος, την οποία συνήθως την ξεχνάμε. Καλό μεσημέρι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, Πέτρα μου, και με την όψη που παρουσιάζεις, γιατί είναι αυτό που ακολουθώ συνήθως. Αυτού δηλ. που διεκδικεί και δεν μου αρέσει καθόλου η παθητική στάση, όμως δεν μπορείς να είσαι συνεχώς έτσι, καθώς κουράζει κι εσένα και τους άλλους και δεν πετυχαίνεις πάντα τους στόχους σου. Έτσι, με ανακούφισε η όψη που παρουσίσαε η Αριστέα, η οποία με βοήθησε πολύ όταν την ακολούθησα. Ήταν σωτήρια. Καθε πλευρά λοιπόν του νομίσματος την χρησιμοποιούμε επιλεκτικά εκεί που ταιριάζει περισσότερο, αρκεί να είμαστε σε ετοιμότητα να το διακρίνουμε.
      Αμάν, την φλυαρία μου μέσα!!!

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω με την ερμηνεία που έδωσες, Γλαύκη. Υπάρχουν περιπτώσεις που η σιωπή είναι προτιμότερη αλλά υπάρχουν και φορές που πρέπει να πιάνεις τον ταύρο απ' τα κέρατα! Αλλιώς δεν παλεύεται!
      Το ποίημα της Αριστέας δείχνει αυτή τη μία όψη και μας δίνει τροφή για σκέψη.
      Φιλιά κορίτσια!

      Διαγραφή
    3. @ Γλαύκη,
      μα καθόλου δεν εννοούσα αυτά που κατάλαβες ότι εννοούσα! Εξακολουθείς να ξεχνάς ωρέ ;) Κι αφού (ξανα)καλούμαι να σου απαντήσω Γλαύκη μου, εννοούσα πως, πολλοί από εμάς τους ανθρώπους υιοθετούμε τον έναν ρόλο, θεωρώντας πως δεν υπάρχει άλλος και όχι πως χρησιμοποιούμε πότε τον έναν και πότε τον άλλον, κατά το δοκούν.

      Διαγραφή
    4. @Πέτρα μου, έχω δεν είχα στο νου ρόλους, ούτε θύτες, ούτε θύματα.
      Πολύ απλά, κάποιες φορές ΜΕΡΙΚΕΣ φορές καλό είναι να υποχωρείς για τη δική σου προσωπική γαλήνη.
      Και τα δύο κοριτσια πολύ σωστά παρατήρησαν, ότι δεν μπορείς να είσαι πάντα στη τσίτα και να απαντάς σε όλες τις προκλήσεις ! Αυτό είχα εγώ στο νου !

      Απαντώ εν τάχει γιατί μου πάνε όλα στραβά, έχω και έναν κομμένο δείκτη ο οποίος πονά και το μεσαίο δάχτυλο τι να σου κάνει; Δεν είναι για πληκτρολόγηση !!!
      Φιλιά σε όλες..πονεμένα φιλιά!

      Διαγραφή
    5. Συγνώμη, Αριστάκι για την παρέμβαση, αλλά με τη φιλέναδα το Πετροκόριτσο χάνεται κάποιες στιγμές το σήμα... χαχαχα!!!
      Ωρέ, Πέτρα κατάλαβα τι εννοούσες και αναφέρθηκα στην μία πλευρά που χρησιμοποιώ συνήθως εγώ, την διεκδικητική. Ενώ η Αριστέα πρότεινε σήμερα την άλλη όψη που με ανακουφίζει κάποιες στιγμές και φυσικά ως πρόταση δική μου έθεσα την χρήση και των δύο όψεων ανάλογα την περίσταση και ότι αυτό είναι το ιδανικό. Σίγουρα η χρήση της μίας μόνο όψης κακό θα επιφέρει και σ' αυτό συμφωνώ μαζί σου.
      Σήμα ελήφθη τώρα;;; Ρε να βάλουμε πιο ισχυρό δέκτη και οι δύο!!!

      Αριστάκι, περαστικά!!!

      Διαγραφή
    6. Γλαύκη μου, ταυτιζόμαστε! Έδωσες την άλλη διάσταση και ορθώς έκανες, γιατί δεν πρέπει να την παραβλέπουμε καθόλου :)))

      Διαγραφή
  16. Όντως Αριστέα μου, μερικές φορές η μοναξια ειναι λυτρωτική!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερούδια Αριστέα μου!!
    Νομίζω πως το κείμενό σου, μαζί με της Πέτρας στα σχόλια αγγίζουν την ουσία των δύο όψεων ενός νομίσματος!
    Δυνατό το κείμενό σου, όπως πάντα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν σου πω ότι με χαλάρωσες θα το πιστέψεις;
    Πόσο ανάγκη έχουμε τη μοναξιά και το να τραβάμε το βλέμμα, ώρες - ώρες...!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Κατερίνα μου!
      Καλή δύναμη κορίτσι μου με τις ετοιμασίες σου :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχο Αριστέα μου!!! Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, πολύ! Με βρίσκει σύμφωνη και στις ιδέες, το ποίημα :)) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι προσεκτικές επιλογές,πρέπει να καθορίζουν τη ζωή μας! Επιλεκτικά να θυμώνουμε, να μαλώνουμε, να συγχωρούμε ή να αγνοούμε... Ανάλογα με ποιον έχουμε απέναντί μας! Μόνο έτσι προστατευόμαστε και δεν πληγωνόμαστε...Κάθε σου ανάρτηση είναι πρόκληση στο '' φιλοσοφείν '' . Σ' ευχαριστώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ο τρίφτης πήρε την εκδίκησή του,γιατί την ώρα που έτριβες δεν του έδωσες τη σημασία που του άξιζε... Υποψιάζομαι ότι είχες τον νου σου στο blog και το κατάλαβε..Μην του το κάνεις ξανά...Περαστικά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά Ινώ μου: επιλεκτικά! Χρειάζεται σοφία εκ μέρους μας και διορατικότητα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      αχαχαα! Την παθαίνω συχνά με το τον τρίφτη, αφού τρίβω καθημερινά καρότα αλλά αυτή τη φορά ήταν πολύ άουτς!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Συμφωνω επισης ! Και πολυ μαλιστα!
    Φιλια ομορφια. χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδή το ιντερνετ είναι κουρέλι
    εδώ και δυο μέρες θα πω μόνο το εξής:
    Πως τις παγίδες τις στήνουμε πολλές φορές οι ίδιοι...

    φιλάκι κι αν δεν με βλέπεις φταίει το ακατανόμαστο δίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα από χτες στο σπίτι άθλια η σύνδεση Ελένη μου, καταλαβαίνω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. «το κόκκινο πανί που σου κουνήθηκε...
    ή θα καρφώσεις ή άδοξα θα συμπαρασυρθείς
    ...αποχωρείς, μένεις μόνος...»
    Με άλλα λόγια λαβωμένος...

    Σκέψεις (λέω εγώ τώρα):
    1) Η όποια αυθόρμητη αντίδραση στη δεδομένη στιγμή νομιμοποιείται...
    2) Έτσι είναι... Καλύτερα έτσι... Αυτό που είδα ανήκει σε άλλον... Δεν το υιοθετώ... Κοίτα φίλε μου τι κόσμος υπάρχει... Δεν είμαστε ίδιοι...

    Πρόταση: ευθεία ματιά ... και ο άλλος απολογείται ...
    Απολογείται ακόμη και αν δεν πει τίποτα, ακόμη και αν επαναλάβει τα πρότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο καθόλου δεν το έπιασες όπως εγώ: Δεν μιλώ για όλες τις περιπτώσεις, δεν μιλώ για περιπτώσεις ζωής και θανάτου! Μιλώ για μερικές φορές, όταν κρίνεις ότι δεν πειράζει να κάνεις και λίγο τα στραβά μάτια προκειμένου να διαφυλάξεις τη ψυχική σου ηρεμία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα !

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Και συμφωνώ και διαφωνώ!!!! :)) Σίγουρα και πρέπει να κάνουμε πίσω και για την δική μας ψυχική ηρεμία αλλά να, καμιά φορά ας σπάσει και το τεντωμένο σκοινί!! Οτι δεν λύνεται,κόβεται.. Μαχαίρι όμως!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και καλό βράδυ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου , εννοείται πως ό,τι έγραψα έχει να κάνει με τη ψυχική μας γαλήνη. Το γράφω όμως τόσο ξεκάθαρα: μερικές φορές! Θέλει σοφία να διακρίνεις πότε κάνεις πίσω, πότε δεν αξίζει να πέσεις μαχόμενος!
      Γράφω συνοπτικά και με βιάση . Δες και τις απαντήσεις σε Πέτρα και Τάσο.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Μα το κατάλαβα Αριστέα μου και φυσικά και συμφωνώ σε αυτό που λες!!! :))) Είμαι κι εγώ από τους ανθρώπους που υποχωρώ κι έχω υπομονή γαϊδουρινή!!
      Απλά μερικές φορές με το να οπισθοχωρείς ο άλλος παίρνει θάρρος περισσότερο.. Ε, τότε είναι που λέω για να σπάσει το σκοινί!! Μάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Ω φυσικά κι έχεις δίκιο, μα αυτές είναι περιπτώσεις ζωής και θανάτου :)))
      Μάκια πολλά !

      Διαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας. Θα απαντήσω σε αυτά αύριο.
    Σχολίασα εν τάχει στους έχοντες ενστάσεις επί του θέματος.
    Ένα βαθύ κόψιμο στο δεξί δείκτη με αναγκάζει να πληκτρολογώ με το μεσαίο δάχτυλο, κάτι που δεν μου είναι εύκολο, πάω γράμμα, γράμμα.
    Πολλά φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Μερικές φορές το μόνος είναι πολύ καλύτερα
    από το να είσαι ανάμεσα σε πολλούς"
    Θα συμφωνήσω....πόσες φορές αναζητώ την ησυχία που είχα σαν φοιτήτρια....!
    Καλό σου βράδυ Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επιλεκτικά το εφαρμόζω. Όχι όποτε θέλουν οι άλλοι, όποτε θέλω και αποφασίσω εγώ πάω στην άκρη και παρατηρώ τι γίνεται στους γύρω μου.
    Δεν με ενδιαφέρει πως θα ερμηνευθεί αυτή η στάση.
    Είναι καλό κάποιες φορές να ακούς τη σιωπή σου.
    Όταν για κάποιες στιγμές πάψεις να μιλάς παρακολουθείς καλύτερα τι συμβαίνει έξω αλλά κυρίως μέσα σου. Και γίνεσαι πιο δυνατός και σίγουρος όταν θα ξαναμιλήσεις.

    (Να μη παίζεις με μαχαίρια. Μια σφουγγαρίστρα και πολύ σου πέφτει)

    :)) :)) :)) :)) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίφτης ήταν! Έτριβα καρότα!
      Και μαζί πήρα και το μισό δείκτη! Νομίζω ότι το έφαγα μαζί με τα καρότα! :-Ρ ( γελάω ...αλλά μαμώ την ατυχία μου, εκτός από την αργή πληκτρολόγηση δεν μπορώ να χρησιμοποιώ το ποντίκι και δεν μπορώ να κόψω για να ντεκουπάρω !!! Το γκρινιάρικο καρκινάκι στις δόξες του!)

      Διαγραφή
  28. Συμφωνώ απόλυτα!!!!
    Φιλιά!!!
    Υ.Γ Περαστικά και γρήγορα, για να μπορείς να πληκτρολογείς και να
    κόβεις για το ντεκουπάρισμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απομαγνητοφώνησες τη σκέψη μου. Απόλυτα συντάσσομαι στο ψυχογράφημα σου. Από τότε που αντιλήφθηκα πως το σπαθί μου είναι κατασκευασμένο για να πέφτουν κάποιες μύγες πάνω του, κι όχι μια διαρκής μυγοσκοτώστρα, είμαι πιο αποτελεσματική στις μάχες που αξίζουν τον κόπο και το πείσμα μου.
    Απέφυγε τον τρίφτη τις επόμενες μέρες, περαστικά στο δαχτυλάκι σου και φτιάξε κέφι για τα επερχόμενα γενέθλια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που το περιέγραψες Μαρία μου! Κι εσύ ήσουν μέσα στη σκέψη μου! Μιλούσα για τα ασήμαντα που πολλές φορές αναλωνόμαστε άδικα και άσκοπα!
      Τον τρίφτη δεν μπορώ να τον αποφύγω ( σε καθημερινή βάση, σήμερα ήμουν αναγκαστικά πιο προσεκτική και αργή , εξάλλου ελαττώθηκε ο χθεσινός πόνος). Κέφι ακόμα να κάνω ...πρώτη φορά ..το παιδάκι μέσα μου έχει θυμώσει και δεν βγαίνει !! αχαχα!
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  30. Λάτρεψα!!!
    Και συμφωνώ....πάντα λέω πως πρέπει να διαλέγουμε τις μάχες μας..
    Όσο κι αν θεωρώ το ξέσπασμα (κάποιες φορές) σωτήριο, ακόμα πιο σωτήρια θεωρώ τη δική μου γαλήνη!

    ΥΓ: Με τον τρίφτη?....ο εφιάλτης μου που γίνεται όμως πότε πότε πραγματικότητα...περαστικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου Μαρία μου: να διαλέγουμε τις μάχες μας!
      Όσο για τον τρίφτη λίγο πολύ όλες τον έχουμε δοκιμάσει μάλλον κι από την καλή και από την ανάποδη ! άσε που βελτιώθηκα σήμερα στην ταχύτητα με το ένα δάχτυλο!!!)
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  31. Εξαρτάται πάντα από την περίπτωση, αλλά σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου.
    Περαστικά στον δείκτη σου!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την ταύτιση Αθηνά μου!
      Πολλά φιλιά :)))

      Μερσί για την ευχή! :))

      Διαγραφή
  32. Δυνατό και εύστοχο! Δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου...
    Περαστικά στο χεράκι!
    Φιλιά πολλά! (και προσοχή, ε!!)
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νόμιζα ότι είχα σχολιάσει, αλλά τελικά θυμόμουν αυτό που είχα γράψει στο Facebook (καταραμένο Αλτζχάιμερ!) Το μεταφέρω, λοιπόν κι εδώ :
    Κάποτε, πρέπει να ορθώνεις ανάστημα και να μάχεσαι για το δίκιο.
    Κάποτε πάλι, πρέπει να αποφεύγεις μάχες - παγίδες.
    Δύσκολο μάθημα της ζωής, που είναι πάντα ωραία.....
    Φιλάκια, Πριγκιπέσσα μου, στα μαγουλάκια και στο δαχτυλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μάθημα είναι να μάθουμε πότε να κάνουμε πίσω!
      Έχω φάει πολλές φορές τα μούτρα μου! Αποφάσισα πως προτιμώ την ηρεμία μου κάποιες φορές περισσότερο!
      Φιλάκια πολλά Αννούλα μου και σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση ♥

      Διαγραφή
  34. Πολύ φιλοσοφημένες οι παραινέσεις σου Αριστέα μου!
    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!
    Περαστικά στο δαχτυλάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι οποίες παραινέσεις να πω ότι γίνονται πρωτίστως σε μένα :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μάγδα μου, να'σαι καλά !

      Διαγραφή
  35. Θα συμφωνήσω απολύτως! Μερικές φορές η μάχη σε παρασέρνει...
    Περαστικά στο δαχτυλάκι, ξέρω οτι είναι άτιμο πράγμα, το έχω πάθει!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  36. Σιωπές λυτρωτικές, σιωπές εύγλωττες, σιωπές ανοχής, σιωπές αδυναμίας....πόσες γλώσσες μιλάει η σιωπή τελικά;
    Περαστικά στο δαχτυλάκι!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά λέει πολύ περισσότερα η σιωπή Σοφία μου :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή. Σήμερα είναι καλύτερα, ευτυχώς !
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  37. Ευτυχως υπαρχει διεξοδος.
    Αυτογνωσια λεγεται
    κι ο κηπος της ...
    γαληνη

    Καλο μεσημερι γεματο προκλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αγριομελένια μου!
      Είπες τη μαγική λέξη:)))
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  38. Κάποιες φορές είναι σωτήριο το ''Απέφευγε'' σου.κάποιες άλλες επιβάλλεται. Δύσκολο να επιτευχθεί και νομίζω ότι οι περισσότεροι έχουμε επιλέξει ή την αποφυγή του κόκκινου πανιού ή την επίθεση σε τελείως λάθος περιπτώσεις. Γι αυτό χρειάζεται γνώση.........έτσι δεν είναι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε ή του ύψους ή του βάθους συνήθως Άννα μου. Γνώση και συμμόρφωση από δω και μπρος, πρώτα απ' όλα για μένα!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  39. Ηρεμία μία, ηρεμία δύο ηρεμία τρεις αλλά ως πότε??? Θέλων να πω πως όσο μαζεύεις μέσα σου...κάποια στιγμή θα εκραγείς.δεν ειναι προτιμοτερο να ξεδίνεις που και που και να αναβουν τα αιματα? Λέω εγώ τώρα... φιλιά αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις την έκρηξη Μάκη μου δεν λέω, αλλά όχι παντού και όχι για επουσιώδη ζητήματα. Να μην αρπαζόμαστε διαρκώς :)))
      Σε μένα μιλούσα κυρίως γιατί διαπίστωσα ότι είναι ωραίο το συναίσθημα να έχεις κάνει πίσω για να κερδίσεις σε ψυχική γαλήνη!
      Για σκέψου το :)))
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  40. Αχ! Αυτή η ψυχική γαλήνη πόσο μας κοστίζει πολλές φορές Αριστέα μου?
    Εννοώ σε καντάρια σιωπής, μέσα στην αρένα, είναι λυτρωτική κάποιες φορές!
    Είναι όμορφο και πολύ σοφό αυτό που έγραψες, χρειάζεται δύναμη και... αυτοβοήθεια! Οι φωτό σου συνδυαστικά με το θέμα σου υπέροχες!
    Τα φιλιά μου με μια μεγάλη αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κόκκινο δεν κτυπάει μόνο το θερμόμετρο αλλά και η διάθεση μας και ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης είναι η σιωπή, είναι σαν ένα δροσερό ντουσάκι!
    ΑΦιλάκια φιλοσοφημένο μου Αριστάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο καλός παίκτης ξέρει πότε πρέπει να φεύγει και με ψηλά το κεφάλι για να συνεχίσει χωρίς ανεπανόρθωτες απώλειες την ζωή του....
    Καμιά φορά αυτός που νομίζει πως νίκησε είναι κι ο μεγάλος χαμένος...
    Αυτογνωσία, αυτό ακριβώς που έγραψε η Μελένια...

    Φιλιά Αριστάκι μου γλυκό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Λεβίνα μου : αυτογνωσία και διορατικότητα! Και οι περισσότερες μάχες όχι απλά κερδίζονται...δεν χρειάζεται καν να δοθούν!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  43. Πιο σοφό...
    Αυτό ακριβώς και τίποτα παραπάνω.

    Φιλιά Αριστάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που είδα το πέρασμά σου! :))
      Καλά να περνάς!
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  44. Το θέμα, θυμίζει το διάλογο του Σωκράτη για το γάιδαρο (εδώ)
    Η σιωπή εκτός από αρετή των σοφών, είναι και άμυνα για τον βλάκα, αφού κρύβει με τη σιωπή τη βλακεία του, είχε πει κάποιος φιλόσοφος.
    Αφήνουμε τη σιωπή και στη θέση της βάζουμε τη διπλωματία. Ο κάθε εριστικός, θέλει την επί τόπου σύγκρουση. Ας περιμένει. Εξάλλου η εκδίκηση είναι σαν το παστίτσιο: τρώγεται όταν κρυώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλώ για τη δεύτερη περίπτωση και νομίζω ότι είναι ολόφανερο. Μερικές φορές καλό είναι να αποφεύγεις...παραίνεση προς εμένα κυρίως!
      Κι η διπλωματία που προτείνεις στην ίδια φιλοσοφία είναι Σταμάτη.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα! :))

      Διαγραφή
  45. Γεια σου Αίρη! ΄Εχω περάσει πολλές φορές από το κατώφλι σου, αλλά πάντα ψιλο χάνομαι . Πού θα πάει θα τα μάθω τα κατατόπια και θα συντονιστώ. Πάντα τόπο στην οργή! Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα καλώς όρισες στο χώρο μου!
      Χαίρομαι που συμφωνείς !
      Εύχομαι να τα λέμε από δω και μπρος :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  46. Πραγματικά Αριστέα μου έτσι είναι. Αυτογνωσία και τίποτα παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τις δυσκολότερες "μάχες" τις έχω κερδίσει με ψυχραιμία, αυτοσυγκράτηση και σιωπή........μου άρεσε πολύ ο παραινετικός σου λόγος, περαστικά στο δαχτυλάκι, αυτός τον τρίφτη τον έχω εξορίσει....τον χρησιμοποιώ σπανιότατα....ας είναι καλά το multi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Κλαυδία μου!
      Έτσι κι αλλιώς έτσι σε έχω στη σκέψη μου : ήρεμη δύναμη!
      (δεν μπορώ το multi σε περιπτώσεις όπως τα καρότα που είναι σε καθημερινή βάση στη διατροφή μου!)
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  48. Θα συμφωνήσω απόλυτα και θα προσθέσω ότι είναι σημαντικό να ξεχωρίσεις ποια στιγμή θα δεις το πανί και ποια θα στρέψεις αλλού το βλέμμα. Χρειάζεται ωριμότητα για να διακρίνεις.
    Τα γραπτά σου μου αρέσουν, το ξέρεις, τα... μαγειρευτά σου καθόλου (κάτι πήρε το μάτι μου για καρότα)...
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!
      Η γνώμη σου με τιμάει!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  49. Μαζί σου κι εγώ - πολλά κόκκινα πανιά τώρα τελευταία και προσπαθώ να τα αποφεύγω για να είμαι πιο ήρεμη.. :-) Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλά πολλά. Αμέτρητα!
      Και κάποιες φορές δυστυχώς δεν τα αποφεύγεις !
      Φιλάκια πολλά αγαπούλα μου♥

      Διαγραφή