Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Γεννημένη την 27η Ιουνίου !

φωτό: δύο ημερών
Το μαλλί δεν είναι ψεύτικο!


Καρκίνος στο δυτικό ωροσκόπιο, 
Σκύλος στο Κινεζικό , 
Σπίτι στην αστρολογία των Αζτέκων. 
Οξιά στην Κέλτικη αστρολογία  
Νείλος στην Αιγυπτιακή. 


Που σημαίνει ότι είμαι ένα σκληρό οστρακοειδές πλάσμα, 
με μαλακό εσωτερικό σαν καρδιά μαρουλιού ένα πράμα, 
πιστή και χαδιάρα σαν σκύλος, 
λατρεύω το σπίτι μου που για μένα σημαίνει τα πάντα, 
ριζώνω σαν οξιά κι απλώνομαι, 
δίνοντας ίσκιο στον περαστικό, 
ενώ σαν ποτάμι ποτίζω ερήμους και δημιουργώ οάσεις! 

Τα αρνητικά 
(γαϊδουρινή υπομονή, παραπονιάρα,μονόχνωτη,
ιδιότροπη, απαιτητική, τελειομανής)
τα αποσιωπούμε, μέρα που είναι!

Είμαι καρκινάκι, σαφώς (σας έχω πάρει τ'αυτιά να το λέω)
και σήμερα 27 του Ιούνη
(ανήμερα της Έλεν Κέλλερ, βοήθειά μας)
γιορτάζω με δόξα και τιμή
&
με όλες τις επισημότητες που μου πρέπουν
τα 44 καλοκαίρια της ζωής μου!



Αν περιμένατε κέρασμα, ε, τότε δεν με έχετε μάθει ακόμα!
Ο γρίφος συνεχίζεται, δίνοντας σας τα υλικά!

Εικονικά κεράσματα δεν έχει το κατάστημα!
Την αγάπη μου έχει!
Κι αυτή δεν είναι εικονική!

(συνεχίζεται )



Να με χαίρεστε βρε!
Σας αξίζω!

Καλημερίζω χαρούμενη 
και σιγοτραγουδώ 
♫ ♪ γιορτάζω, γιορτάζω ♫ ♪

@ριστέα

150 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΕΥΧΗ ΝΑ ΔΩΣΩ

    Τη ευχή να στολίζουν τριφύλλια
    Του αγνού σου του μπούστου τους λόφους
    Η καρδιά σου, που κρύβεις στα στήθια
    Να στηρίζει της σκέψης σου πόθους

    Να στάξει μοσχοκάρυδο, από την αντηλιά
    Ασήμι αιωνιότητας, από τα φύλλα της αγριελιάς
    Στη ρέμβη να βυθίζονται, πάντα τα γηρατειά
    Στη θάλασσα της νιότης, πάντα να κολυμπάς

    Δ.Λ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρνει σε γιαουρτόπιττα με σοκολάτα!!!

      Διαγραφή
    2. Δημήτρη σε ευχαριστώ από καρδιά για όλα!
      Οι ευχές σου πολύτιμες! Οι αφιερώσεις σου αξέχαστες!
      Και ναι για το γλυκό...του φέρνει αλλά χωρίς σοκολάτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Αριστούλι μου γλυκό!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή, ευτυχισμένη να σε αγαπάνε πολύ πάντα γιατί είσαι γλύκα και να ζήσεις έτσι πολλά πολλά χρόνια!!!
    Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά και ένα τεράστιο φιλί και άλλο ένα και άλλο ένα και άλλο ένα........
    Περιμένουμε να δούμε το γλυκό, τα υλικά ωραία φαίνονται!
    Να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου γλυκό,σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλέ τι όμορφο μωράκι - μπουμπουκακι που ησουνα και εισαι ακομη φυσικα!
    χεχεχεχε
    τι μαλλί και τι φρυδάκι ωραίο είναι αυτό που είχες για μωράκι;
    τσαχπινιάρικο τσαχπινιάρικο! χιχιχι

    * μεταξυ μας αλλα στο μαλλι σε συναγωνιζομαι. καπως ετσι ηταν και το δικο μου σε πιο ανοιχτο! χεχεχεχε

    χρονια πολλα!!!!
    χρονια καλα!!!!
    χρονια ευτυχισμενα!!!

    να σε χαιρομαστε και εμεις και οι δικοι σου ανθρωποι!
    να εισαι παντα χαμογελαστη, δημιουργικη κι ευτυχισμενη!
    καθε επιτυχια σε καθε σου βημα!

    τί γλυκό να φτιάχνεις άραγε;; μμμ νοστιμο θα ειναι ομως στανταρ! ομως το ηθελα ετοιμο ρε φιλη! να φαω και ενα κομματι φευγοντας! χαχαχα

    αναμονη λοιπον!

    φιλακια πολλα πολλα! καλημερα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χείμαρρος Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Να'σαι καλά!
      τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Happy birthday to you
    Haaappy biiiirthday to yououou
    Haaaappy biiiiiiirthdayyyy
    Dear Aaaaaairis
    Hasaaaappy biiirthdayyy tooo you!
    Χρόνια πολλά!
    Να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Αθηνά μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά, πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Καρκινάκι και εσύ!!!! Χιλιόχρονη, πάντα με υγεία, χαρά, αγάπη και πολλά μα πάρα πολλά χαμόγελα στη ζωή σου , Αριστέα!!!!
    Οσο για το μαλλί του όμορφου μωρού, να σου πω πως η κόρη μου είχε ..2πλάσιο !!!!!!!!!! χαχα!!! Φιλιά γιορτινά και ζεστά για καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά Να υποθέσω καρκινάκι κι εσύ;
      Λατρεύω τα απανταχού καρκινάκια!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  6. σ’ εσένα το σκληρό οστρακοειδές πλάσμα με το μαλακό εσωτερικό σαν καρδιά μαρουλιού,
    σ’ εσένα την πιστή και χαδιάρα και υπέροχη εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!
    ότι η ζωή μέχρι τώρα δεν σου έδωσε, απλόχερα στα πόδια σου να φέρει!

    αγαπημένο Αριστούδι πολλές φορές σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου ♥

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά,
    χρόνια καλά,
    χρόνια ευτυχισμένα,
    να σου χαρίζει ο Θεός,
    ματάκια μου, εσένα!!!!!!!!!!
    Να σε χαιρόμαστε και να σε καμαρώνουμε
    κι εσύ να μας χαρίζεις απλόχερα
    την ομορφιά και το πνεύμα σου!!!!
    Φιλιά σου ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ, μικράκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου γλυκό, πολύ με συγκίνησες που έσπασες τη σιωπή σου για μένα!
      ΣΛ μάτια μου!
      Απεριόριστα! ♥

      Διαγραφή
  8. Kοίτα να δεις σύμπτωση, που σήμερα έχει γενέθλια ο αγαπημένος μου, ο συμπορευτής της ζωής μου κι είναι όπως το περιγράφεις! Ένα φαινομενικά απίστευτης αντοχής σκληρό παραπονιάρικο πλάσμα με καρδιά πιο τρυφερή κι από σοκολάτα παγωτό (που μου αρέσει :-)) )
    Αχ εσείς οι Καρκίνοι !!! με έχετε περικυκλώσει μια και η κόρη μου Καρκινάκι είναι κι αυτή :-))
    Χρόνια πολλά Αριστάκι μου γλυκό, να χαίρεσαι τα γενέθλιά σου και για ευχή σου δίνω, ότι ευχηθείς εσύ κι ότι θελήσεις να πραγματοποιηθεί...
    Σε φιλώ πολύ και σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου να τον χαίρεσαι! Χιλιόχρονος!
      Παραπονιάρηδες ναι, αλλά αντέχουμε σε απίστευτο βαθμό ...έως βλακείας θα έλεγα ε; Σωστά!
      Α και η κόρη; Πωπω άρα μας ξέρεις κι από την καλή κι από την ανάποδη!!!
      Λεβινάκι μου γλυκό πολύ σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά καλή μου Αριστέα! Σου εύχομαι να πιείς τη ζωή σ' ένα ποτήρι...στην υγειά σου, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια σου πολλα με υγεία και χαρά και ότι επιθυμείς!!! να σε χαιρόμαστε όλοι μα όλοι και η οικογένεια σου πολλές ευχές και σαν γλυκατζού θα πω ότι φτιάχνεις πορτοκαλόπιτα..χαχαχα φιλιααα και ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια σου πολλα με αγαπη και ευτυχια!!!! Απο ερευνα που εχω κανει ειμαι ΖΥΓΟΣ που σημαινει τα εχω ολα σε απολυτη αρμονια και ζυγιζω παντα με το κιλο και οχι με την οκα. Στο κινεζικο ειμαι ΠΡΟΒΑΤΟ μαλθακος και ηρεμος. Η μονη μου διαφορα ειναι οτι εγω δεν τρωω τζοχια και δεν πηγαινω καθε Πασχα στην σφαγη. Στην αστρολογια των Αζτεκων ειμαι ΑΥΛΗ δηλαδη ανοιχτος για κοσμο και δοτικος και με το μπαρμεκιου μου στην ακρη πυρωμενο ετοιμο για τα επομενα μπριζολακια. ΙΤΙΑ στην κελτικη που σημαινει αντεχω, εκει σταθερος να μην λυγιζω απο τις σαπιες τοματες του ιδιοτροπου κοσμου. Το θεμα ειναι οτι και να θελω να αποφυγω καμια τοματα δεν μπορω να αλλαξω θεση. Τελος στην λατρεμενη μου Αιγυπτιακη αστρολογια ειμαι ΑΜΜΩΝΑΣ ο δημιουργος (του κορμιου μου), ο εκτελεστης (των πραξεων μου), ο υποβολεας (οχι του Σαμαρα), ο νικητης (καθε κινεζικης αμυνας), ο Καλομβος (του μυαλου μου), ΕΙΜΑΙ ο ΘΕΟΣ του ευατου μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είστε υπέροχοι όλοι! Θα απαντήσω σε όλους όπως πάντα εξάλλου. Η μέρα ξεκίνησε στραβά και τρέχω!
    Φιλιά πολλά κατάμουτρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στο καρκινάκι σήμερα που χει τα γενέθλιά του,
    χαρά και αγάπη πάντοτε τα συστατικά του! :)
    Χρόνια πολλά Αριστέα μου! Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά χαρά μου ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Nα μην αφησεις τιποτα να σου χαλασει τη μερα σου! ειναι δικη σου!!! Χρονια Πολλα και καλα και φυσικα Δημιουργικα πανω απο ολα! Καθε ευτυχια Αριστεα μου την αξιζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βράδυ ήταν όλα καλά Χριστινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά !♥

      Διαγραφή
  15. Kαλημέρα γλυκιά μου airis Xρόνια σου Πολλά και καλά! Υγεία και Αγάπη σου εύχομαι :)))
    Nα σε χαιρόμαστε εμείς αλλά και όσοι σε αγαπούν και σε εκτιμούν..
    Φιλί κατάμουτρα - όπως λες κι εσύ - κι αγκαλιά μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Lefti μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :))

      Διαγραφή
  16. Καλέ, εξτένσιον είχες κάνει μωρό; :-)))

    Γαλακτομπούρεκο θα φτιάξεις! Καλή επιτυχία και καλοφάγωτο!

    Να τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν ήταν γαλακτομπούρεκο ( που ήταν παλιά κι αγαπημένο!)
      Του φέρνει πολύ πάντως!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Αριστέα μου.. ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου και μου ευχήθηκες για τα γενέθλια του μπλοκόσπιτου μου. Τι όμορφη σύμπτωση να γιορτάζουμε μαζί. Χρόνια σου πολλά , γεμάτα , υγεία, αγάπη,ευτυχία και ότι επιθυμείς να το αποκτήσεις.. περίμενω να δω τι γλύκισμα έφτιαξες :) ξαναδιάβασα την περσινή σου ανάρτηση για την Ελεν Κέλλερ ,που όπως σχολίασα και πέρσι δεν γνώριζα ουτε την ίδια ούτε την δασκάλα της , ούτε τις ζωές τους , ούτε την ταινία είδα ποτέ.. είδα σήμερα τη σκηνή με την αντλία νερού.
    Να σαι πάντα καλά και να περάσεις όσο πιο όμορφα σήμερα , την δική σου μέρα, την μέρα γενεθλίων σου.. μου άρεσε η σκέψη να βάλεις την φωτο σου..και μου αρεσε τι γλυκό και χαριτωμένο κοριτσάκι και πόσα μαλλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινούι μου, σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου για όλα!
      Ήταν συγκινητική όλη η αγάπη σου και η δημοσίευση που με ανέφερες :)))
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή
  18. Καλημερούδια γιορτινά χρωματιστά Αριστάκι!!
    Να είσαι πάντα καλά χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσεις!!
    Είσαι υπέροχο πλάσμα να σε χαίρονται και να σε αγαπούν οι γύρω σου!!
    Αφουγκράζεσαι τον σφυγμό μας γι αυτό και σε α γ α π ά μ ε !!!


    φιλί γλυκό γλυκό ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ζουμπουρλούδικο μωρό ήσουν!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου ...η αγάπη σου με συγκινεί!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μάτια μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια♥

      4.600 γεννήθηκα :)))

      Διαγραφή
  19. χρόνια σου πολλά καρκινάκι!!! Με υγεία, τύχη και χαμόγελα στη ζωή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς να σε καλωσορίσω στο σπιτικό μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μα να μην έχεις αλλάξει καθόλου, από βρέφος!!!!! Δύο ημερών κι έχεις φατσούλα σπιρτόζικη :)))) Να είσαι πάντα γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και δημιουργική γλυκιά μου!!! Την αγάπη μου και πολλά φιλιά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Το μπουκλί μου νινί με μαλλάκια μιζανπλί!!!!!!! ♥ Βρε τι πλασματάκι ζουζουνιάρικο!!!! Χρόνια σου πολλά κοπελούδα μου!!! Χρόνια πολλά και καλά πάνω από όλα!!! Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα με τους αγαπημένους σου και να ευχαριστηθείτε φαγητά, γλυκά, κουβέντες κι αγκαλιές!! ♥ Υγεία για σένα και τις αγάπες σου μπουκλί μου κι έναν έρωτα φωτιά κι αστραπόβροντο!!! Φιλάκια ολόγλυκα γεμάτα αγάπη Αριστάκι μου!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου το ζουμπουρλούδικο πολύ σε ευχαριστεί για όλα!
      Φιλάκια καρδιάς μάτια ου!
      ΣΛ! ♥

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά δεν θα σου πω που ο κόσμος συνηθίζει, χαμόγελο, θα ευχηθώ, στα χείλη σου ν’ ανθίζει.....
    Ότι στον κόσμο αγαπάς να γίνεται δικό σου, και να φωτίζουνε χαρές στ” όμορφο πρόσωπό σου..... πολλές ευχές για τα καλύτερα υπέροχο και πολυτάλαντο κορίτσι , να σε χαίρεται η μαμά σου τέτοια μέρα ευχές και σε αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου Νικόλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Αριστέα μου να ζήζεις γλυκιά μου,εύχομαι πολλά ακόμα καλοκαίρια να περάσουν με υγεία πάνω από όλα για σένα και τους αγαπημένους σου!!!!! Νομίζω ότι αυτό που φτιάχνεις θα έχει κρεμούλα και σιροπάκι...ίσως είμαι κοντά...??? Σου στέλνω αγκαλίτσες πολλές και φιλάκια!!!!!!! σμουτς,σμουτσς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά είχε και σιροπάκι Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα!
    Κάτι πολύ κλισέ πρώτα... να έχεις υγεία...
    Να ζήσεις τα χρόνια σου δημιουργικά και ανέμελα. Να βρεις ένα έρωτα που να σε ταράξει συθέμελα, να ακούσεις όμορφες μουσικές και να γελάσεις με την καρδιά σου. Τι άλλο θέλει ο άνθρωπος;
    Πολύχρονη Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καθόλου κλισέ!
      Υπέροχες οι ευχές σου! Πολύ με συγκίνησες!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  25. Χρόνια σου πολλά και καλά, Αριστέα μου!!!!!!!!!!! Πάντα με υγεία, αγάπη, χαρά γύρω σου. Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται! Να περάσεις ένα υπέροχο γιορτινό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά♥
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    Πολύχρονη κι ευτυχισμένη, με υγεία, με χαρές και αισιοδοξία!!!!
    Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!!! Να συνεχίσεις να δημιουργείς και να προσφέρεις αγάπη στους γύρω σου !!!
    Φιλιά πολλάάάάάάά ♥♥♥♥
    (ένα πράγμα δεν αλλάζει ποτέ στον άνθρωπο: τα μάτια!!♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λΓυκό μου αγγελάκι, σε ευχαριστώ πολύ για όλα καρδουλίνι μου!!
      Να χαίρεσαι το παλικάρι σου και να είστε ευτυχισμένοι!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      ( με συγκίνησες με το λόγο σου για τα μάτια!!! )

      Διαγραφή
  27. Να περάσεις τέλειααααα!!! Και σήμερα και αύριο και μεθαύριο... και πάντααα!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. https://www.youtube.com/watch?v=FchMuPQOBwA

    ...στο στέλνω κι από δω, περιμένοντας να το ακούσεις δυνατά!!
    Τι να πω και να μην έχει ειπωθεί ήδη;; Τα χρόνια του Αβραάμ και τα αγαθά του Ισαάκ και καλά να περάσετε σήμερα και καλοφάγωτο το γλυκό (από τους άλλους!) και πολύ ζουμπουρλούδικο το μωρόοοοοοο :)) Φιλιά και καλημέρες και χρόνια πολλά και καλά κι ο,τι επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πέτρα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι (εις διπλούν) και για τις ευχές σου! Και ναι, ήταν καλοφάγωτο...από τους άλλους το γλυκό! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. Αριστέα μου χρόνια πολλά πολλά και υπέροχα!!!! τα φιλιά μου από Καλαμάτα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  30. Λόγω Συμποσίων και λόγω φωτό εύχομαι (μέσα από την καρδιά μου) τα ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ με τη "Ζωγραφιά" του Σουρή:
    "Δυο μάτια μαύρα
    χωρίς κακία,
    γεμάτα λάυρα
    μα και βλακεία.

    Πηγάδι στόμα,
    μαλλιά χυτά,
    γεμίζεις στρώμα
    μόνο μ' αυτά.

    Κούτελο θείο,
    λίγο πλατύ,
    τρανό σημείο
    του ποιητή."
    (την έγραψα από μνήμης, ελπίζω να μην έκανα καμιά γκάφα)

    Το σιμιγδάλι με παραπέμπει σε γαλακτομπούρεκο, αλλά χλωμό το κόβω...

    Να σκιαχτούν οι ασχήμιες και να σ' εγκαταλείψουν, να γοητευτούν οι ομορφιές και να σου 'ρθουν!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη η αφιέρωση Αλεξάνδρα μου! Με συγκίνησες!
      Να'σαι καλά!
      (Μοιάζει με το γαλακτομπούρεκο αλλά δεν είναι !)
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  31. Άντε βρε, να σας χαίρομαι, ένα-ένα τα Καρκινάκια μου !!! Κάνεις εσύ την αρχή, την άλλη βδομάδα ο Χρίστος, μετά το αγαπημένο μας Πτηνό και μετά απ' αυτόν η άλλη Πυργιώτισσα !!! Που, αν μας δουν όλους εμάς οι αστρολόγοι πρέπει να σκίσουν τα πτυχία τους, διότι - σου λένε - Τοξότες και Καρκίνοι ταιριάζουν μεταξύ τους όπως το χιόνι με την φωτιά. Καμία σχέση δηλαδή ! Αλλά εγώ σας αγαπάω όλους πολύ !!! Και σας χαίρομαι !!!

    Χρόνια Καλά, λοιπόν (πρώτα και κύρια), Χρόνια Πολλά, Χρόνια Δημιουργικά, γεμάτα με αμέτρητες δοσοληψίες αγάπης !!! Καλά να περάσεις σήμερα και καλά να περνάς κάθε μέρα !!!

    Φιλιά Πολλά-Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα γραψει σχόλιο και μου το'φαγε.....
      Αριστεα να τα εκατοστήσεις και το φετινό καλοκαιρι να βρεις τον Έρωτά σου και να ζήσετε μαζί ως τα βαθιά γεράματά σας ,να τον ταϊζεις τα ''λαχταριστά'' γλυκά σου!(αν δεν τον εχεις βρει ,γιατι εχω χασει επεισοδια)
      Τελείωνε όμως με τις γιορτές να ερθεις παραλία ,θα μας τους πάρουν τους Ερωτες άλλες καπάτσες που τρώνε παγωτά χωνάκια οι αναιδέστατες!
      Φιλιά και στις δυο σας!

      καλά ,κοκαλάκι 2 ημερων μωρό;;;;;;;;;;
      Τωρα ξέρω και τη μάνα σου και ας μην την εχω γνωρίσει!

      Διαγραφή
    2. Σε αποζητάνε στου Πτηνού εσένα, γοργόνα θαλασσόβρεχτη !!! Ο Τρέμενς έβγαλε φιρμάνι όχι στην τελευταία ανάρτηση, στην προηγούμενη !!!

      Μου κρατάς ζεστή την ξαπλώστρα ;;; 49 μερούλες μείνανε !!! :-)

      Διαγραφή
    3. @ Αγγελική μου, να μας χαίρεσαι όλους!
      Να χαίρεσαι και στον Χρίστο σου !
      Η αλήθεια είναι ότι είσαι περικυκλωμένη (άσχημα) και ναι καρκίνος με τοξότη λένε δεν ταιριάζουν οι αστρολόγοι
      μα ήδη άλλα δύο γνωστά μου ζευγάρια αποδεικνύουν ότι οι αστρολόγοι ρίχνουν .... ζάρια!!! (για να κάνω και λίγη ρίμα!)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Δηλαδή σε 48 θα σε δω κι εγώ ;;;;;

      @Νάσια μου γλυκό τρελοκόριτσο, πιάσε ξαπλώστρα και βγάλε πανό.....οσονούπω έρχεται κόρη ελευθέρας βοσκής!!!
      Ναι τώρα ακούστηκε κάπως αυτό..αλλά κατάλαβες εσύ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αγάπη μου!

      Φιλάκια πολλά και στα δύο τα ομορφοκόριτσα! ♥♥

      Διαγραφή
    4. Ω, ναι !!! Θα με δεις κι εσύ, θέλεις δεν θέλεις - χαχαχχαχαχαχααα !!!

      Σαν τους φαντάρους μετράω τις μέρες ανάποδα !!!

      Φιλιά πολλάααα ♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  32. Πέμπω σου την πιο γλυκιά ευχή από το πιο μακρινό σημείο τση γης. Να σας χαίρομαι σήμερα και τσι δυο. Παραπονιάρικα και γκρινιάρικα καρκινάκια μου που σας τρώγω στη μάπα.. Τι καλό έφτιαξες; Ανυπομονώ να μάθω! Κατέχεις εσύ ίντα κάμεις, μας βάνεις να μαντεύομενε και να στοιχηματίζουμενε για το γλυκό! Χα χα χα. Φιλώ σε, μάθια μου! Να σε χαιρόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μας τρώγεις στη μάπα ...μας τρώγεις !
      Να μας χαίρεσαι βρε! ίδια μέρα με τη μανούλα ..αυτό και να ήταν ...πεπρωμένο!
      ΣΛ καρδούλα μου γλυκιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  33. Ας ευχηθώ και εδώ :p
    Χρόνια Πολλά κ ευτυχισμένα μανούλα μου όμορφη.
    Να εισαι παντα γερή και ευτυχισμένη.
    Καθε καλό να σε ακολουθει για ολη σου την ζωη,
    Πολλα πολλα μακια..
    Το γλυκο δεν ξερω τι ειναι..Σκεφτηκα, ξανασκεφτηκα.. Με τετοια υλικα το μονο που καταλαβαινω ειναι πως ειναι πιττα !
    Απο κει κει περα, σηκωνω τα χερια ψηλα... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Στο γλυκό καλά σκέφτηκες !Έχει την -πίτα μέσα του!!!
      Να'σαι καλά μωρό μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  34. Χρόνια σου πολλά γαλακτομπουρεκάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://2.bp.blogspot.com/-OlrR9N1EdG8/TZUAyR5nZuI/AAAAAAAACDY/NiWB-8Zlaks/s1600/these_funny_animals_655_640_15.jpg

    -Μα πού είναι, βρε παιδιά;
    -Δεν ξέρω, δεν την βλέπω!
    -Όχι τίποτις άλλο, αλλά της έφερα και κοτζάμου χορευτικό συγκροτηματάκι να της τραγουδήσει το χάπι μπέρθντεϊ του γιου απ' την άλλη άκρη του κόσμου.
    -Του γιου;; Ποιανού γιου;;
    -Εγώ φταίω που κάθομαι κι ασχολούμαι μαζί σου. Πάω να την βρω, γιατί δεν χάλασα εγώ τζαμπαντάν όλο μου τον μποναμά σε τσιπούρες και πέστροφες.

    https://www.youtube.com/watch?v=a3MgQqT3uHY&feature=youtu.be

    (3.29 διάρκεια, ναι!! έλα, και μην ακούω ωχ!!)

    Τι να πούμε και τι να ευχηθούμε σ' αυτό το σπάνιο είδος πεταλούδας, aristakinitis airisucta απ' τον Πύργο, που πετάει ανάλαφρα και χορευτικά, αφήνοντας απ' τα φτερά της πολύχρωμους κρυστάλλινους κόκκους που σχηματίζουν "η ζωή είναι ωραία";;; Ε, ε; Μακάρι να πετάς ανέμελα στον πιο μεγάλο κι όμορφο κήπο, με σπάνια λουλούδια και να απολαμβάνεις το καλυτερότερο νέκταρ.
    (Σ' ευχαριστούμε που υπάρχεις στον δικό μας κήπο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η aristakinitis airisucta απ' τον Πύργο έλιωσε με το σχόλιο εξτέσιονς !!!
      Δεν υπάρχεις τρελιάρικο αμαζονάκι μου εσύ!
      Πολύ σε ευχαριστώ καρδούλα όμορφη!
      Να'σαι πάντα καλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Εδώ ήθελα να γελάσεις (υπάρχει τίποτα πιο όμορφο απ' το να φτιάχνεις μια φωτεινή καμπύλη στο πρόσωπο τού άλλου και να ακούς το κελαρυστό του γελάκι; Καλά, εγώ δεν βλέπω και δεν ακούω, αλλά τα φαντάζομαι... κι αυτό μου αρκεί!!), γιατί από δίπλα θα έπεσε συγκίνηση... όμως, ήθελα να ρίξεις μια ολοκληρωμένη ματιά στα ενδότερα, να ξέρεις. :))

      Μάκια, πάνγλυκο καρκινάκι!!! ♥♥

      Διαγραφή
    3. Δεν έχω προλάβει αλλά θα ρίξω...
      Είσαι υπέροχη!
      Μάκια!!! ♥

      Διαγραφή
  36. Και βέβαια μας αρκεί η αγάπη σου για κέρασμα και σου στέλνουμε κι εμείς τη δική μας για χρόνια πολλά με υγεία και πάντα χαρές στο σπιτικό σου !!!! Πολλά φιλιά !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ράνια μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά αγαπημένο ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ
    Να χεις φίλους πιστούς σαν ΣΚΥΛΟΥΣ
    ΣΠΙΤΙ γερό να τους χωράει
    ΟΞΙΑ να σε σκιάζει τα μεσημέρια
    κι έναν έρωτα-ποταμό ΝΕΙΛΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ, είσαι υπέροχος!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Εσύ άραγε είσαι του Ιουλίου;
      Να ξέρω να ανταποδώσω με μεγάλη χαρά!
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  38. Αριστέα μου χιλιόχρονη, χαμογελαστή, πολυγραφότατη και δημιουργική!!!!!!!! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα, με ανθρωπους που αγαπάς και σ αγαπουν. Να σε χαιρόμαστε!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    Φιλιά πολλά

    Υγ. Εγω έχω γενέθλια σε ένα μήνα ακριβώς 27 Ιουλίου χιχιχιιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις που για 5 μέρες άλλαξες ζώδιο;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  39. Χρονια σου πολλα Αριστεα μου και απο εδω!
    Εγω παντως δεν μπορω να μαντεψω τι σχεδιαζεις να φτιαξεις, ελπιζω να μας λυσεις συντομα την απορια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελευθερία μου!
      Αύριο θα λύσω όλες τις απορίες!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  40. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!
    Πάντα χαρούμενα και δημιουργικά, με αγάπη και υγεία!
    (όχι που δεν θα ερχόμουν κι από δω! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Η αγάπη σου με συγκινεί!!
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά! :))

      Διαγραφή
  41. Να ζήσεις, Αριστέα, σαν τα ψηλά βουνά! Να γίνεις "Εκατοντάχρονη" και να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και δραστήρια!
    Η Άννα από πάνω μ' έφαγε στη γωνία! Μόλις πήγα να δημοσιεύσω το σχόλιό μου με το ίδιο τραγούδι, μπλέξαν οι γραμμές μας κι έμεινα εγώ χαμένη στα άδυτα του διαδικτύου!

    Φιλάκια και καρδούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δηλαδή περιπετειώδες το χθεσινό σου σχόλιο Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά☺

      Διαγραφή
  42. Χρόνια πολλά , ευτυχισμένα και δημιουργικά , Αριστούλα μου !!!!
    Τι όμορφη φατσούλα και με μπόλικα μαλλιά (σε αντίθεση με τα περισσότερα μωρά που είναι ....φαλακρά !!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ό,τι ποθείς αγαπημένη!
    Να σε χαιρόμαστε,
    Αστέρι Αστεράκι,
    άριστη Αριστέα μας...
    πολλά φιλιά <3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάρω μου!
      Να'σαι καλά !
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  44. Καλέ τι γλυκούλικο μωρούλι!!!
    Χρόνια πολλά σου Αριστέα μου, να είσαι πάντα γερή, χαρούμενη, με πολλές δημιουργίες και ακόμα περισσότερα Συμπόσια!!!
    Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σε νοιάζονται!!!
    Το γλυκό δεν βρήκα τι είναι.
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Στέλλα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  45. Να τα 100στήσεις Αριστέα μου.
    Όλες οι επιθυμίες σου ευχές μου!
    Εύχομαι μια θαυμάσια μέρα να'χεις σήμερα καθώς είναι η αρχή
    για την επόμενη γενέθλια χρονιά σου που ξεκινά από σήμερα!

    Ραβανί ή Σάμαλι νομίζω φτιάχνεις!

    Με πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου zoyzoy μου !
      Ναι το γλυκό στη γεύση του μοιάζει, μα έχει φύλλο το δικό μου! :))
      Φιλάκια πολλά!

      Σε ευχαριστώ πολύ και για τη φωτογραφία :)))

      Διαγραφή
  46. Χρόνια Πολλά!!!
    Χρόνια Πολλά με υγεία, με χαρές , με όνειρα κι αγκαλιές...
    Χρόνια Πολλά αγαπημένη μας...να΄σαι γερή πάνω από όλα και να χαίρεσαι τη ζωή σου όπως εσύ αγαπάς....
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**
    υγ......Δεν κατάφερα να μαντέψω το γλυκό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αννιώ μου!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά !!

      Αύριο θα λυθεί η απορία σχετικά με το γλυκό! :)))

      Διαγραφή
  47. Αριστέα μου να εκατοστήσεις τα 44 καλοκαίρια σου έχοντας δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε. Τα ζώδια σου σε όλα τα αστρολογικά σε χαρακτηρίζουν, αλλά και αυτά που θεωρείς εσύ αρνητικά εγώ τα θεωρώ πλεονεκτήματα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου!
      Τα προτερήματα και τα ελαττώματα τελικά είναι από πιο πρίσμα τα βλέπει κανείς !
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  48. Πρώτα απ’ όλα να γράφεις τα αρνητικά σου με bold για να τα βγάζουμε. Ξεστραβώθηκα … έβγαλα τους φακούς επαφής … φόρεσα γυαλιά … φόρεσα και της γυναίκας μου … για να δω τι γράφεις.

    Δεύτερον απ’ όλα και πέρσι τα 44 έκλεισες. Άρα σήμερα μιλάμε για τα 45!
    Τρέχα γύρευε πόσα μας έχεις κρύψει. Όχι τίποτ’ άλλο, σου έχω βρει γαμπρό από την Αστραλία (που πήγε εκείνο το "υ";) και τώρα πρέπει να τον πάρω τηλέφωνο να του αλλάξω την ηλικία σου.
    :)))) :))))

    Και τρίτον απ’ όλα, αυτό το "φάτε μάτια ψάρια" κάποια στιγμή να τελειώσει. Θα με κάνεις τώρα να πάω να αγοράσω τούρτα, 2 μέρες πριν τη γιορτή μου και να την φάω μόνος μου.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ
    ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΒΡΕ.

    Να χρωστάς χάρη που δεν ξέρουμε το σπίτι σου.
    Φαντάζεσαι να σου χτυπάγαμε τώρα το κουδούνι, να άνοιγες και να έβλεπες καμιά 60αριά νοματαίους απ’ έξω;

    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακυβέρνητο ον, είμαι γεννημένη το 70 νταν! Την εποχή του νέου κύματος και του παντελονιού ντινγκ ντονγκ καμπάνα!!!
      Για να είμαι σκύλος στο κινεζικό είμαι του 70! Το 69 θα ήμουν κάτι άλλο; :-ρ

      Αυτό για την Αστραλία μην το χάσεις! Το κελεπούρι εννοώ!

      Δηλαδή σε δυο μέρες ξαναλέμε χρόνια πολλά;

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου, χωρίς παρεξήγηση! ;-)

      Διαγραφή
  49. Αριστούλα μου, σου εύχομαι όλες οι παραπάνω ευχές να πολλαπλασιαστούν επί εκατό και να δώσουν τα χρόνια που θα ζήσεις και επί χίλια, για τις στιγμές χαράς που θα χαρίσεις! Όσο για την ομορφιά και τη φρεσκάδα, κράτα αυτή της φωτογραφίας σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ινώ μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά !!

      Διαγραφή
  50. Αριστέα μου γλυκιά χρόνια πολλά με υγεία χαρά και ευτυχία!
    Ο γενέθλειος χρόνος να είναι γεμάτος ένα θαύμα για σένα και σε όσα επιθυμείς! Φιλιά πολλά και βιαστικά! !:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά , να 'σαι καλά χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  51. Χρόνια πολλά....χαρούμενα....ευτυχισμένα....χρωματιστά.....γεμάτα με στιγμές που αξίζουν να τις θυμάσαι....!
    Εύχομαι ότι καλύτερο :))))
    Να έχεις υγειά και το χαμόγελο να μην λείπει ποτέ από τα χείλη σου.... :)
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κορίτσι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  52. Aριστέα μου όλες οι ευχές των φίλων σου να πραγματοποιηθούν!
    Να είσαι πάντα καλά, γεμάτη δύναμη, ζωντάνια και αισιοδοξία!
    Ομελέτα έφτιαξες?
    Ότι και να'ναι, να περάσεις αξέχαστα γενέθλια απόψε, κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα.
    Φιλιά αγάπης και ευχές απ' την καρδιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γλυκιά κι αγαπημένη!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!!
      Ομελέτα ... όταν το είδα τα ξημερώματα πια...έλιωσα στα γέλια!
      Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  53. Χρόνια Πολλά και απο εδώ ομορφιά!!!
    Να είσαι πάντα έτσι χαρούμενη και γερή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να υποθεσω
    πως ακομα κι αν σηκωσω
    το κοκκινο ταμπελακι στ'αριστερα
    που δειχνει τα ατομα on
    απο κατω θα βρω τους παπαρατσι (σου).
    Ααααααχχχ...τι να σε κανουμε....
    Αναγκες ειναι αυτες....
    Χρονια γαληνης και ολοκληρωσης..

    Φιλιφιλακι

    "να πεταξω τα περιττα λεω....
    Στον ουρανο του τιποτα με ελαχιστα"....
    Κατερινα Αγγελακη Ρουκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καταλαβαίνεις εσύ αγριομελάκι μου! :)))
      Μου βγαίνει το παιδάκι τέτοιες μέρες από μέσα μου! Αυτό φταίει! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  55. Ηρθα τρέχοντας να σου ευχηθώ και εγώ Αριστέα μου Χρόνια πολλά και πάντα να έχεις όσα θέλεις για να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου αυτό το "Ηρθα τρέχοντας" πολύ με συγκίνησε!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  56. Χρόνια πολλά σε μια ψυχή
    γεμάτη καλοσύνη
    που ο θεός μόνο χαρές
    αξίζει να της δίνει.!!!!!!!!!!!!

    Χρόνια σου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά Μορφέα :)))

      Διαγραφή
  57. Χρονια πολλα να τα εκατοστήσεις !!!να εισαι παντα δυνατή και αισιοδοξη!!! δεν με ξέρεις εγώ ομως σε διαβάζω και μ'αρέσεις!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μεταξία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά !!

      Διαγραφή
  58. Καλά... Τσαχπίνα? Θεά? Πανέμορφη? Τι μωρό ήσουν βρε Αριστέα μου (ορίστε είπα την λέξη που ήθελα να γραψω τόσο καιρο χωρις να να υπάρχει κύνδυνος παρεξηγησης! χαχαχα) 44 καλοκαίρια ε??? Πλάκα κάνεις? Διπλά τα μετράς βρε??? Ας σοβαρευτώ λιγάκι ομως. Πολύχρονη και πάνω απ όλα ευτυχισμένη και υγιης να είσαι γλυκιά μου! Εύχομαι όλα στη ζωή σου να πηγαίνουν όπως τα ονειρεύεσαι. Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου έλιωσα στα γέλια!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  59. χρονια πολλά κι εδώ... άξιζε να υπάρξουμε... για να συναντηθούμε.. και τέλειο το κέρασμα...

    και ωραία η μουσική που ακούω.. La Serenissima... ... και αυτό για σένα.. https://www.youtube.com/watch?v=oV-asSI1LV4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και το τραγούδι!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :))

      Διαγραφή
  60. Πολυχρονη κι ευτυχισμενη bella Airis

    Chris Rea - only to fly


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Velvet!
      Υπέροχο το κομμάτι !
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)))

      Διαγραφή
  61. Χρονια πολλα!!! Να τα εκατοστησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Όσα 'χουνε Καλάσνικοφ,
    στην Κρήτη φυλαγμένα,
    τόσα σου εύχομαι πολλά,
    χρόνια ευτυχισμένα!


    Χρόνια πολλά.

    ΥΓ1 Τη γαϊδουρινή υπομονή μόνο αρνητικό δεν τη λες!
    ΥΓ2 Από τα υλικά της φωτογραφίας, έχω τις εξής ενστάσεις για το κατά πόσο υγιεινό είναι το γλυκό (εκτός κι αν το προορίζεις μόνο για τους άλλους):
    α. Αντί για το υγιεινό ελαιόλαδο, σπορέλαιο;
    β. Τα αυγά είναι τίγκα στη χολιστερίνη!
    γ. Τα γιαούτρια του εμπορίου και δη αυτά με ποσοστό λιπαρών, λόγῳ επεξεργασίας χάνουν θρεπτικές ουσίες.
    δ. Το φύλλο δεν νομίζω να είναι κατεψυγμένο (οπότε και ανθυγιεινό λόγῳ συντηρητικών καταψύξεως), ε;
    ε. Το σιμιγδάλι είναι παχυντικό χωρίς ιδιαίτερη θρεπτική αξία!
    δ. Αυτό στο ποτήρι και το εξ αριστερών του δεν ξέρω τι είναι (δεν πιστεύω να είναι σοκολάτα που παχαίνει) αλλά δεν μου γεμίζουν το μάτι για αμιγώς υγιεινές τροφές!
    Οπότε κάτι δεν μου κολλάει μιας και είσαι θιασώτις της υγιεινής διατροφής! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταμάτη σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! :)))
      Να'σαι καλά!

      Τα αυγά δεν είναι τίγκα στη χοληστερίνη. Είναι 7 για ένα μεγάλο ταψί και τρως λογικά ένα κομμάτι ( είπα λογικά!)
      Φυσικά και το φύλλο είναι όχι υγιεινή επιλογή. Ομοίως και το σιμιγδάλι. Τα υπόλοιπα υλικά δεν τα λες ανθυγιεινά.
      Στο ποτήρι είναι καστανή ζάχαρη, Μετά από αυτά πώς με κόβεις;
      Λες να έφαγα;
      Έχεις μυαλό για λύσεις μυστηρίων :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  63. Χρόνια πάνω από όλα όμορφα και δημιουργηκά. Και μετά να είσαι τόσα πολλά όσο τραβάει η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Χριστίνα μου!
      να'σαι καλά!!!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  64. Αριστέα μου χρόνια πολλά και ποιοτικά!
    Να είσαι πάντα χαμογελαστη, γερή και δυνατή!
    Σου εύχομαι να περάσεις τα φετινά σου γενέθλια όπως ακριβώς επιθυμείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου γλυκό, να'σαι καλά χαρά μου!
      Καλά αποτελέσματα να έχεις!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  65. Να πω πάλι πόσα αναγνώρισα από όσα περιγράφεις τον εαυτό σου και σε κάποιον άλλο?....χαχα!
    Τις ευχές μου πέρασα και τις άφησα χτες αργά, οπότε ήμουν στα χρονικά όρια των γενεθλίων...απόψε σου ξαναεύχομαι χρόνια πολλά (ποτέ δεν έβλαψαν οι ευχές) και του χρόνου με υγεία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι Μαρία μου :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πραγματικά μου κάνατε ξεχωριστή αυτή τη μέρα!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  66. Τις ευχές μου τις άφησε χθες στο φατσοβιβλίο!!
    Αλλά αφού δεν μπορώ να γράψω κάτι στη σημερινή σου ανάρτηση - ενημερωτικό σημείωμα, θα ήθελα να σου ευχηθώ να περάσεις υπέροχα στη Θάλαττα και να χαλαρώσεις!!
    Με αυτά που δείχνεις, θα μπορούσε να γίνει και γαλακτομπούρεκο!! Ο πεινασμένος, καρβέλια ονειρεύεται!! Χαχα!
    Χρόνια ονειρεμένα Αριστέα μου με υγεία! Μας αξίζεις και σου αξίζουμε! :)))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Κατακάηκα σήμερα στη θάλασσα αλλά πέρασα υπέροχα!
      Φιλάκια πολλά πολλά :)))

      Διαγραφή
  67. Χι χι... Θυμάσαι που έλεγες οτι έχουμε κοινά στοιχεία στη ζωή μας; Να μια μαυρη τούφα μαλλιά όταν γεννήθηκα! Η μάνα μου λέει οτι οι νοσοκόμες κάθονταν και με χαζευαν, μόνο κοκκαλάκια που δε μου έβαλαν στο κεφάλι!
    Ξέρω οτι το είπα αλλά βαριέται ποτέ κανείς να το ακούει;
    Χρόνια σου πολλά μελαχροινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το ίδιο μου έχει πει και η δική μου μαμά. Το κοκαλάκι οι νοσοκόμες μου το έβαλαν!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  68. Χρόνια σου πολλά και να τα εκατοστήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τι βλέμμα ονειροπόλο είχες απο μικρή ..μικρή μου τι να σκεφτόσουν άραγε;;χι.χι. εστω και κατα τύχη..μπήκα για λίγο.. και είδα πάλι οτι παλι στο τελος και κατόπιν ειορτής ήρθα .. αλλα οι ευχές μου θα σε συνοδεψουν μαζί με όλων των φίλων σου Αριστεα μου...να τείσαι γερή... δυνατή.. να ευτυχίσεις .. και να τα εκατοστήσεις...να σου πώ το τραγουδάκι εστω και καθυστερημένα;;;χιχ.
    Να ζήσεις Αριστεα και χρόνια πολλα
    μεγαλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά
    παντού να σκορπίζεις της γνώσεις το φώς.. (εδώ παει γάντι.χι.χι.)
    και όλοι να λενε να μία σοφός...!!!!
    κλαπ... κλαπ... κλαπ.. φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου ποτέ δεν είναι καθυστερημένες οι ευχές καρδιάς!
      Να'σαι καλά μάτια μου και πάντα να γελάς! :-D
      Είσαι υπέροχη!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  70. Σαν σήμερα, κάποια όμορφα ΑΣΤΕΡΙΑ προχώρησαν σε έναν αναγραμματισμό. Και γεννήθηκε μια τρυφερόκαρδη ΑΡΙΣΤΕΑ. Από αστερόσκονη!
    Να είσαι καλά, Αριστέα, και πάντα στα ύψη τών αστεριών το φρόνημά σου!
    (Ο μπλόγκερ μού …επέτρεψε πριν λίγο να δημοσιεύσω σχόλια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχωριστή ευχή κλείνει τις ευχές σε τούτη τη δημοσίευση!
      Άρη είχα την ευχή σου αυτή προλάβει να δω στο μέιλ και την έλεγε κατόπιν στη θάλασσα στην φιλενάδα μου!
      Μας συγκίνησες πολύ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και κυρίως για την ενθάρρυνση που πάντα μου δίνεις στα μέιλ σου!
      Να'σαι καλά και πάντα υγιής! :))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  71. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους για την αγάπη σας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καθυστερημένη και λαχανιασμένη!!!!
    Επέστρεψα απόψε, οπότε έχασα το πάρτυ!!!!!!
    Να ζήσεις Αριστάκι και χρόνια πολλά... σοφή να γίνεις, να συντρέχεις τα πονεμένα σε κάθε γωνιά!!!!
    Πάντως, ό,τι και να επιθυμείς, στην αγκαλιά σου να το βρεις...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Αμήν θα πω στις ευχές σου!
      Έχασες το πάρτι , γνώρισες την Άννα! Πολύ πιο σπουδαίο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή