Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

14 bloggers γράφουν (ξανά) : Το μυστήριο του καφενείου



Μία ακόμα συγγραφική σκυταλοδρομία βρίσκεται σε εξέλιξη 
και η σκυτάλη έφθασε στα χέρια μου.
14 φίλοι μπλόγκερς (οι γνωστοί-άγνωστοι,κάποιοι έφυγαν, κάποιοι ήρθαν)
συγκεντρώθηκαν και πάλι κι ένωσαν τις δυνάμεις τους,
σε μια διαφορετική ιστορία, μυστηρίου αυτή τη φορά.
Οι ενεργοί σύνδεσμοι παρακάτω οδηγούν στα κεφάλαια της ιστορίας μας
με τη σειρά που εξελίσσονται, αρχή γενομένης από τη Μαρία Νι,
που ανέλαβε και το συντονισμό αυτή τη φορά.





Ελπίδα


-Με λένε Ελπίδα! Μα τι σημασία έχει; Λένε πως τα ονόματά μας, μας χαρακτηρίζουν, επηρεάζουν το χαρακτήρα και τη ζωή μας. Μα τι ελπίδα δίνω εγώ;
Γύρνα καλέ μου άνθρωπε στον καφενέ σου και μη σκαλίζεις ιστορίες που βρωμάνε!

Τον έπιασε αγκαζέ τρυφερά, σαν να ήταν δικός της άνθρωπος και τον έβγαλε σιγά και προσεκτικά έξω στο δρόμο, μακριά από το σπίτι των φαντασμάτων!
-Γύρνα στο καφενέ σου καλέ μου άνθρωπε και ξέχνα τι είδες εδώ. Δεν με είδες, δε με ξέρεις.

-Στάσου! Το όνομά σου, πες μου τουλάχιστον αυτό, είναι αληθινό; ικέτευσε σχεδόν σπαρακτικά, μα η κοπέλα με ταχύ βηματισμό χάθηκε στην επόμενη στροφή.

Ο κυρ Μιχάλης, στάθηκε για λίγο μισοζαλισμένος στο πεζούλι. Προσπαθούσε να βάλει όλα τα γεγονότα στη σειρά, όλες τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει, μήπως κι έβγαζε κάποιο λογικό συμπέρασμα.

Πάτροκλος, Αχιλλέας, μαύροι φάκελοι, άνθρωποι-ρομπότ, μια κοπέλα που την έλεγαν Ελπίδα, ένα γράμμα, ένα ίδρυμα, μια αναζήτηση κι ένα χαμένο παλικάρι. Και σε όλα αυτά, να και το σπίτι της οδού Αγριάς, εκεί που μεγάλωσε παίζοντας τα πρώτα χρόνια της ζωής του κι αργότερα μαθαίνοντας τα μυστικά του Έρωτα με την Ισιδώρα.... με τα δυο πιο όμορφα, πράσινα μάτια, που θα αιχμαλώτιζαν για πάντα τη σκέψη του και τη ζωή του....

Αναρρίγησε, μα όχι γιατί έβαλε ψύχρα.....
Αλήθεια, ήταν η Ισιδώρα του πριν λίγη ώρα στον κήπο ή ... μια οπτασία της φαντασίας του; Μήπως το μυαλό του, του έπαιζε παιχνίδα και δημιούργησε εικόνες που χρόνια ολόκληρα απεγνωσμένα επιθυμούσε το μέσα του να δει και να ζήσει;
"Θεέ μου! Πάει ξεκούτιανα από τα πενήντα εφτά μου, πάνω στο άνθος μου! Δώσε  μου φώτιση, βρε Μεγάλε... πες μου τι να κάνω;"

Με τα πολλά, κι αφού ο μεγαλοδύναμος φώτιση δεν έστελνε, είδε κι απόιδε, αποφάσισε να γυρίσει στον καφενέ του, που είχε εγκαταλείψει με τόση βιασύνη... Σε όλη τη διαδρομή κατά την επιστροφή του αναρωτιόταν αν είχε προλάβει να κλειδώσει.

"Ελπίδα! Είχε σχέση με το αγόρι, που ερχόταν τις Τετάρτες, λοιπόν! Και το παλικάρι χάθηκε  εξαιτίας της .... μονολογούσε καθώς είχε πάρει το δρόμο της επιστροφής.

"Επρεπε να μάθω από που προέρχομαι!
"Εγώ προκάλεσα το χαμό του για πάντα... "
"Δεν έπρεπε ποτέ να τους εμπιστευτώ!"

"Ποιους, το φελέκι μου μέσα;  Τα ρομποτάκια στο σπίτι της οδού Αγριάς;"

Έφτασε ιδρωμένος και βαριανασαίνοντας στο καφενείο του. Ευτυχώς, είχε κλειδώσει.
Προς στιγμή σκέφτηκε να καλέσει την αστυνομία. Αλλά και πάλι τι να τους έλεγε; Ποιος λογικός, ανθρώπινος νους θα τον πίστευε; 
"Ναι γεια σας. Χάθηκε ένας νεαρός, γύρω στα 30 με πολυφορεμένα ρούχα, με βλέμμα ψυχρό, που έπινε φραπέ, σκέτο, αχτύπητο και κρατούσε έναν φάκελο".

"Ωραία στοιχεία! Θα με πάρουν με τις πέτρες το λιγότερο!
Ρε μπας και τα γεράματα μου χτυπούν την πόρτα; Πώς το είπανε τις προάλλες στη τηλεόραση ότι παθαίνουν οι μεγάλοι άνθρωποι; Αλτσαχάμερ ή κάπως έτσι, το είπανε! Α, θα πρέπει να πάω στον Θόδωρο να με εξετάσει το συντομότερο!" μονολόγησε και βάλθηκε στη συνέχεια να φτιάξει τα τραπεζάκια και τις καρέκλες που είχε αναποδογυρίσει όταν το έσκασε τρέχοντας με το γράμμα στο χέρι, ακολουθώντας τα ίχνη της κοπέλας.

Είχε περάσει αρκετή ώρα, είχε κάνει κι είχε πιει έναν ελληνικό καφέ και είχε ξεχαστεί,κάποιοι μόνιμοι θαμώνες έπαιζαν χαρτιά στη γωνιά τους,  όταν άκουσε θόρυβο. Γύρισε και είδε μια άγνωστη, νεαρή κοπέλα,να κάθεται σε ένα τραπεζάκι και να τοποθετεί έναν φάκελο στα πόδια της ...

-Ξέρω, της λέει, καθώς πλησιάζει, ένα φραπέ, σκέτο,αχτύπητο!



-Καθίστε, του είπε εκείνη, χωρίς όμως ίχνος διαταγής στη φωνή της. Άρα, δε λάθεψα. Εσείς είσθε λοιπόν ο κυρ-Μιχάλης. Έρχομαι από την Ελπίδα. 
-Πού είναι το κορίτσι; Καλά είναι;
-Προσωρινά, ναι! Αλλά δε θα είναι για πολύ. Κινδυνεύει. Δηλαδή όλοι κινδυνεύουμε. Κι έτσι όπως έγιναν τα πράγματα κι εσείς κινδυνεύετε. Αλλά δεν ήξερα που αλλού να στραφώ για βοήθεια.... Θα τα πάρω με τη σειρά, όσο μπορώ... 
Εν τω μεταξύ, η ματιά της έπαιζε συνωμοτικά γύρω στο χώρο. Κοιτούσε διαρκώς έξω από τη τζαμαρία και μιλούσε όλο και πιο σιγανά. Ο κυρ Μιχάλης μετά βίας την παρακολουθούσε.
-Η Ελπίδα μεγάλωσε σε ίδρυμα, όπως ο Φώτης, ο φίλος της, όπως κι εγώ. Σε ορφανοτροφείο. Αυτή ήταν η κοινή μοίρα που μας ένωσε... Δεν γνωρίσαμε μάνα, ούτε πατέρα. Δεν νιώσαμε ποτέ το τρυφερό χάδι της μάνας. Δεν μεγαλώσαμε στη θαλπωρή ενός σπιτιού. Δεν είχαμε την τύχη να παίξουμε στην πλάτη ενός πατέρα, δεν φτιάξαμε ένα παζλ μαζί, δεν κάναμε ποτέ μια οικογενειακή εκδρομή. Κανείς  δεν ήρθε να ρωτήσει με ενδιαφέρον το δάσκαλο για την επίδοση μας στο σχολείο. Γεννηθήκαμε άτυχοι. Αυτό! Άτυχοι! Με μια μοίρα σκληρή κι άδικη μας υποδέχθηκε τούτη η ζωή! Και δεν μάθαμε ποτέ γιατί...
-Κυρ Μιχάληηηηη! Έρχεσαι να πληρώσουμε. Θα την κάνουμε εμείς!
-Μισό κορίτσι μου, να με πληρώσει η "κομπανία"  κι επιστρέφω αμέσως!

Ο κυρ Μιχάλης πήγε όσο πιο γρήγορα μπορούσε στην παρέα που ετοιμαζόταν να αναχωρήσει. Δεν είχε το νου του να ακούσει τα αστεία τους, όπως άλλες φορές... Έδωσε τα ρέστα και γύρισε αμέσως να επιστρέψει στο τραπεζάκι όπου είχε αφήσει μόνο του το κορίτσι...

Και τότε πάγωσε! Η καρέκλα ήταν άδεια!





Η σκυτάλη παραδίδεται  στην Έλλη μας (Funkey Monkey).

Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα!

@ριστέα

4 μέρες έμειναν για το  4ο Συμποσίο Ποίησης.
Ένα Συμπόσιο που θα μείνει αξέχαστο!
Εσύ έστειλες τη συμμετοχή σου;

59 σχόλια:

  1. οοοο πολύ δυνατή συνέχει Αριστέα μου!
    και η αγωνία συνεχίζεται!
    μπραβο φιλη!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανατριχιαστική συνέχεια!
    Μου αρέσει ο τρόπος που εξελίσσεται. Μου αρέσει ο Κυρ Μιχάλης ως πρωταγωνιστής.
    Καλημέρα Αριστέα μου και σ΄ευχαριστώ για το όμορφο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι
    και καλή εβδομάδα
    Πολύ μυστηριακό το κλίμα του κειμένου
    Αναμένω την συνέχεια με αγωνία μεγάλη!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά έχουν τα μυστήρια: μας κρατούν σε αγωνία!
      Φιλιά πολλά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  4. Ωχ αμαν! Γινεται ολο και καλυτερο! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα πολύ για αυτό! Ευτυχώς που κάτι κατάφερα! :)))

      Διαγραφή
  5. Εγω θα περιμενω το τελος και μετα διαβασμα
    Καλη εβδομαδα ομορφια μου!
    Μουατς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανυπομονώ κάθε φορά να έρθει το επόμενο...η φαντασία σας δεν πιάνεται...Αριστέα το ένιωσα το κείμενό σου, σαν θεατής όχι ως αναγνώστης!
    Μπράβο ξανά για τη συνέχεια που έδωσες...
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Νίκη μου και σε ευχαριστώ πολύ :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλή βδομάδα Αριστέα. Το διάβασα.... Πολύ καλό. σε κρατάει καθηλωμένο, Προσμένω τη συνέχεια. Καλή έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριστέα μου κράτησες το ενδιαφέρον αμείωτο και συνέχισες με μεγαλύτερη δόση αγωνίας. Έδωσες ωραία πάσα στην Έλλη.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αφάνταστα Ελένη μου που σας άρεσε!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  9. Κάπου έχασα την εξέλιξη της ιστορίας μα αυτό που μόλις διάβασα μου αρέσει πολύ! Μπράβο Αριστέα μου! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βιβή μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ωχ... έχασα ένα τεύχος! Πάω στην Δέσποινα για το προηγούμενο. Κρίνοντας απ' τη δική σου συνέχεια, το στόρυ έχει πολύ σασπένς και ανατροπές. Θρίλερ, όσο σκέφτομαι πως πλησιάζει η σειρά μου...
    Καλή συνέχεια στην Έλλη μας:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μας προέκυψε τούτη τη φορά. Κι εγώ δυσκολεύτηκα πάντως ...το θρίλερ δεν είναι στο στυλ μου!
      Φιλάκια Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα απίθανη συνέχεια έδωσες με πολύ καλή έκβαση για την Έλλη μας! Μπράβο σας γιατί κάθε μία σας δίνει νέες προοπτικές που ανταποκρίνεστε με επιτυχία! Καλή συνέχεια γλυκιά μου, με φιλιά και αγκαλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να΄σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Αυτό που κόβεται πάνω στο καλύτερο δεν ξέρω πόσο θα μπορέσω να το αντέξω ακόμα...χαχα!!
    Ήθελα κι άλλο!
    Πολύ ωραία το συνέχισες, μπράβο!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Καλή συνέχεια να δώσεις κι εσύ...όσο πιο κάτω τόσο πιο δύσκολο το έργο σας!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου υπέροχη συνέχεια! Χαίρομαι που γυρίσαμε στο ... τόπο του εγκήματος! Με άφησες με κομμένη την ανάσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι που πέρασα και τούτο το σκόπελο!
      Κι είχα ένα άγχος αν θα τα κατάφερνα....
      Φιλάκια πολλά Δέσποινα! ♥

      Διαγραφή
  14. Α, όχι! σταματώ να διαβάζω τις ιστορίες. Δεν άρχισα από την αρχή και χάνεται όλη η μαγεία έτσι. Θέλω να βρω χρόνο να ξεκινήσω το διάβασμα από την πρώτη ιστορία.
    Μέχρι τότε... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ-πολύ μου άρεσε η συνέχεια και το σασπένς που έδωσες στην ιστορία Αριστούδι μου!
    καλή σου νύχτα, όνειρα ελαφριά σαν πουπουλένια σύννεφα να έχεις χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, με τιμάς αφάνταστα!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  16. Άντε μα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
    Πάντως εσύ το χρέος σου το έκανες....
    Έβαλες λίγο τα πράγματα στη θέση τους....
    και ΄σε τάξη το μυαλό του κυρ Μιχάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είχα ανάγκη εγώ πολύ αυτό Φλώρα μου! Αλλιώς η ιστορία χανόταν...
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  17. Φοβερό το τέλος σου, εκτόξευσες την αγωνία στα ύψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιώργο !
      Χαίρομαι που κατάφερα να κρατήσω την αγωνία σας στο φουλ! :))
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  18. Αριστέα υποκλινομαι... Οχι απλά τα συνέδεσες, όχι απλά μας τα ξαναθύμησες (γιατί είχαμε αρχίσει όντως να χανόμαστε) αλλά το πήγες και ένα βήμα πιο πέρα με το ορφανοτροφείο...

    Αντε να δούμε ποιος την βούτηξε πάλι αυτή...

    Εγώ πάντως λυπάμαι αυτόν που θα γράψει το τέλος! Πολύ δύσκολη ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα ...κι εγώ αισθανόμουν ότι κάπου χανόταν το στόρι. Κι ήθελα μια ανακεφαλαίωση για τις υπόλοιπες κοπελιές :)))
      Το τέλος το πήρε πάνω της η Μαρία Νι και κακά έκανε ...δεν τη φοβάμαι καθόλου! Θα μας εκπλήξει!

      Διαγραφή
  19. Ωχ τι είπες τώρα;;;
    Καλά θα γίνει χαμός με αυτή την ιστορία!
    Πολύ αγωνία Αριστάκι πολύ ωραία το συνέχισες άντε να δούμε που θα καταλήξουμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενάκι μου, χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  20. Μιλάμε εσείς το έχετε αναγάγει σε επιστήμη!
    Αγωνία μέχρι το τέλος.
    Ε, ρε καυμένε κυρ Μιχάλη, δεν θα ξαποστάσεις ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ γιατί τα έχασα αυτά;;;;;;;;; Κοίτα να δεις που θα ήταν αποφάσεις Μαγιάτικες που ήμουν εκτός.........
    Θα τα πάρω από την αρχή γιατί δεν έχω μπει στο νόημα.
    Καλή σου εβδομάδα και τρέχω στα λινκ σου για διάβασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Άννα μου !
      Ναι νομίζω ότι το έχασες τις μέρες που απουσίαζες!
      Φιλιά και πάμε για τα επόμενα! :))

      Διαγραφή
  22. Ωχ! Έχω χάσει επεισόδια! Θα κάνω μια ανασκόπηση και θα επανέλθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου αρέσει πολύ που ο κυρ Μιχάλης έχει ενεργό ρόλο στην ιστορία!!!
    Μπουκλί μου κι εσύ μας τάισες αγωνία και με τα δυο χέρια!!! :))) Τώρα μπαίνουν κι άλλοι σιγά σιγά στο κόλπο!!!!! Αντε να δούμε τι θα γίνει τώρα!!!
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου και πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλή βδομάδα να χεις φυσικά!!!! :))) Δημιουργική κι ευχάριστη!!!
      Ξεχάστηκα πριν!!! Μάκια!!

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα Μαρλέν μου!
      Προσπάθησα πολύ να τα συνδέσω όλα , να ανακεφαλαιώσω αλλά να δώσω και σωστή πάσα!
      ουφ! Πάει κι αυτό!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  24. υπέροχο και το ονομα ηρθε και εδεσε αλλα απο καποια σαν και εσενα δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο ομορφια μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, με συγκίνησες !
      Να'σαι καλά μάτια μου ♥
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  25. εισαι φοβερη!!!δεν εχω λογια


    σλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιά μου εσύ!
      Καιρό είχες να μου σχολιάσει εδώ!
      ΣΛ κι εγώ ♥

      Διαγραφή
  26. Ομολογώ πως δεν έχω παρακολουθήσει αυτόν τον κύκλο ιστοριών. Με πιέζει πολύ ο χρόνος. Ως γραφή βέβαια, το κείμενο σου είναι όπως πάντα καλογραμμένο και άκρως ενδιαφέρον Αριστέα μου! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βραδάκι κι άμα βρω χρόνο θα ξεκινήσω την ιστορία από την αρχή. ♥ Μάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Πετρούλα μου :))
      Έκανα ό,τι μπορούσα...μη νομίζεις ότι μου ήταν εύκολο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  27. Το ότι δεν σε προλαβαινω Αριστέα μου στο έχω πεί..χι.χι. ποσο μαλλον τωρα που πηγαινοέρχομαι μεταξύ πολης και εξοχής.το καλό ειναι όμως οτι κάθε φορα καθομαι αναπαυτηκά και χορταίνω αναγνωση..χι.χχι. η συνέχεια του καφένειου απίθανη..μας αφήνεις ομως με την αγωνία..θα σε μαλώσω..ιχ.χι..θα περιμενουμε την συνέχεια απο την Ελλη... να σε ευχαριστήσω για την προηγούμενη αναρτηση σου και την αναφορα σου σε μενα... είμαι πολύ περήφανη που με θεωρείς φίλη σου .. Αριστέα μου.. ..... εξαιρετικό το αφιέρωμα σου στην Ελλη Αλεξίου... είδες;; τρία σε ενα σου τα κανω καθε φορα..τα σχόλια... καταλαβα την κυριακή.. μην σκάς..!!χι.χιχ. φιλάκιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου είσαι δικός μου άνθρωπος πια!
      Καταλαβαινόμαστε!
      Λυπήθηκα που δεν σε άκουσα, αλλά ξέρω πως θα σε ακούσω τούτη την Κυριακή!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  28. Άργησα να περάσω, αλλά τα κατάφερα!!! Σας παρακολούθησα όλους, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να σχολιάσω μέχρι να τελειώσω τις εργασίες στο σπίτι...
    Είσαι υπέροχη! (Βασικά, είστε όλοι υπέροχοι!) Έγραψες φοβερή συνέχεια και μου έχετε δώσει όλοι πολύ καλές πάσες!
    Πάω να συσκεφθώ με τον εαυτό μου!! Έχουμε δουλειά να κάνουμε!!
    :)))
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο σας.

    Είμαι γεμάτη συναδελφικές απορίες (τα συζητήσατε; έχετε σκελετό; τα λέτε ή το πιάνει η καθεμιά και το κεντά με δικό της σχέδιο;
    Θα μας τα πείτε στο τέλος ελπίζω...

    Και μια άλλη απορία, καθόλου συναδελφική: Υπάρχει όντως άνθρωπος που πίνει 'φραπέ αχτύπητο' δηλαδή 'χτυπητό (frappé) και αχτύπητο; Μου θύμισες εκείνα τα μυστήρια τύπου 'με πολύ και όχι' που έλεγαν παλιά οι μερακλήδες καφεπότες στα καφενεία...

    Καλή συνέχεια σε όλες- την περιμένω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή