Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 29η

Photo a Day 28 December : hot !

Ζέστη! Τι υπέροχη αίσθηση ειδικά μέσα στην καρδιά του χειμώνα! Είμαι παιδί του καλοκαιριού και λατρεύω το καλοκαίρι αλλά όταν έχεις ζέστη μες στο χειμώνα είναι όνειρο.
Σήμερα ήταν μια από αυτές τις μέρες.... Που ξημερώνει και μπαίνει ο ήλιος από τις χαραμάδες και σου ψιθυρίζει: "έλα σήκω, σε περιμένω" . Πετάς τα σκεπάσματα κι αφού δεν δουλεύεις, τρέχεις με λαχτάρα έξω να πιεις έναν ζεστό καφέ, μαζί με την όμορφη παρέα σου! 
Θα μπορούσαν να είναι φωτογραφίες από το καλοκαίρι που πέρασε, ξεχασμένες στο αρχείο μου, στον υπολογιστή. Μα είναι σημερινές, μεσημεριανές, στην αυλή του σπιτιού μου!

Τα σύννεφα αφού άδειασαν χτες βράδυ 
το νερό που κουβαλούσαν, σήμερα χάθηκαν.
 Έμειναν δύο-τρία να παίζουν με τον ολόλαμπρο ήλιο!


 Λιακάδα!
Λες και είναι καλοκαίρι!


 Όλα τα έλουζε το φως!


 Την ένιωσες τη ζεστασιά;

Το βράδυ το κορμί που γλυκάθηκε όλη μέρα
επεδίωξε κι άλλη θερμότητα.
Τι όμορφα που γλείφουν οι φλόγες το ξύλο!


 Αλλά από το τζάκι της μαμάς είχα καλύτερη οπτική!



Να έχετε ένα ζεστό, υπέροχο Σαββατόβραδο!
@ριστέα

10 σχόλια:

  1. Εδώ μας πέθανε σήμερα στην υγρασία, στη βροχή και στη μουντάδα...μακάρι να βγει λίγο ο ήλιος αύριο..έτσι όπως στις φωτογραφίες σου..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Οι εναλλαγές του καιρού τις τελευταίες μέρες είναι διαρκείς. Το βραδάκι έβρεξε λίγο, σήμερα πάλι ο ήλιος έχει την τιμητική του!
      Απόλαυση ο ήλιος το χειμώνα ε;
      Ελπίζω να βγήκε και σε σας!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Σήμερα ούτε μια αχτίδα του δεν μας άφησε ο ήλιος να δούμε, είχε δε τόση συννεφιά που σκοτείνιασε πολύ νωρίς.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....αλλά ελπίζω να σας χαρίσει σήμερα τις πολύτιμες αχτίδες του!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλη μου!!
    Το πρωί έπαιξε λίγο ο ήλιος με τα σύννεφα αλλά μετά και μέχρι τώρα βρέχει!!!
    Αγαπω και εγω τη θέρμη του καλοκαιριού όσο τίποτα άλλο! Αλλα και λίγο χειμώνας καλός είναι ε;
    Anyway...σου στέλνω μια ζεστή καληνύχτα!!
    (Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Χάιρομαι που σου άρεσε το παραμύθι μου!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Λίγος χειμώνας είναι πάντα αποδεκτός! Πολύς να μην είναι ε;
      Την έλαβα τη ζεστή καληνύχτα μάλλον γιατί κομήθηκα πολύ ζεστά απόψε! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου Καλή Χρονιά εύχομαι κι από δω, μπόλικη υγεία και αγάπη!! ότι επιθυμείς να σου έρθει!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!! φιλάκια πολλά!! (και οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!!, μην ξεχνιόμαστε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Εύη μου, καλή χρονιά και σε σένα κούκλα μου!
      Χάνεσαι και μας λείπεις να ξέρεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ω!Χθες ήσουν τυχερή που είδες αυτόν τον υπέροχο ήλιο!
    Όλη μέρα εδώ έβρεχε με το τουλούμι κι είχε κι έναν δυνατό αέρα που σ΄ έκανε να μη βγαίνεις απ΄ το σπίτι.Σκέτη μαυρίλα!Ευτυχώς που ΄χα ρεπό και την έβγαλα δίπλα στο τζάκι όπως κι εσύ... σαν τις γάτες!χαχαχα!Έβαλα μετά και το ποτάκι μου και καθόμουν και τη χάζευα μέχρι που νύσταξα!Απόλαυση ήταν..!
    Χαρούμενη καλημέρα γλυκιά μου!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τώρα το πήρα χαμπάρι αυτό!
      Η λιακάδα εδώ μας τίμησε δύο μέρες! Το βρ΄δυ έβρεχε το πρωί να ένας ήλιος!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή