Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Επική ...φιλοξενία!


Επικό

Στη Μούσα έκανα σπονδή να εμφανιστεί εγκαίρως,
να βρω κάτι ευφάνταστο να γράψω για το θέρος.
Μα εκείνη, καθώς φαίνεται, τ' αυτιά της είχε κλείσει
και μια ματιά δε μου 'ριξε ούτε που να με φτύσει!
(Και πως να γράψω ποίηση δίχως να δείξω οίηση;)

Όμως δεν άργησα πολύ για να τ' αποφασίσω
ετούτο το συμπόσιο – είπα – δε θα τ' αφήσω!
Με τέτοια δώρα απλόχερα δοσμένα δίχως άλλο,
να συμμετέχω ήτανε το δέλεαρ μεγάλο!
(Μα τι δεν έχει ειπωθεί και τι δεν έχουν γράψει; 
και που να τα βρω ο άτεχνος τα λόγια από μετάξι; )
Λέω λοιπόν να διηγηθώ μία παλιά ιστορία,
να ‘χω για τη συμμετοχή και μια δικαιολογία…

Ο νιος συνάντησε τη νια ένα μοιραίο θέρος
ευθύς σαν κοιταχτήκανε τους χτύπησε ο έρως!
Πάρη τον λέγανε αυτόν κι αυτή ωραία Ελένη,
της Σπάρτης η βασίλισσα, η χιλιοξακουσμένη!
Μικρή μικρή την πάντρεψαν χωρίς να τη ρωτήσουν,
την ομορφιά της θέλησαν να αξιοποιήσουν.
Στο γέροντα το βασιλιά τη στείλανε πεσκέσι
και χρυσαφένιο νυφικό βάλανε να φορέσει.
Κι αυτή που ονειρευότανε ένα νέο παλικάρι
δέθηκε μ’ ιερά δεσμά μ’ ένα άξεστο γομάρι.
Την ήθελε σαν τρόπαιο στον κόσμο να επιδείχνει,
μα λίγη αγάπη και στοργή δεν ήξερε να δείχνει.
Τέτοιο καλλίπυγο κορμί, τέτοια φλόγα στο μάτι, 
τι να της κάνει, μάτια μου, ο γέρος στο κρεβάτι;
Κι έτσι μέσα στην πλήξη της, στις σκέψεις της χανόταν,
άβουλη και απότιστη μ’ ένα Άρλεκιν ξεχνιόταν.
Μια μέρα όμως κατέφθασε ο Πάρης απ’ την Τροία,
ήθελε με το βασιλιά να κλείσει συμφωνία….
Μόλις τον πρωτογνώρισε της κόπηκε η ανάσα!
Το βλέμμα της χαμήλωσε να μην πιαστεί στα πράσα!
Βαρβάτος νιος, ντελικανής, και η στολή του τρέλα!
(Κοίταζε και το βασιλιά που ήταν σα σαμπρέλα...)
Κι αυτός σαν την αντίκρισε έμεινε μαγεμένος!
Τη συμφωνία ξέχασε. Ήταν ερωτευμένος!
Στου ανακτόρου τη σκιά της έγραψε τραγούδι
κι αυτή το ανταπέδωσε με πορφυρό λουλούδι!
Για να την πάρει μακριά στα τρωικά τα κάστρα,
μόνο που δεν της έταξε τον ουρανό με τ’ άστρα!
Ποια Σπάρτη και ποιος βασιλιάς; ποια λούσα; ποια παλάτια;
για του λεβέντη τα φιλιά τα έκανε κομμάτια!
Δεν φανταστήκαν να γενεί μεγάλος σαματάς,
λες κι ήταν ο Μενέλαος ο πρώτος κερατάς!
Κι έτσι κρυφά το σκάσανε οι δυο ερωτευμένοι,
μα αφορμή για πόλεμο γινήκαν οι καημένοι!
Χιλιάδες χρόνια πέρασαν, μα η απορία μένει,
έπραξε τελικά ορθά η ωραία η Ελένη;

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Δεν θέλω να κουράσω!
Τον εαυτό μου ταπεινά πάω να τον θαυμάσω!
Κι αν λίγο έστω σας άρεσε αυτή η ιστορία,
φροντίστε να της δώσετε καμιά βαθμολογία! 



Αυτή η συμμετοχή στο 4ο Συμπόσιο δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητη!
Έφτασε πολύ κοντά στην πηγή, μα νερό δεν ήπιε!
Ένα "Μπαλκόν" της έκλεψε το μενταγιόν, όπως δήλωσε και η ίδια...

Είναι η Σοφία ΜΒ, άστεγη κορασίς
και σήμερα παίζει μπάλα στο γήπεδό μου!

Δική σας!
Ξετινάξτε την!

Εγώ έχω σφουγγάρισμα σήμερα! ☺
Καλή εβδομάδα

Φιλιά κατάμουτρα!
@ριστέα

66 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου και Σοφία
    Αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσα στο "Λε μπαλκόν" και στο "Επικό" και τελικά με κέρδισε το "Επικό" και το ψήφισα. Ήταν υπέροχη συμμετοχή.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από εμένα, Ελένη! Ώσπου να τελειώσω απ' τη δουλειά, πιάσαμε απόγευμα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε κι ευχαριστώ για την προτίμηση! Απλά για να εξηγούμεθα, το "Λε μπαλκόν" ήταν πολύ ευρηματικό και πολύ επίκαιρο και η Μαρία είναι απλά...άπαιχτη! Το ότι μ' έφαγε το "Μπαλκόν" έχει να κάνει με το ότι αυτά τα δύο σατιρικά ποιήματα κονταροχτυπήθηκαν μέχρι τέλους!!!

      Φιλιά και να 'σαι καλά!

      Αριστέα, είπες ότι θα σφουγγαρίσεις, αλλά δεν μας είπες τι θα σφουγγαρίσεις όλη μέρα! Το ολυμπιακό στάδιο;

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι σπάνιο, δεν ξέρω αν είναι καν ποιήμα! Πάντως σ' ευχαριστώ, akrat!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα και στη Σοφία και στη φιλόξενη Αριστέα. Επειδή το συγκεκριμένο ποίημα ήταν μέσα στα πρώτα που επέλεξα, θα ήθελα να επισυνάψω και το σχόλιό μου κατά την ψηφοφορία. "Νο15 «φροντίστε να της δώσετε καμιά βαθμολογία» Είπαμε δεν έμαθα ποτέ να λέω ΟΧΙ...ΒΑΘΜΟΣ 1".
    Όχι δεν ήταν ότι με έπεισε να το ψηφίσω, μόνο και μόνο επειδή είχε αυτό το στίχο, αλλά με έπεισε ότι ο έμμετρος στίχος, που΄κυλούσε ανάλαφρα, ήταν απαύγασμα δεινής προσπάθειας, να πλέξει λέξεις σπάνιες, μεστές και να δώσει όμορφες εικόνες, γιά ένα έπος, που μαζί με την Οδύσσεια, έχει εμπνεύσει δεκάδες, γιά να μην πω εκατοντάδες δημιουργούς του λόγου. Το τόλμημα μεγάλο, με ξεχωριστό ύφος και δική του προσέγγιση. Τα συγχαρητήρια είναι ότι το λιγότερο, που μπορώ προσφέρω στη δημιουργό του. Κρύβει μέσα της μία ατείρευτη πηγή δημιουργίας ιδιαίτερων εικόνων, που βγαίνει από την ανάλαφρες αλλά και δύσκολες περιγραφές της. Δύσκολες γιατί το έμμετρο γιά να βγει, έτσι όπως βγήκε, θέλει πολύ μεγάλο πλούτο λέξεων και τήρηση κανόνων, που μπορούν να δίνουν το λυρισμό της ποίησης, κείνης που με το άκουσμά της και μόνο τραγουδιέται χωρίς ίχνος μουσικής. Μπράβο Σοφία, ήταν καταπληκτικό και μοναδικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη. σ'ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια! Το σχόλιό σου με τιμά, γιατί μέσα από δω γνώρισα τα ποιήματά σου που είναι - το λιγότερο- αξιόλογα από άποψη τεχνικής και φιλοσοφίας!
      Δεν μπορώ να συγκριθώ, Δημήτρη, ούτε με σένα ούτε με την Αριστέα ούτε με την Ελένη (ποιώ-ελένη) ούτε με τη Βίκυ Δερμάνη ούτε με άλλους φίλους μπλόγκερ που αγαπάτε, ασχολείστε συστηματικά και καταθέτετε την ψυχή σας μέσα από την ποίηση! Στην πραγματικότητα, αν δεν ήταν η Αριστέα και το συμπόσιό της, δεν θα είχα γράψει ούτε μισό στίχο. Γι' αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα που ξεχώρισες τη συμμετοχή μου!
      Όσο για το έμμετρο, εμένα μου είναι μάλλον εύκολο, αφενός γιατί έχω το ρυθμό μέσα μου, αφετέρου γιατί ξέρω μερικές εκατοντάδες (μπορεί και περισσότερα) τραγούδια!
      Καλή εβδομάδα να 'χουμε!

      Διαγραφή
    2. Πολλά φιλιά Δημήτρη μου !
      Καλή εβδομάδα ! :)))

      Διαγραφή
  4. θα το διαβάσω με προσοχή αργότερα...καλημέρα ήρθα να σου πω πανέμορφη καλλιτέχνιδα μου και γέλασα τελικά τόσο με το έχω σφουγγάρισμα σήμερα !!!! φιλια κατάμουτρα λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα, η Αριστέα, εκτός από πανέμορφη καλλιτέχνιδα, είναι και νοικοκυρά (πιάσαν αράχνες τα σοβατεπιά!), γι' αυτό άφησε εμένα στη θέση της σήμερα, που δεν είμαι ούτε καλλιτέχνης ούτε νοικοκυρά!
      Καλησπέρα από μένα λοιπόν!

      Διαγραφή
  5. καλημερα και στην οικοδεσποινα αλλα και στην φιλοξενουμενη!
    να εχετε μια ομορφη εβδομαδα!

    υπεροχη η συμμετοχη! συγχαρητηρια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Κική, να 'σαι καλά κι εσύ να 'ναι καλά κι η Αριστέα να διοργανώνει συμπόσια και να γράφουμε!
      Καλή βδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. Κικίτσα μου φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  6. Καλημερούδια και στις δυο!! Το λάτρεψα όπως είπα και κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας!! Εξαιρετική έμπνευση Σοφία μου!! :))
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και σου εύχομαι πολλές και δυνατές εμπνεύσεις!!
    Μάκια κοπελούδες και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, Μαριλένα, για κάποιο λόγο ήξερα πως θα το εκτιμήσεις ιδιαίτερα, γιατί νομίζω ότι σε κάποια θέματα κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος! (είναι που συναντιώνται τα μεγάλα πνεύματα!)
      Σ' ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπητή Σοφία, αν και με παραξενεύει να σου γράφω σε άλλο blog, επειδή είσαι...πτηνό, δικαίωμα σου να μεταναστεύεις! Καταλαβαινόμαστε άλλωστε μεταξύ μας, καθότι "εξέθεσα" κι εγώ ένα πτηνό στο συμπόσιο και μόνο εσύ του έδειξες κατανόηση! Με την ευχή να σε ξανάβρω στους μπαξέδες, σε φιλώ σταυρωτά! Μάκια το λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αυτά τα αποδημητικά πτηνά...πολύ μπαμπέσικα είναι! Στην Ανατολή τα ψάχνεις, στη Δύση τα βρίσκεις! Χάνουν και το δρόμο!
      (Τώρα εδώ που τα λέμε, εγώ δεν πήγα και πολύ μακριά!)

      Πολλά πολλά φιλιά και να ξέρεις: ότι θα με ξανάβρεις, θα με ξανάβρεις οπωσδήποτε, θες δε θες!
      (ήταν να μην τρουπώσω!)

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ και το ψήφισα.
    Είναι πολύ όμορφο να έχεις στο νου σου μια ιστορία και να την αποδίδεις ομοιοκαταληκτικά.
    Μπράβο Σοφάκι.

    Αριστέα καλό σφουγγάρισμα.
    Εεεεεεεε!!!!! Κάνε κι εκεί...!!!! Μη κάνεις ότι δεν βλέπεις!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, πολύ χάρηκα που το ξεχώρισες κι όχι για τη βαθμολογία, αλλά γιατί σε θεωρώ φίλο!
      Πέρα όμως από τη σάτιρα, η Ελένη που δημιούργησα είναι η γυναίκα που αντιμετωπίζεται ως αντικείμενο, που αγοράζεται και πουλιέται μέχρι και σήμερα σαν πράγμα, χωρίς να λαβαίνει κανένας υπόψη του την άποψή της, τι επιθυμίες της, τις συναισθηματικές και σεξουαλικές της ανάγκες. Και η δική μου Ελένη κατάφερε να ξεφύγει, άσχετα από το τραγικό τέλος της ερωτικής της ιστορίας. Εκατομμύρια όμως γυναίκες ανά τον κόσμο και ανά τους αιώνες δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από την προδιαγεγραμμένη μοίρα τους.
      Κι επειδή αλιεύεις ειδήσεις, σου 'χω αυτό για να καταλάβεις:
      http://www.iefimerida.gr/news/160233/%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CE%B6%CF%85%CE%B3%CE%BF-%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD-%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%87%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%84

      Γι' αυτό λοιπόν όχι μόνο διαταγές! Δίπλα είσαι! Πάρε τη μάπα και τρέχα να βοηθήσεις λίγο το κορίτσι μας!

      Σταματώ εδώ, γιατί κάθε φορά που βγαίνει η Σιμόν ντε Μποβουάρ από μέσα μου, έχω κακά ξεμπερδέματα!

      Διαγραφή
    2. @ Πέτρο έλιωσα με ένα σκουπόξυλο στα χέρια σήμερα!
      @ Σοφία μία νεαρή γυναίκα, μία αγελάδα και ένα μοσχάρι. Λες ότι ήταν too mych το μοσχάρι ε; :-Ρ
      Πολλά φιλιά και στους δύο!

      Διαγραφή
    3. Σοφία διάβασα αυτή τη γελοιότητα το μεσημέρι που επέστρεψα από το χωριό (εκεί δεν έχω ίντερνετ). Μου έρχεται εμετός με κάτι τέτοια αλλά πάντα ψάχνω περισσότερο μήπως πρόκειται για μούφα.
      Η "κυρία" είναι μόλις 22 χρονών και φοιτήτρια "Ανθρωπίνων Πόρων" (θα σε γελάσω τι σημαίνει).
      Η «κυρία» λοιπόν όχι μόνο δεν αισθάνεται καταπιεσμένη ή ως αντικείμενο, αλλά στις φωτογραφίες που βρήκα φαίνεται να …καμαρώνει.
      Δες π.χ. εδώ.
      Μένω στο ότι μάλλον πρόκειται για τον """""πολιτισμό""""" τους και το θεωρούν "φυσιολογικό".
      Τι να πεις;

      Διαγραφή
  9. Τελικά η Μούσα την έστειλε την έμπνευση και μάλιστα σε XL συσκευασία και την παρέλαβες Σοφία μου και την έκανες επικό αριστούργημα που πολύ το χάρηκα όπως και όλοι οι αναγνώστες....
    Μπορεί η Ελένη να ΄τανε ωραία και μοιραία
    μα κι η δική σου διήγηση ήτανε κορυφαία,
    τίμησες το Συμπόσιο της φίλης Αριστέας,
    και ψήφους πήρες μπόλικους εκ μέρους της παρέας !!!
    Τα φιλιά μου και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ δεν πας πίσω με το έμμετρο! Πρέπει να συμπράξουμε κάποια στιγμή!
      Κι η Ευπραξία σου απολαυστική! Μια χαρά τους βόλεψε όλους!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. IΙδού πεδίον δόξης λαμπρόν, να ξεκινήσουμε μία ιστορία (έμμετρη) και να την απογειώσουμε όλοι οι συγγραφείς παρέα !!!
      (Ξέρεις έχει συμβεί αυτό στο παρελθόν και προέκυψε το θρυλικό ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟΝ
      http://craftmakesmyday.blogspot.gr/p/blog-page_22.html)

      Διαγραφή
  10. Αριστάκι μπράβο για την φιλοξενία υπομονή με το σφουγγάρισμα!
    Δεν πιστεύω να είσαι απο εκείνες που πέφτουν στα γόνατα για να το τρίψουν καλύτερα;;;
    Σοφία είναι πολύ ωραίο το ποίημα σου πολύ διαφορετικό απο τα συνηθισμένα, μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενα! Βασικά η ιδέα μου είχε έρθει για το διαγωνισμό γέλιου, αλλά εκείνο το διάστημα δεν μπορούσα με τίποτα να στρωθώ να γράψω! Μόλις ήρθε το συμπόσιο με το θέρος, κόλλησε ιδανικά!
      Πολλά φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. @ Ελενάκι μου παλιά έπεφτα στα 4! Όχι πια. Μεγάλωσα η καημένη! Θα με πιάσει κανένα λουμπάγκο! :)))

      Διαγραφή
  11. Σοφία μου, πολύ χάρηκα για τη θέση της συμμετοχής σου, μια και ήταν μία από τις επιλογές μου!!!
    Ήταν πολύ πετυχημένο και όμορφα δοσμένο!!!
    Έλα όμως που νόμισα ότι ήταν της Αννούλας...
    Αποτέλεσε τελικά μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα όταν είδα ότι ήταν δικό σου!!!!
    Άντε και εις ανώτερα τώρα!!!!
    Να φτάσεις την Ελένη (ποιώ), την Κανελλάκη, τον Μαζεστίξ, την Μαρία Νι, κι άλλους αριστεύσαντες μαθητές της μπλογκοτάξης...!!!
    Αριστάκι τέλειωσε το σφουγγάρισμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη, πολύ τιμητική για μένα η σύγκριση, μια που εδώ μιλάμε για ένα από τα κοφτερότερα "μυαλά" της παρέας! (Αν δεν είχα ψηφίσει μετά από σένα, θα το είχες γλιτώσει το μπέρδεμα). Ελπίζω σε μεταγενέστερο Συμπόσιο, να φανώ αντάξια των προσδοκιών σου! .

      Διαγραφή
    2. Γλαύκη μου, κι εγώ χάρηκα που σου άρεσε και ήξερα πως θα χαρείς κι εσύ περισσότερο με τα αποκαλυπτήρια! Όσο για τους φίλους που αναφέρεις ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι δεν φτάνω! Συμμετέχω για τη χαρά του παιχνιδιού!
      Αννούλα, έχεις γράψει πολύ ωραιότερα πράγματα, όμως ας μην αρχίσουμε τα λιβανίματα μεταξύ μας! Μπορεί να μας χωρίζουν στεριές και θάλασσες, αλλά νοερώς είμαστε πολύ κοντά!
      Σας γλυκοφιλώ και τις δυο!

      Διαγραφή
    3. @ Γλαύκη , μόλις πριν λίγο! Εγώ δεν έχω σπίτι, γήπεδο έχω :-Ρ
      Φιλάκια πολλά σε όλες τις άστεγες!

      Διαγραφή
  12. Σοφία, ποίησην εν σοφία εποίησεν!!!
    Κι όπως είχα σχολιάσει : Όμηρος - Αριστοφάνης - Σουρής... Τι δεν είναι φανερή η σύνδεση; Λείπει ο Αρκάς, να βάλει τα σκίτσα.
    Πάντα τέτοια, αγαπημένη συνάστεγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς μπαίνουν οι καρδούλες, βρε παιδιά, να βάλω μία καρδούλα εις τη νι;;;

      (Για τον Αρκά φρόντισε ο Μαζεστίξ! Είδες πως δένουν όλα καμία φορά;)

      Διαγραφή
  13. Σημασία έχει πως έχεις κάνει "σαματά" με όμορφο, ποιητικό τρόπο
    και λόγο!
    Μπράβο σου Μαρία είναι υπέροχο! Με αυτές τις ομοιοκαταληξίες έχεις υφάνει πανέμορφα, εικόνες, λόγια, συναισθήματα!
    Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη και καλή εβδομάδα!
    Τα φιλιά μου!

    Αριστέα μου σε συγχαίρω για το βήμα που δίνεις σε φίλους και μοιράζονται μαζί μας σκέψεις και ιδέες!
    Να έχεις μια γλυκιά και ξεκούραστη εβδομάδα!
    Φιλάκια πολλά !:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Συγνώμη Σοφία ΜΒ! ήθελα να γράψω, αντί Μαρία...άντε καλά...

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα, κατά πρώτον, μη σκας για το όνομα! Εδώ είχα μια συνάδελφο στη δουλειά που τον πρώτο χρόνο που πήγα με αποκαλούσε συνεχώς Βάσω!!! Κάποια στιγμή απλά βαρέθηκα να τη διορθώνω!!!
      Κατά δεύτερον, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Είχες γράψει πριν λίγες μέρες ένα πολύ ωραίο σχόλιο για το συμπόσιο της Αριστέας που με είχε καλύψει πλήρως...ήθελα να το αντιγράψω αλλά δεν το βρήκα!!!
      Φιλιά λοιπόν άνευ του σχολίου!

      Διαγραφή
    3. @ Κατερίν αμου , μου ζητήθηκε τόσο όμορφα από τη Σοφία.
      Από την άλλη έπρεπε να κάνω κι εκείνο το έρμο το σφουγγάρισμα! Η Σοφά ήταν η τέλεια λύσις! αχαχα!
      Πλάκα κάνω. Χαίρομαι με τη χαρά της σήμερα!
      Είναι όμορφο να είναι οικοδέσποινα για λίγο !

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μπραβο Σοφακι! Πολυ μου αρεσε! Κι ας μην το ψηφισα, το ξεχωρισα και με εκανε να χαμογελασω! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει σημασία η ψήφος, πεταλουδίτσα! Αρκεί που σε έκανε να χαμογελάσεις! Σου χρωστάω κι εγώ πολλές επισκέψεις!
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Πέρασα για ένα γεια...πολύ όμορφα όλα τα ποιήματα που κυκλοφορούν τελευταία στο blog σου...!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχήν να γράψω κι εγώ ένα σχόλιο, όπως θα σου έγραφα Σοφία μου στο δικό σου χώρο ( που εύχομαι κάποια στιγμή να αποκτήσεις!)
    Σε ευχαριστώ πολύ που τίμησες για δεύτερη φορά το Συμπόσιο, πάλι εύθυμα κι έμμετρα όπως και στο πρώτο, που είχες διακριθεί!
    Ο στίχος σου μπορεί για σένα να είναι εύκολη δουλειά, για μένα είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα!
    Μπράβο Σοφία μου και εις ανώτερα σε επόμενο Συμπόσιο!
    Φιλάκια πολλά!

    Πάω να συνεχίσω το σφουγγάρισμα κι επιστρέφω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, το ευχαριστώ είναι λίγο! Για τη γενναιοδωρία σου, για τη φιλοξενία, για όλα!
      Χαίρομαι που αξιοποίησες δημιουργικά (?) το χρόνο σου σήμερα σφουγγαρίζοντας!!!
      Μόνο που είναι τρίτη φορά που συμμετέχω! Απλά η δεύτερη συμμετοχή ήταν υπότην επήρεια αρκετού αλκοόλ κι αντί να την ξεχάσω εγώ, την ξέχασες εσύ! Ούτε μαζί να τα πίναμε!!!
      Καληνύχτα, λουλούδι του νότου!

      Διαγραφή
  17. Σοφία μου, το ποίημα σου είναι και ένα όμορφο σατυρικό ποίημα, αλλά και καθ' όλα αξιοπρεπέστατο. μπράβο κορίτσι μου! μη σταματάς να γράφεις ότι έμπνευση σου δημιουργεί. μια χαρά τα καταφέρνεις!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, επειδή έχω διαβάσει δουλειά σου, θα σου πω ότι είπα και στο Δημήτρη παραπάνω. Ειλικρινά με τιμά το σχόλιο σου! Να 'σαι καλά και να σε απολαμβάνουμε!

      Διαγραφή
  18. Σοφία, μου άρεσε πολύ το "Επικό" γι' αυτό άλλωστε και το ψήφισα.
    Συγχαρητήρια!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε Σοφάκι - Βασούλα - Μαράκι... έγραψες! Μου άρεσε πολύ, γιατί πέρα απ' την κωμική του πλευρά, κρύβει πικρές αλήθειες και νοήματα. Μπράβο σου! Να στρώνεσαι συχνότερα και να γράφεις πληζ.
    Άσε τις χαμηλές τις πτήσεις / και κοίτα κανένα μπλογκ να χτίσεις...

    Αριστέα μου, καλή ξεκούραση απ' το σφουγγάρισμα και μπράβο για την πάντα φιλόξενη γωνιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και κάποτε σ' ένα όνειρό μου με φώναζαν Ελένη!!! Η γυναίκα με τα χίλια ονόματα (μόνο μην το πείτε στην αστυνομία)!
      Με το στρώσιμο έχω ένα θέμα. Βλέπεις για μένα η γραφή είναι σα δύσκολη γέννα και είναι ίσως το μόνο πράγμα στο οποίο είμαι τελειομανής.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου άπαιχτο!

      Διαγραφή
  20. Μπράβο Σοφακι με το επικό σου...μου αρέσουν τα ποιήματα που αποδίδουν αυτό που έχουν να πούν με χιούμορ.. το οποίο φερνει και το συνοδευτικο του χαμόγελο.να συνεχίσεις και εσύ να γραφεις τα διαβάζουμε και να γεμίζουμε το μυαλό.μας . με τροφή ..!!..γενικα μεσα σ αυτήν την γειτονια αναδυκνύονται διαμάντια .. γραφές και η καθε μιά στο είδος της... τέλειααα!! και εσύ Αριστέα μου πολύ καλή οικοδέσποινα είσαι μεχρι και σφουγγάρισμα έριξες για να τα βρεί καθαρα η φιλοξενούμενη σου..φτανει το σφουγγάρισαμ θα λιώσει το πατωμα..χι.χχι. φιλακιααααααα και στις δύο σας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα ξεχασα να βαλω καρδούλες τι παταμε ΕΊπαμε;;χι.χι.=3=3=3..........χι.χι ωραια τριάρια εβγαλε..!!!! εσύ εχεις αλλο τέτοιο .... ........πως το λενε;;; ναι ...ναι απο αυτό...!!!!!. οτι καταλαβες καταλαβες..χι.χι.

      Διαγραφή
    2. Ρουλίτσα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι ένα είναι σίγουρο! Όσο η Αριστέα κάνει συμπόσια, κάτι θα γίνεται! Χαχα!
      Καλημέρα! =3=3=3....(ούτε εγώ το πέτυχα, είναι και πρωί αλλά κατάλαβες, έτσι;)

      Διαγραφή
  21. Χαχαχαχα γελασα πολυ με το συγκεκριμενο..
    Η αληθεια ειναι πως πιστεψα πως ηταν της Κανελλακη και αυτο εκτος απο το 8 που ημουν σιγουρη.
    Πολλα μπραβο! Ευρηματικοτατο ποιημα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία! Με την Κανελλάκη μοιραζόμαστε την ίδια αίσθηση του χιούμορ, αλλά όχι το ίδιο ταλέντο!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  22. Κι ένα τραγούδι για την παρέα:

    https://www.youtube.com/watch?v=GFHuJA7trhI

    Καλημέρα σε όλους!
    Αριστέα, εξακολουθώ να μη βρίσκω τις καρδούλες αλλά σου στέλνω πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Ταιριαστό το κομμάτι! :))
      Να'σαι καλά Σοφία μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      alt + 3 μας κάνει ♥

      Διαγραφή
  23. Εμένα μου άρεσε το"Επικό" λιγουλάκι περισσότερο..μια σταλιά μα μου άρεσε αυτό το..κάτι τις που κάνει το καθένα μας να ξεχωρίζει κάτι!Καλήμερα γλυκιά και τρυφερή Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό είναι το ωραίο, αχτίδα! Ότι ο καθένας βάζει το κάτι τις του κι έτσι το συνολικό αποτέλεσμα είναι πολύ ωραιότερο για πολύ περισσότερους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εκπληκτικό!!! Μπράβο στη Σοφία!

    Φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το λάτρεψα με την πρώτη ανάγνωση!
    Πολλά μπράβο στη Σοφία και σε εσένα για τη φιλοξενία του!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Έλλη! Να είμαστε γεροί να έχουμε πάντα τέτοια όμορφα συναπαντήματα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Μιλ μερσί Έλλη μας!
      Καλημέρα και στις δύο :)))

      Διαγραφή