Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 11η

Photo a Day 11 January :  water

Την τιμητική του σήμερα στο Photo A Day έχει το νερό.! Ας μιλήσουν οι εικόνες λοιπόν ...


Είναι στη λίμνη,είναι στη γη,είναι στο στόμα.
Ο άνθρωπος είναι νερό που περπατάει
και προχωράει απ`του πλακούντα τα νερά
κι ως τα νερά του τελευταίου ιδρώτα πάει...
Αϊέ,το νερό είναι στοιχείο και στοιχειό...
(στίχοι Χ. Θηβαίος)


Νερό !
Της βροχής!
Καλοδεχούμενο όταν ποτίζει τη διψασμένη γη... 


 Όνειρο όταν το απολαμβάνει το μάτι.....

 Ερεθιστικά επιθυμητό 
όταν πεθαίνεις από τη ζέστη

 Υπέροχη ανάμνηση μέσα στο χειμώνα!

Πολύτιμο όσο και η ζωή μας! 
Ας μην το σπαταλάμε ...
Υπάρχουν  άνθρωποι που πεθαίνουν 
από την έλλειψή του!


Η δημοσίευση αφιερώνεται σε ένα παιδάκι, ας το πούμε Μεχμέτ, που διψάει για λίγο νερό. 
Αλλά και σε όλα τα Μεχμετάκια του κόσμου τούτου που διψούν ...για οτιδήποτε!
Στην ανθρώπινη δίψα για νερό, οικογένεια, μόρφωση, αγάπη!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα

45 σχόλια:

  1. Kαλημέρα γλυκούλα μου...Είμαι η πρώτη που σχολιάζω :) Πολύ ωραία το παρουσιασες κι αυτή τη φορά..Μπράβο για την ευαισθησία σου...Δίψα για γνώση!!ΟΙ φωτος σου επισης μου αρεσαν
    υγ-σε προηγούμενο σου σχόλιο απαντώ ότι δεν ξέρω τα θέματα των ημερών του photo a day κάθε μέρα το μαθαίνω μέσα από τις αναρτήσεις σας όλων όσων συμμετέχουν στο photo a day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις βγήκα ξανάήρθα γιατί έγινε μια όμορφη τηλεπάθεια. Βγαίνοντας από το μπλογκ σου, βλέπω σχόλιο σου στο δικό μου μπλογκ !!! Την ίδια ώρα γράφαμε η μία στο μπλογκ της άλλης!! Πώς είναι ο κόσμος δηλαδή ε;; Την ίδια στιγμή, το ίδιο λεπτό, τι γίνεται στον κόσμο πω πω :))

      Διαγραφή
    2. Kαλημέρα και πάλι! :)
      Η λίστα υπάρχει σε διπλανή στήλη αν δεις ( κάτω ακριβώς από τις αγαπημένες δημοσιεύσεις)!

      χεχε είδες συμπτώσεις; Νομίζω ότι έχει ξανασυμβεί δελφινάκι μου!
      Φιλάκια!
      ΥΓ: Μία ώρα μου πήρε για να αποτελειώσω το σχόλιο!

      Διαγραφή
    3. Πάω να δω την λίστα, δεν πρόσεξα ότι είναι εκεί. Ναι τώρα που το λες, ξαναεγινε ναι :)
      υγ-γιατί έτσι; είναι βαρετή η σελίδα μου; έφυγα τα περιττά και ξαλάφρωσε τώρα πια ... λυπούμαι που ταλαιπωρήθηκες

      φιλούθκια

      Διαγραφή
    4. :))) Δεν κατάλαβες δελφινάκι μου! Εδώ το είχα ανοιχτό μία ώρα το σχόλιο μέχρι να το ολοκληρώσω, γιατί δεν προλάβαινα!
      Η σελίδα σου ποτέ δεν μου δημιούργησε θέμα ...Δεν είχε βάρος! Πάντως ότι καλύτερο μπορούμε για να διευκολύνουμε τους άλλους φίλους καλό είναι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και δυνατή αυτή η δημοσίευση-αφιέρωση!
    Κι αν σε μας λείπουν ορισμένα απ΄ αυτά που αναφέρεις, σ΄ εκείνους τους ανθρώπους όμως είμαι σίγουρη πως λείπουν όλα!Κι αυτό ειν΄ ότι χειρότερο!Να το ξέρω και να μην κάνω τίποτα!:(
    Καλημέρα Αριστέα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφάκι μου! Υπάρχουν λαοί που υποφέρουν από την έλλειψη όλων όσων εμείς θεωρούμε δεδομένα!
      Είναι κρίμα να το ξεχνάμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ συγκινητική η αφιέρωση.
    Κουράγιο με την απογραφή,θα τελειώσει!
    Φιλιά κι αγκαλιά για δύναμη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά πού είσαι!
      Πραγματικά είναι βάλσαμο τα λόγια σου πιτσιρίκα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Συγκινητική αφιέρωση για όλα τα Μεχμετάκια του κόσμου!!
    Κι όμως υπάρχουν παιδάκια που δεν έχουν πόσιμο νερό! Αυτό μόνο αν έχουμε στο μυαλό μας ίσως πάψουμε να γκρινιάζουμε για ανούσιες υλικές απολαύσεις! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή μου!
      χεχε! Γελάω με τα Μεχμετάκια! Σου άρεσε!
      Ακριβώς αυτό που λες έγραφα λίγο πριν στη Σοφία πιο πάνω! Πόσο δίκιο έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ανάρτηση...μου άρεσε ιδιαίτερα η φράση: " Όνειρο όταν το απολαμβάνει το μάτι.....". Να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν μιλάω για τη θάλασσα μπορώ να γράφω για τις ώρες! Προτίμησα να είμαι λακωνική όμως ...Άφησα να μιλήσουν οι εικόνες!
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
    2. Γιατί όπως λένε "Μια εικόνα χίλιες λέξεις"...Καληνύχτα :)

      Διαγραφή
  6. Εγώ νομίζω πως είμαι ένα με το νερό.
    Αν με ακούσεις να πίνω νερό, το κάνω με μεγάλο θόρυβο γιατί μου αρέσει να καταπίνω μεγάλες γουλιές και μετά κάνω ένα τεράστιο αααααα...... από ευχαρίστηση.
    Βέβαια αυτό όταν δεν είμαι μπροστά σε ξένους ανθρώπους.
    Και κάτι ακόμη που πάντα έλεγα:
    Αν ο παράδεισος δεν έχει θάλασσα, δεν θα είναι παράδεισος.
    Από τις πιο όμορφες απολαύσεις του ανθρώπου είναι να βυθίζεται ολόκληρος μέσα στη θάλασσα. Όταν το νερό σκεπάζει και την τελευταία τρίχα του κεφαλιού, παρασύρει μαζί του κάθε στεναχώρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που τα περιέγραψες!
      Σχεδόν σε είδα, σχεδόν σε άκουσα!
      Αν ο παράδεισος δεν έχει θάλασσα, δεν θα είναι παράδεισος.... Νομίζω ότι θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Να κυλας σαν το νερο

    Να παιρνεις σχημα
    Να παιρνεις χρωμα
    Να παιρνεις ζωη...

    Να δινεις Δροσια
    Να δινεις Αγαπη
    Να δινεις Ουσια
    Να δινεις ψυχη...

    Να μην βαριεσαι ποτε!
    Να μην στερευεις ποτε!

    Πηγη να ξεδιψανε τα ελαφια
    Ανασα ζωης για καθε διψασμενη ψυχη!

    Εγινα,ειμαι νερο....
    Κυλησα μεσα σου κ γνωρισα εναν κοσμο μαγικο.....

    :-P
    Φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις!!!!!!!!!!
      Τι ομορφιές είναι αυτές;;;;;;;; Βαϊλί μου ζωγράφισες! Με συγκίνησες!
      Σε λατρεύω μικρή μου ζουζούνα! :)))))

      Διαγραφή
  8. Σε λίγες λέξεις, όλη η αξία του κι εκείνη κάτι παραπάνω απο ανυπολόγιστη. Κάθε μορφή πλασμένη απο αυτό. Όλη η ζωή ετούτου του κόσμου, υδάτινο μονοπάτι.
    Μπορώ να μιλώ ώρες. Η σχέση μου μ'αυτό είναι "καρδιακή". Το σέβομαι και το εκτιμώ αφάνταστα. Σαν μιλώ δέ και για τη θάλασσα μόνο για τρελό μπορεί να με περάσεις.
    Και αν κάποιοι ασύστολα παίζουν με αυτό, ας σκεφθούν τον Μεχμέτ και τους φίλους του ή ακόμα και αν η φαντασία τους δεν φθάνει εκεί, ας σκεφθούν το μέλλον των παιδιών τους. Καταχρηστικά δανείζονται μέρος αυτού.
    Απόλυτο στοιχείο ζωής ειναι...

    Καλό σου απόγευμα.
    Να τον προσέχεις τον Μεχμέτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναυαγέ, τρελέ Ναυαγέ μου!
      Το όνομά σου αποκαλύπτει την λατρεία σου! Το απέραντο γαλάζιο το έχεις μέσα σου!
      Υπάρχουν στιγμές που μου δίνεις έμπνευση στη διάρκεια της φωτογραφικής πρόκλησης! Το σημερινό θέμα σε περιείχε! Έπαιξες μεγάλο ρόλο για να βγει όπως βγήκε! Και φυσικά είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε σένα! Ο Μεχμέτ δημιουργήθηκε μέσω εσένα... αλλά μάλλον τον υιοθέτησα! Για αυτό και στο υπόσχομαι: Θα τον προσέχω καλέ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ χαρά μου! Και να συνεχίσεις να με εμπνέεις! :)

      Διαγραφή
  9. τι όμορφα τα λες σήμερα!!
    υπέροχη!!
    (δεν εύχομαι καλό σ/κ..είμαι σίγουρη οτι θα τα ξαναπούμε..χιχιχι*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Φυσικά και θα τα ξαναπούμε! Έρχομαι τώρα από τα μέρη σου!!!!!!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σου ανταποδίδω την επίσκεψη:):):):)
      Πως κάνεις τα ωραία σχεδιάκια; Τις καρδούλες και τις νότες;;
      Μου αρέσουν τόσο πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα!
      Είναι πολύ εύκολο αρκεί να πατάς το alt και διάφορα αριθμητικά ψηφία !
      Για παράδειγμα: alt και 3 βγάζει ♥
      alt και το 2 πατημένο επί έξι φορές βγάζει ♫
      Πειραματίσου με το alt και το αριθμητικό πληκτρολόγιο και θα δεις διάφορα ( είτε πατώντας τα νουμεράκια μία φορά είτε περισσότερες!)
      Σε ορισμένα λαπ τοπ μπορεί να μην γίνονται όμως!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. γιούπιιι..ευχαριστώ!
      (θα περηφανεύομαι στις κόρες μου γιαυτό..χιχιχιχι)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Αριστέα!
    Πόσο τ'αγαπάω το νερό...

    Δε θα βαριέμαι να το λέω: υπέροχες οι φωτογραφίες για ακόμη μια φορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ ο Θαλασσινός λέγεσαι! Αλίμονο κι αν δεν λάτρευες το νερό! Για τις σημερινές φωτογραφίες είμαι κι εγώ υπερήφανη! Ειδικά για την πρώτη και την τελευταία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πόσο ιδιαίτερη ανάρτηση για άλλη μια φορά..Εσύ δεν παρουσιάζεις απλώς φωτογραφίες που κάτι σημαίνουν για σενα, γράφεις ποίηση..
    Υπομονή με την δουλειά,φαντάζομαι είναι λόγω των πρώτων ημερών του χρόνου; Σε φιλώ, η αρρωστούλα πιτσιρίκα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου! Τελικά μου ήρθε γάντι η φωτογραφική πρόκληση : με οδηγεί στο να γράφω!
      ΥΓ: Στη δουλειά μέχρι και τις 20-25 Φλεβάρη παιδεύομαι με την απογραφή νυχθημερόν κάποιες φορές!
      Περαστικά γλυκό μου Κατερινάκι! ♥

      Διαγραφή
  12. Όμορφη ανάρτηση, γλυκιά μου... Εσύ βγάζεις όλες αυτές τις φωτογραφίες; Είναι υπέροχες!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ μικρή μου! Όπου βλέπεις Photo A Day είναι όλες δικές μου φωτογραφίες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα Αριστέα μου!!!!!! Πολύ όμορφη η ανάρτηση με το νερό...Οι φωτογραφίες, ο τρόπος που γράφεις!!!! και η αφιέρωση συγκινητική!!!
    ♥'*•.¸ ¸ ¸.•*'♥
    Φιλιά, Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Φωτεινή!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Μπήκα να σου πω πως είμαι λυπημένη, γιατί ο φίλος μου ο "Μαχαίρης" είναι ασθενής και γι' αυτό δεν γράφει και δεν διαβάζει. Γιατί τον ξέρω τόσους μήνες: είναι πολύ συνεπής...
    Γι' αυτό σου στέλνω το μπλογκ του αν θες να μπεις κι όταν ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα έρθει να με βρει, είμαι σίγουρη...
    Λυπημένα φιλιά...


    http://wwwmaxairisgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ! Θα κάνω μόνη μου την επίσκεψη στον Μαχαίρη!
      Μέσα στο ΣΚ έχω να κάνω πολλές βόλτες στην μπλογκόσφαιρα και να δω τι έχασα μέσα στην βδομάδα από το τρέξιμο!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  15. Μια υπέροχα ζεστή και συνάμα δροσερή ανάρτηση και η αφιέρωση μου έφερε δάκρυα στα μάτια!Θυμήθηκα μαι Γιατρό του Κόσμου, που όταν γύρισε από κάποια αποστολή στην Αφρική, ένιωσε ευλογημένη, που στο σπίτι της είχε τρεχούμενο νερό!Σε φιλώ!Ακόμα μια φορά δείγματα μιας υπέροχης ψυχής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο όταν χάσουμε κάτι καταλαβαίνουμε τελικά την αξία του και είναι κρίμα! Όλα τα αγαθά που τα θεωρούμε δεδομένα είναι δώρα ανεκτίμητα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου και μπράβο σου για τις ευαισθησίες σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Βούτηξα στην ανάρτηση και στα νερά και τα απόλαυσα χωρίς να βραχώ..έκανα βουτιά στη μουσική και λέω ναι..το νερό είναι στοιχείο και στοιχειό...
    Η αφιέρωση συγκινητική..είναι αδιανόητο για μας, για μένα, που τα νερά τρέχουν παντού γύρω μου, που το αγαπημένο μου ποτό είναι το παγωμένο νερό ότι υπάρχουν μέρη που οι άνθρωποι το στερούνται...τραγικά αδιανόητο!!
    Καλή σου νύχτα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου!Τραγικά αδιανόητο όπως λες! Κάποιες στιγμές που ο καλός μας δήμος κόβει το νερό (και συμβαίνει πολλές φορές το καλοκαίρι) νιώθω ότι μου λείπει ό,τι πιο σημαντικό! Χωρίς νερό δεν υπάρχει ζωή! Τι να λέμε τώρα.....
      Καλή σου μέρα Μαράκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  17. "Ο άνθρωπος είναι νερό που περπατά", μου άρεσε πολύ αυτό. Η σχέση με το νερό, είναι σχεδόν μαγική. Το έχεις προσέξει πως όταν μπαίνουμε στη θάλασσα να κολυμπήσουμε γελάμε και χαχανίζουμε σαν παιδιά;
    Πολύ τρυφερή ανάρτηση και μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου, ήταν κάπως μυστηριώδεις..

    υ.γ. να δώσεις τους χαιρετισμούς σου στην αδερφή σου :))

    Καλό ξημέρωμα Αριστάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρετισμούς μου ήθελα να πω ;)

      Διαγραφή
    2. Α! Σε ευχαριστώ πολύ που πρόσεξες τις φωτογραφίες!
      Και δράττομαι εδώ της ευκαιρίας ( για όποιον γυρίσει και δει το σχόλιο) για να πω ότι η πρώτη φωτό είναι το μάρμαρο στην εξώπορτα της δουλειάς που ήταν γεμάτο λουμπίτσες χθες από τη βροχή!
      Όντως στη θάλασσα κάνουμε σαν παιδιά! :)))) Τι μου θύμισες!
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      ΥΓ: Α! Θα χαρεί πάρα πολύ! Παρακολουθεί φανατικά τις φωτογραφίες σου! :))))

      Διαγραφή