Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Σήμερα κληρώνει: κι οι έσχατοι έσονται πρώτοι !



Η λίστα των φίλων που συμμετείχαν, 
διάβασαν ή ψήφισαν στο Συμπόσιο ετοιμάστηκε (με τη σειρά που ψήφισαν)
ή που πέρασαν και διάβασαν χωρίς να ψηφίσουν
  1. Μάκης
  2. Κική
  3. Κατερίνα Βερίγκα
  4. Δημήτρης Ασλάνογλου
  5. Χριστίνα ( Butterfly)
  6. Παρασκευή-Λαμπρινή
  7. Έλενα Λ.
  8. Τάσος-Λαθρεπιβάτης
  9. Ειρήνη
  10. Μαριλένα
  11. Anna Flo
  12. Πέτρος
  13. Κλαυδία
  14. Μαρία -Έλενα
  15. Φονικό Κουνέλι
  16. Velvet
  17. Ινώ-Σκιάθος
  18. Paloma
  19. Σοφία ΜΒ
  20. Maria Fe
  21. Μαζεστίξ
  22. Γλαύκη
  23. Αλεξάνδρα
  24. Στέλλα (Νεφέλη)
  25. Hengeo
  26. Ανθρώπων Έργα ( Σάββας)
  27. Χρυσαλίς
  28. Katerina Koko
  29. Άρης Άλμπης
  30. Lyssipe
  31. Δελφινάκι
  32. Κάτια
  33. Lefti
  34. Σμαραγδένια
  35. Ελένη Φλογερά
  36. Έλλη ( Funkey Monkey)
  37. Νίκη (Χειροτεχνήματα)
  38. Λεβίνα
  39. Vivi Ka
  40. Λάχεσις
  41. Νικόλ
  42. memaria
  43. Joan Petra
  44. Άννα, Πάρος
  45. Δήμητρα ( Σχολείο Σκιάθου)
  46. Βίκυ Δερμάνη
  47. Flora Gia
  48. Evanescence
  49. EmmortalGR
  50. des jav
Το Random.Org πήρε τη λίστα
την ανακάτωσε και μου έδωσε τα ονόματα.

List Randomizer

There were 50 items in your list. Here they are in random order:
  1. des jav
  2. Άρης Άλμπης
  3. Μαριλένα
  4. Lefti
  5. Joan Petra
  6. Velvet
  7. Paloma
  8. Παρασκευή-Λαμπρινή
  9. Maria Fe
  10. Katerina Koko
  11. Κατερίνα Βερίγκα
  12. Χριστίνα ( Butterfly)
  13. Κική
  14. Έλλη ( Funkey Monkey)
  15. Κλαυδία
  16. Ανθρώπων Έργα ( Σάββας)
  17. Σμαραγδένια
  18. Νίκη (Χειροτεχνήματα)
  19. Γλαύκη
  20. Ινώ-Σκιάθος
  21. Βίκυ Δερμάνη
  22. Τάσος-Λαθρεπιβάτης
  23. memaria
  24. Ειρήνη
  25. Anna Flo
  26. Άννα, Πάρος
  27. Δήμητρα ( Σχολείο Σκιάθου)
  28. Χρυσαλίς
  29. EmmortalGR
  30. Φονικό Κουνέλι
  31. Hengeo
  32. Μάκης
  33. Στέλλα (Νεφέλη)
  34. Σοφία ΜΒ
  35. Λάχεσις
  36. Vivi Ka
  37. Δημήτρης Ασλάνογλου
  38. Μαρία -Έλενα
  39. Flora Gia
  40. Έλενα Λ.
  41. Πέτρος
  42. Λεβίνα
  43. Κάτια
  44. Αλεξάνδρα
  45. Evanescence
  46. Ελένη Φλογερά
  47. Μαζεστίξ
  48. Δελφινάκι
  49. Νικόλ
  50. Lyssipe
Timestamp: 2014-06-20 16:30:32 UTC
(στις 7,30 έκανα εγώ την κλήρωση)

Η Δέσποινα από το Μαμάδες σε κρίση, ήρθε πρώτη-πρώτη και θα κερδίσει 
μια ντεκουπαρισμένη θήκη γυαλιών από τα χεράκια μου,
την οποία και ξεκίνησα χτες και θα δείτε προσεχώς.
Το παράδοξο είναι ότι η Δέσποινα ήταν το τελευταίο σχόλιο του Συμποσίου.
Πέρασε, διάβασε αλλά δεν πρόλαβε να ψηφίσει!
Δεν γινόταν να μην την συμπεριλάβω στην κλήρωση λοιπόν!
Δέσποινα, καλότυχη να είσαι κοπέλα μου!
Θα αρχίσω να πιστεύω στον αλχημιστή και στο σύμπαν.
Θα επικοινωνήσουμε στο mail για τα περαιτέρω.


Θερινό ηλιοστάσιο σήμερα. 
Θα ήθελα να σας είχα ένα ποίημα του θέρους
Ας όψεται η κλήρωση σήμερα
Αντ' αυτού σας έχω κάτι άλλο:
Τις ευχαριστίες της Ινώς από τη Σκιάθο σε έμμετρο στίχο,
με την υπόσχεση αύριο να αναρτήσω τις δύο της συμμετοχές
παραχωρώντας της τη σελίδα μου
ώστε να το τιμήσουμε δεόντως το κορίτσι μας!

Η εικόνα φτιάχτηκε από την Ινώ

Ινώ-ποιήματα

Φέτος ο Ιούνιος μου έστειλε ένα δώρο,
δειλά-δειλά  εμφανίστηκα στης Αριστέας τον χώρο...
Κι άλλοι πολλοί ήταν εκεί και κάτι ετοιμάζαν.
Συμπόσιο το λέγανε, την ΠΟΙΗΣΗ γιορτάζαν!!!
Με τη χαρά τους χάρηκα κι έβαλα και δική μου,
όμως δεν την αγόρασα, τη βρήκα στην ψυχή μου!!!
Μου πέτυχε η συνταγή;  Αληθινά δεν ξέρω. ..
Ο χρόνος ίσως θα το πει, μα κι από εσάς το θέλω!!!
Μη δείξετε  επιείκεια  στην όποια κριτική σας,
θέλω την αυστηρότητα κι όχι την ανοχή σας...
Ειλικρινά  το εκτιμώ, με σεβασμό σας χαιρετώ,
από τη Σκιάθο η Μπραϊνώ..


Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

Εγώ θα λείπω .... μαθήτρια γίνομαι σήμερα ξανά
και ντεκουπάζ σε γυαλί και μπουκάλι μαθαίνω τούτη τη φορά!
Θα τα πούμε το απόγιομα! 

@ριστέα

62 σχόλια:

  1. Τι δροσεση αναρτηση ειναι αυτη!
    Μπραβο στη Δεσποινα! Παντα καλοτυχη να ειναι!
    Μου αρεσε παρα πολυ η κινηση σου να τη συμπεριλαβεις!
    Εισαι πολυ καλη Αριστεα μου!

    Φιλακια πολλα και στην γλυκια μας Ινω απο το ομορφο νησι!

    Καλο σκ σε ολους!
    Και καλο μαθημα! χιχιχι

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  2. Δε θα μπορούσες να βάλεις πιο πετυχημένο τίτλο! Δηλαδή ήρθε τελευταία, είπε ένα γεια και παίρνει και δώρο! Αμαρτία, τέκνον μου!!!Έτσι τυχερή να είναι πάντα και να χαρεί το δώρο σου!
    Και η φωτογραφία και το ποίημα της Ινώς πολύ ταιριαστά και καλοκαιρινά. Μπράβο της!
    Κοίτα τώρα να ξεκουραστείς λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε έλιωσα στα γέλια Σοφία μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!
      Τώρα μόνο ξεκούραση δεν έχει , τουλάχιστον αυτή τη βδομάδα! Από την άλλη ...βλέπουμε!
      Φιλάκια πολλά!

      Σου έχω απαντήσει στο μέιλ!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πάντα τυχερή να είναι η Δέσποινα
    κι εσύ πάντα δοτική οικοδέσποινα!!!
    Η Ινώ με συγκίνησε και είχε
    δυο πολύ καλές συμμετοχές και την ευχαριστούμε!!!!
    Εσύ συνέχισε το ντεκουπάζ αλλά ξεκουράσου και λιγάκι!!!

    φιλάκια πολλά και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. παντα τυχερο το κοριτσι μας ακι πουσαι την αλλη φορα θα συγκαλεσω τα δαιμονια και θα κερδισω εγω αμα πια !!!
    υπέροχο το ποιημα της Ινους χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Να'σαι καλά Κάτια μου και συγκάλεσε όλα τα δαιμόνια αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Μόλις διάβασα τον τίτλο σκέφτηκα μπορεί να κέρδισα μια και είχα περάσει από τους τελευταίους να ψηφίσω...είναι που λένε ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται...χαχα!!
    Μπράβο στη Δέσποινα...είμαι σίγουρη πως θα λατρέψει το δώρο της...πάντα τυχερή να είναι κι εσύ πάντα καλά να δίνεις χαρά!!
    Μπράβο και στην Ινώ για όλα...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Εύχομαι ολόψυχα Μαρία μου να είσαι καλότυχη στη ζωή σου!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  6. Ααααα!!! Συγχαρητήρια στη Δέσποινα, καλότυχη πάντα!!! Μπράβο και στην Ινώ!!!
    Θέλω πολύ να δω το ντεκουπάζ σε γυαλί, θα πρέπει να είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα!!!
    Φιλιά πολλά και δροσερά!!! Καλό σαββατοκύριακοοοοο αγάπη!!! ♥ Καλά να περνάς!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι σήμερα θα το έχει δει ήδη!
      Φιλάκια πολλά αγγελούδι μου!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στο Δεσποινάκι, δε πειράζει που δεν πρόλαβε να ψηφίσει αφιέρωσε χρόνο και τα τίμησε με την ανάγνωσή της κι αυτό είναι πολύ σημαντικό!
    Καλό σαββατοκύριακο Αριστούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπονζούρ!! Συγχαρητήρια στην μαμά σε κρίση Δέσποινα!!! Να ναι πάντα τυχερή και να χαρεί το δωράκι της!!! :)))
    Φιλιά πολλά και στην Ινώ και πάντα να δημιουργεί με την καρδιά της!!
    Ανυπομονώ να μας δείξεις τα μπουκάλια!! Με περιόριζει η έκτασή τους, αλλά μπορούν να γίνουν μπιμπελάκια!!!
    Φιλούδια μπουκλί και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εγώ τη λάτρεψα και τούτη την εκδοχή του ντεκουπάζ Μαρλέν μου!
      Μπορεί να κοστίζουν τα υλικά αλλά μπουκάλια βρίσκεις εύκολα και με ωραία σχήματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στη Δέσποινα ( να είναι πάντα καλότυχη !!!! )
    και βέβαια στην Ινώ για το όμορφο ποίημα της !!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο , Αριστάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην νικήτρια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Δεσποινάκι επιβεβαίωσες την παροιμία "Γελάει καλύτερα, όποιος σχολιάζει τελευταίος" (εντάξει, με μια μικρή παράφραση). Μπράβο σου και πάντα να είσαι καλότυχη! Το γούρι της Αριστέας, δεν είναι τυχαίο;-)
    @ Iνώ μου, καλωσόρισες στη γειτονιά μας και μπράβο σου για τον τρόπο που εκφράζεσαι και τη θετική σου αύρα. Μια μικρή παρατήρηση, αν μου επιτρέπεις. Μην την εκθέτεις εύκολα την ψυχή σου στην κρίση του κοινού. Είναι σαν τον ήλιο. Είναι ευεργετικός, αλλά αν δεν προσέξεις, σου δημιουργεί "εγκαύματα". Με πολλή αγάπη το σχόλιο και με άπειρη συγκίνηση απ' την κάρτα που έφτιαξες!
    @Αριστέα μου, καλά μαθήματα & καλή ξεκούραση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω προλάβει ακόμα ανάσα να πάρω!
      Δεν παραπονιέμαι όμως... :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Aloooo !!!
    Συγχαρητηρια στο Δεσποινακι ! παντα καλοτυχη να ειναι.
    Και ενα μεγαλο μπβραβο στην Ινω για τα υπεροχα ποιηματα της :)
    Καλο ΣΚ σε ολους
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στην Δέσποινα!! Να είναι πάντα καλότυχη!!
    Συγχαρητήρια στην Ινώ για τα τόσο όμορφα ποιήματα που γράφει και μπράβο σε σένα Αριστέα μου που τα μοιράζεσαι μέσω της σελίδας σου μαζί μας!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια στη Δεσποινα!!
    Το ποιημα και ο αυθορμητισμος της Ινως γεμισαν αισιοδοξια και νομιζω παιδικοτητα τη μερα μας! Καλο μαθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστινάκι μου!
      Όλα πήγαν περίφημα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στη Δέσποινα!
    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στην Ινώ!
    Καλή επιτυχία σε εσένα με το γυαλί-ντεκουπάζ (πάντα τρέμω μην το γράψω ντεκαπάζ και γελάει μαζί μου κάθε πικραμένος)!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Μένι κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τρέμεις καθόλου Αθηνά μου. Και μένα με πήρε καιρό να το συνηθίσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στη Δέσποινα που κέρδισε, να είναι πάντα καλότυχη και να χαρεί το δωράκι της!!! Το ποίημα που έγραψε η Ινώ είναι πολύ καλό!!
    Καλό σ/κ!! :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η τύχη βοηθά τους τολμηρούς.
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
    (εκτός από την τελευταία θέση στο συμπόσιο...χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι! Αρχηγέ οι καρκίνοι επιβιώνουν σαν τις κατσαρίδες! Μας σώσει ο αυτοσαρκασμός βέβαια!
      Από Φθινόπωρο θα βάλεις ξανά τα δυνατά σου!
      Είμαι σίγουρη! :)))

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου.. πάντα δημιουργείς κάτι όμορφο. Πολύ σε χαίρομαι! Να έχεις ένα όμορφο σαββατόβραδο, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες :))
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  19. Καλό Σ/Κ, γεμάτο όμορφες δημιουργικές στιγμές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό οι ΄ρσχατοι ερχονυαι πρώτη.. και αν κόλησε Αριστέα μου στην περίπτωση της Δέσποινας.. να είναι τυχερή και σε άλλα στην ζωή της.. το δωρακι σου σίγουρα θα το χαρεί..απο τα χερακια σου.. και .... της Ινώς το ποιήμα πολύ καλό...τι κανεις λέει;; μαθηματα σε γυαλί;; Ω!!! τι έχουνε να δούνε τα ματακια μας πάλι.χι..χι. να έχεις μια ομορφη κυριακη γεματη δημιουργιες.. φιλακιααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Θα το μάθεις κι αυτό κι εσύ! Είμαι σίγουρη!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  21. Αριστεα μου παντα δωρα να μοιραζει9ς και ωραιες στιγμες!! φιλια πολλα και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδες για να είναι κανείς τελευταίος; Μπορεί να βγει και πρώτος!!!
    Ο ενδιάμεσος χάνεται στο πλήθος!!!
    Α, βρε Δέσποινα σε πειράζουμε εδώ μέσα...
    Συγχαρητήρια και πάντα τυχερή!
    Μπράβο και στην Ινώ για το ποίημα της!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι με τη μεγάλη καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ τι να πω, που φαινόταν ότι θα ήμουν η τελευταία, αλλά... Όπως και στην βαθμολογία με το ποίημα, κάπως έτσι μου πήγε το πράγμα!!!!!! Αχαχαχα! Δέσποινα, συγχαρητήρια και πάντα τέτοια! Αριστέα, πάω για ύπνο, γιατί δεν σε βλέπω (στην κυριολεξία!) Μάκια και καλή Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έφαγε στη στροφή η Δέσποινα!
      χιχι!
      Φιλάκια πολλά τρελοκομείο μου!

      Διαγραφή
  24. Δε το πιστεύω! Αλήθεια! Δεν ήμουν ποτέ τυχερή σε αυτές τις κληρώσεις! Δυο φορές εχω κερδίσει ολες κι ολες φλουρί στη πίτα, και αυτές κατά το ήμισυ! Τη πρωτη στο Γυμνάσιο, μισό μισό με ενα συμμαθητή (νομίζω μαλιστα οτι η καθηγήτρια είχε κλέψει υπερ μου!) και μια φορά στη πρωτη μου εγκυμοσύνη, μισό μισό με το Θάνο μου (και αυτή τη φορά οπως καταλαβαίνετε έκλεψα γιατί δε μπορούσε να κάνει αλλιώς παρά να κάθεται στη κοιλιά μου!)
    Ευχαριστώ Αριστέα μου που με συμπεριέλαβες στη κλήρωση, και χαίρομαι που αυτή τη φορά δεν έκλεψα!
    Ευχαριστώ όλους όσους σχολίασαν ! Με τόσες ευχές μπορεί και να γυρίσει η τύχη μου (μας)!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλότυχη να είσαι Δέσποινά μου! Ολόψυχα σου εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν πρίμα από δω και μπρος!
      Τα φιλιά μου!

      ΥΓ: Μα είχες διαβάσει και το πιστεύω! Και για μένα σημασία έχει να διαβάσουμε ποίηση, να την απολαύσουμε!

      Διαγραφή
  25. Να ΄ναι καλά η Δεσποινιώ με την καλοτυχιά της
    να χαίρεται τη θήκη της, που βάζει τα γυαλιά της
    δώρο αγάπης εύμορφο, από την Αριστέα,
    που τίμησε με σχόλιο του μπλόκ της την παρέα....!!!

    Και την Ινώ επιθυμώ θερμά να ευχαριστήσω
    και μία χάρη, τόση δά, τολμώ να της ζητήσω
    χαρά να βγαίνει ατέλειωτη μέσα από την ψυχή της,
    να τη μοιράζει γύρω της, σε όλη τη ζωή της.....

    Για σένα Αριστάκι μου, δυό λόγια έχω μόνο
    το ντεκουπάζ των μπουκαλιών, με κάνει και βουρκώνω,
    να μη μου στρώνει το χαρτί ούτε η χαρτοπετσέτα
    πατίνες- φωτοσκίαση....μου κήρυξαν...... βεντέτα
    στο τέλος απελπίστηκα πλέον με το....γυαλί
    το αγνοώ και μ΄αγνοεί κι εκείνο πιο πολύ !!!
    Εσύ όμως αστέρι μου, σίγουρα θα διαπρέψεις
    και ντεκουπάροντας γυαλιά τις δάφνες σου θα δρέψεις,
    γιατί δεν είσαι εφήμερη, μα αληθινή αρτίστα,
    δημιουργείς με την ψυχή, και πάντα prima vista !!!

    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου...υποκλίνομαι!
      Μεγάλη υφάντρα των λέξεων !!!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στη Δέσποινα, πάντα τυχερή να είναι! Να χαρεί το όμορφο δώρο σου!
    Το ποίημα της Ινώς επίσης πολύ ωραίο.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εύχομαι στη Δέσποινα πάντα να έχει στη ζωή της Υγεία και Τύχη!
    Συγχαρητήρια και να χαρεί το όμορφο και ιδιαίτερο δώρο της!
    Επίσης εξαιρετικό και το ποίημα της Ινώς!

    Επειδή δεν πρόλαβα ν' αφήσω στην προηγούμενη ανάρτηση και τη λήξη του Συμποσίου, θα μου επιτρέψεις ν' αφήσω εδώ κάποιες σκέψεις μου.
    Αυτή η γιορτή είναι ένα ευχάριστο “ρόδο” που απαιτεί σεβασμό και προκαλεί θαυμασμό!
    Αυτό το πανέμορφο Συμπόσιο ποίησης που ξεκίνησε από την αξιόλογη ιδέα σου Αριστέα μου, που και αυτή τη φορά πλαισιώθηκε από καταπληκτικούς δημιουργούς με αγάπη στην ποίηση, μεράκι στον πειραματισμό γραφής, με κέφι έμπνευσης και πλούσια φαντασία, με θέρμη και συγκίνηση στη συμμετοχή κι όχι στο ρεγάλο!
    Εδώ δεν αναμετριέται κανείς με κορυφαίους ποιητές ή με εμπειρογνώμονες ή με διαπρεπής στιλίστες κειμένων ή με "νομπελίστες" του είδους. Απλώς, επειδή έχουμε μια θεμελιώδη γνώση και αγάπη για την ποίηση, μας επιτρέπει να φωτίσουμε τα έσω μας, χωρίς εφέ, χωρίς μοντάζ και πέρα από βραβεία κι αξιώσεις να καταθέσουμε κομμάτια της ψυχής μας και να μοιραστούμε συναισθήματα και εμπειρίες!
    Όλα τ’ άλλα τα ανέλαβες Εσύ γλυκιά μου Αριστέα, όντας προικισμένη με μια ευπρόσδεκτη καλοσύνη με συγκινητική προσφορά οργάνωσης, επιμέλειας και διεξαγωγής αυτού του Συμποσίου.
    Με χαρά και αναπάντεχα κομψή, στην κατά καιρούς “αψάδα”, που δέχεσαι από ανάγωγους, περιφρουρώντας με σεβασμό τους συμμετέχοντες και με αίσθηση ευθύνης κι εγρήγορσης να καταφέρεις να έχει και αυτή τη φορά άψογη εκτέλεση! Γιατί, έτσι ορίζει το ήθος σου γλυκιά μου και οι αξίες που σε πλαισιώνουν!

    Στην επίγνωση του πόσο αδύναμη είναι η συμπάθεια γι' αυτή τη γιορτή από ανθρώπους ποταπούς, το μόνο που υπόσχονται είναι τα κακόβουλα “κεράσματα” στην χαλεπή ζωή τους. Τίποτ' άλλο!

    Αυτό το Συμπόσιο ποίησης λάμπει κάθε φορά περισσότερο, με σπάνια φωτεινότητα!
    Και πίστεψε με Αριστέα μου, είμαστε ακόμα στην αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού!

    Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για όλα! ♥

    Θα κλείσω μ’ ένα ποίημα του Γιάννη Ποδιναρά

    “Όταν κόβεις κομμάτια
    απ’ την ψυχή σου
    μοιράζοντάς τα
    σ’ έναν κόσμο παγωμένο
    ζεσταίνεις τις καρδιές των ανθρώπων.

    Κι η ψυχή σου
    δεν τελειώνει.
    Όσο δίνεις,
    τόσο μεγαλώνει,
    για να χωρέσει
    όλο το χιόνι της γης”.

    (Τίτλος «Αντίδωρο» από τη Συλλογή “Ένα Πράσινο Θολό”)
    http://www.palmografos.com/permalink/10223.html

    Φιλιά πολλά με δροσερή αγκαλιά!:))♥
    Y.Γ. Ζητώ συγνώμη για την κατάληψη χώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, δεν έχω λόγια για το υπέροχο σχόλιο σου ! Τι ζητάς συγγνώμη...διάβαζα και δεν χόρταινα τις λέξεις σου!
      Άψογη τούτη τη φορά δεν ήμουν , τα χάλασα λίγο στο τέλος αλλά όλοι με αγκαλιάσατε με τόση αγάπη!
      Μακάρι να πάει μακριά τούτο το ταξίδι ....Παίρνω πολλά κι εγώ Κατερίνα μου για να δίνω!
      Να'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς! ♥
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου,ως λάτρης της αρχαίας Ελληνικής, οφείλω πρωτίστως να της ζητήσω συγγνώμη που δε θα προτιμήσω την αρχαιόκλιτη γραφή και θα αρκεστώ στον απλουστευμένο τύπο της λέξης (και πιο εύηχο!!) Συνεπώς μην αισθάνεσαι άσχημα..Εξάλλου είναι αποδεκτοί και οι δύο τύποι ..( σε -ως και σε ους )

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια!!!!!

      Διαγραφή
  28. όλα εδω μέσα τόσο όμορφα...........
    φιλιάααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δέσποινα,συγχαρητήρια για την τύχη σου, αλλά θεωρώ και τον εαυτό μου ευνοημένο από τη θεά Τύχη, γιατί μου φανέρωσε ξαφνικά μπροστά μου την Αριστέα! Είμαστε λοιπόν δυο οι τυχερές! Μπράβο μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή