Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Ευχές....


Σε όλους όσους γνώρισα κι αγάπησα μέσα από το διάβασμα, πίσω από μια οθόνη.
Που δεν ξέρω το χρώμα των ματιών σας
Που δεν έχω ακούσει ποτέ τις φωνές σας.
Που δεν ξέρω πόσο κοντά ή μακριά μου μένετε.
Που όμως με συντροφεύετε εδώ κι αρκετούς μήνες στις χαρές μου και στις θλίψεις μου.
Που είμαι κι εγώ κοντά σας και χαίρομαι να σας καλημερίζω, να σας καληνυχτίζω, να διαβάζω τα όνειρά σας και τις σκέψεις σας.
Που γίναμε μια όμορφη παρέα χωρίς ιδιοτελείς σκοπούς.
Που έχω λάβει δώρα σας.
Που μοιραζόμαστε αγάπη!

Σε όλους εσάς, που δεν ξέρω κι όλων τα ονόματα για να σας γράψω ονομαστικά, αλλά εσείς ξέρετε ποιοι είστε, σε όλους εσάς λοιπόν, τα μπλογκοφιλαράκια μου, σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με ποιότητα στις σχέσεις και στις ζωές σας, με χιούμορ στις δύσκολες στιγμές, με δύναμη απέναντι στις αντιξοότητες και κέφι για ακόμα καλύτερες στιγμές ζωής! Μα πάνω απ' όλα υγεία, σωματική, πνευματική και ψυχική! 
Ζήστε μαγικά ακόμα και με ελάχιστα!

Καλή σας μέρα!
Καλά να περάσετε ό,τι κι αν κάνετε!
@ριστέα

46 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά γεμάτα συγκινήσεις!! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα κι ακόμα πιο εμπνευσμένη η νέα χρονιά!! Γιορτινά φιλιά... (εγώ πάντως προσπάθησα να σας γράψω όλους ονομαστικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα! Χρόνια πολλά και καλά!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Kαλή σου μέρα, Χρόνια Πολλά και πάλι.
    Αμάν τι έχω πάθει μαζί σου!!!
    Ακόμη και οι ευχές σου με συγκινούν.
    Τόσο ζεστές, τόσο όμορφες!!!
    Να περάσεις όσο πιο καλά γίνεται.
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Φλώρα μου!
      Με αγάπη και υγεία! Αυτά είναι τα απαραίτητα! Κι εύχομαι ο θεός να στα χαρίζει απλόχερα!
      Μέχρι στιγμής δεν θα μπορούσαν να είναι πιο γλυκά τα Χριστούγεννά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  3. Ζεστή, χριστουγεννιάτικη καλημέρα, Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζεστή, χριστουγεννιάτικη καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω:

    "ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΘΕΛΩ ΡΕ!"

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    Πάω να...προσέξω την διατροφή μου!!!!
    Χαχαχα! Φιλιά κι ευχές σε όλους τους μπλόγκερς!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Είμαι σίγουρη ότι την πρόσεξες! χεχε!
      Χρόνια πολλά και καλά χαρά μου!
      Θα έρθω κι από τα μέρη σου να στα πω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλες γιορτες γλυκια μου πριγκηπισσουλα!!!
    Εγω ευχαριστω για την ομορφη γωνιτσα σου που ερχομαι κ γεμιζω μπαταριες!!!
    Να σε εχει ο Θεος καλα για να κανεις παντα καλο!!!
    Φιλια κ δυνατη αγκαλια!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κοριτσάκι!
      Χρόνια πολλά , χαρούμενα κι ευτυχισμένα! Με υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά! ♥

      Διαγραφή
  6. Ευχές για όμορφες, μαγικές και όσο γίνετε χαρούμενες γιορτές! Χρόνια Πολλά με υγεία πάνω απ' όλα και πίστη για τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω γλυκά καλή μου!
      Χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα!
      Πάντα με υγεία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά @iris με υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο μου χρόνια πολλά και καλά χαρά μου! Με αγάπη και υγεία! :)

      Διαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι στην οικογένειά σας και των αγγέλων οι ψαλμοί τραγούδια στην καρδιά σας. Ο νέος χρόνος που έρχεται υγεία να σας χαρίσει με γέλιο, αγάπη και χαρά, το σπίτι να γεμίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και ζεστά, χωρίς θλίψεις και στενοχώριες Αριστέα μου, αλλά και σ΄ όλον τον κόσμο να ζει μ΄ αγάπη, ειρήνη κι ευτυχία!
    Πολλά χαρούμενα φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Σοφία μου! Για μας και για όλο τον κόσμο!
      Υγεία, ειρήνη κι αγάπη να έχουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

    ....
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ...
    ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ....ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία!
      Να τα λέμε ! Θα περάσω κι εγώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μπλογκοφιλενάδα μουυυ με συγκίνησες!! Οι πιο όμορφες ευχές που έχω διαβάσει!!Είσαι απίθανη!! Σου εύχομαι μόνο τακαλύτερα για το 2013 γιατί τα αξίζεις.. Πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου! Να'σαι καλά και πάντα ευτυχισμένη ! Και μακριά από προβλήματα υγείας εύχομαι! :)))
      Φιλάκια!
      ΥΓ: Κι εγώ συγκινημένη έγραψα!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά Αριστέα! με υγεία ,χαρά,αισιοδοξία και πολύ αγάπη γύρω σου!...Να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα καλή μου!
      Αντεύχομαι ολόψυχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Τη ζεστή ανάρτηση, γεμάτη αγάπη! Να είσαι πάντα καλά Αριστέα μου και να περάσεις ονειρεμένες γιορτές! Σου στέλνω μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά!
      Ολόψυχες, ζεστές ευχές για ό,τι καλύτερο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά πριγκίπισσα:))
    Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα και να χαρείς αυτές τις μέρες με τους δικούς σου!
    Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου να'σαι καλά και να περάσεις όμορφα και εσύ στις γιορτές που αν θυμάμαι καλά θα τις περάσεις στην πατρίδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Πέρνα από το σπιτάκι μου και θα δεις τα καινούρια νέα:))
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Ω! Φυσικά!
      Χρωστάω να δω ολόκληρη και την προηγούμενη ανάρτηση σου που λόγω έλλειψης χρόνου την είδα στα πεταχτά! :)))

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Παρασκευή μου!
      Υγεία εύχομαι κι αγάπη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πολύ τρυφερά όλα όσα διάβασα. Να είσαι καλά κορίτσι μου και χαμογελαστή. Χρόνια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Μαράκι μου! Να'σαι καλά κι ευτυχισμένη!
      Ολόψυχα σου εύχομαι να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη! :)))

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία που μας τα έγραψες Αριστέα!!! Όντως είμαστε μια ωραία παρέα χωρίς συμφέροντα και σκοπούς. όντως περναμε όμορφα και εχουμε γίνει συνήθεια!!!
    Χρόνια γλυκά και χαρούμενες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!
      Χρόνια πολλά και σε σένα καλή μου! Με υγεία πάνω απ' όλα! :)))

      Διαγραφή
  18. Σ' ευχαριστούμε για τις όμορφες αναρτήσεις που μας προσφέρεις τόσο καιρό!!! Σου εύχομαι ολόψυχα ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς και να έχεις υγεία, χαρά και αγάπη!!!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ γλυκιά μου! Αντεύχομαι γλυκά και τρυφρρά ! Ό,τι ποθείς κι εσύ !
      Χρόνια ευτυχισμένα! :)))

      Διαγραφή
  19. Να'σαι καλά Lev ! Κουράγιο κι υπομονή! Χρειάζονται!
    Να χαίρεσαι το ανίψι σου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά. Η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους αγάπη,χαρά,ευτυχία και υγεία.
    Τι γλυκιά και συγκινητική ανάρτηση, ο τρόπος που τα έγραψες ,αυτά που είπες..ευτυχώς ο κόσμος του ίντερνετ έχει και τη καλή του πλευρά...και μέσω των μπλογκ γνωρίσαμε κόσμο που ίσως στη πραγματική ζωή ποτέ να μη γνωρίζαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καρδούλα μου!
      Να 'σαι καλά! Έγραψα αυτό που ένιωθα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Τι τρυφερά λόγια..στ'αλήθεια με συγκίνησες παρεάκι μου..τι και αν δεν έχουμε γνωριστεί ποτε;
    για μένα είσαι φίλη μου γιατί έχω μιλήσει με την ψυχή σου..και αυτό μου φτάνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το κυριότερο: όταν μιλούν οι ψυχές!
      Μου άρεσε γιατί κάποτε σου ανοίχτηκα και με βοήθησες τόσο πολύ! :)
      Να 'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά Αριστέα!!! Χρόνια καλά, μαγικά, δημιουργικά, μοναδικά!!! Υπέροχες γιορτές εύχομαι να περάσεις και Υγεία, Αγάπη κι Ευτυχία να γεμίζει το σπιτικό σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Αγάπη κι υγεία σου εύχομαι κι εγώ ολόψυχα! Και με καλό να τελειώσεις τις σπουδές σου! :)))

      Διαγραφή
  23. πανέμορφες οι ευχές σου Αριστέα μου! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή