Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: Εβδομάδα 4η

Ένα καθυστερημένο Diary of Bliss αυτή τη φορά. 
( Να θυμίσω ότι η ιδέα είναι της Κατερίνας και τη βρίσκουμε εδώ )



Και φτάσαμε αισίως στην 4η εβδομάδα!

Μια βδομάδα που χαρακτηρίστηκε από πολύ τρέξιμο και κούραση για μένα, γιατί έχω αρχίσει και μαζεύω το σπιτάκι μου από τη σκόνη του καλοκαιριού! Όσες έχετε την καθαριότητα του σπιτιού κατά αποκλειστικότητα, θα με νιώθετε: Πλύσιμο παραθύρων , καθαρισμός τζαμιών, φρεσκάρισμα κουρτινών και φθινοπωρινών ρούχων κι άλλα πολλά!

Που λέτε, προέκυψε ένα σοβαρό πρόβλημα από πέρυσι το φθινόπωρο με τα πλακάκια της κουζίνας (σηκώθηκε μια σειρά σαν λόφος και προκειμένου να μην σπάσουν ώσπου να τα φτιάξω, τα έβγαλα! Στη θέση τους έβαλα έναν σιδηρόδρομο από ...περιοδικά! 
Αυτό με οδήγησε στο να  μην σηκώσω τη μοκέτα όλο το καλοκαίρι, γιατί θα είχα μια πρωτότυπη, δε λέω, αισθητική παρέμβαση ...αλλά δεν ξέρω τι εντύπωση θα έκανε στους φιλοξενούμενους μου ! 

Αποφασίζω την Κυριακή που μας πέρασε να τη σηκώσω, να την πλύνω και να τη στρώσω καθαρή, έτοιμη έτσι για τον χειμώνα που θα έρθει!  Η μετακίνηση των επίπλων όμως δημιούργησε εκ νέου αναταραχή στην υπόσταση του πατώματος και των πλακακίων - δεν εξηγείται διαφορετικά- και ξαφνικά μετά από ένα περίεργο και δυνατό θόρυβο κι άλλα πλακάκια σηκώθηκαν ( και δεν μπορούσα και να πατήσω πάνω τους η άμοιρη ...κινδύνευαν να σπάσουν!) Κι έτσι θα καταλήξω τα σπασμένα να είναι περισσότερα από τα γερά! Η αδερφή μου που ήρθε να με βοηθήσει να σηκώσω το τραπέζι και τα ό,τι άλλο εμπόδιζε, έμεινε  στήλη άλατος!:
- Τι θα κάνεις, μου λέει έντρομη!
-Μην ανησυχείς, της λέω! Έχω κι άλλα περιοδικά φυλαγμένα στην αποθήκη ! Και ως συνήθως το έριξα στα γέλια!
Χρήματα να τα φτιάξω άμεσα δεν υπάρχουν! Άρα πάμε και για μια ακόμη χρονιά με το πρόβλημα κρυμμένο κάτω από τη μοκέτα! Τι να κάνω να κλάψω; Θα φτιαχτεί το πρόβλημα με τα κλάματα; Νομίζω ότι αν έλεγα το πρόβλημά μου σε κάποιον που πονάει για ζωντανές απώλειες και όχι υλικές θα μου ζητούσε άμεσα να ανταλλάξουμε προβλήματα! 

Όχι ! Δεν θα κλάψω ποτέ για τις φθορές στα υλικά αγαθά ! Αυτά αντικαθίστανται κάποια στιγμή! Η ζωή είναι πολύτιμη και το γέλιο ακόμα περισσότερο!
Πάντα θα υπάρχει τρόπος να ξεπερνάμε τις μικρές φθορές της ζωής μας!

Καλό σας βράδυ 
airis

Η φωτογραφία που ακολουθεί είναι (μέρος) των πειστηρίων από τον τόπο του εγκλήματος!




Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

22 σχόλια:

  1. Μπράβο σου που διαχωρίζεις τα πολύ σημαντικά από τα λιγότερο σημαντικά.. Είναι σίγουρα μεγάλο σπάσιμο,σε καταλαβαίνω αλλά θα φτιαχτεί στην ώρα του..Παρόμοιο πρόβλημα έχουμε κι εμείς..Είχε σπάσει σωλήνας και χάλασαν τα ξύλινα πατώματα 2 υπνοδωματίων..Φτιάξαμε μόνο το ένα πέρυσι..και να χαρώ τους Έλληνες μάστορες ξαναέσπασαν φέτος..Το δικό μου τρίζει όλη την ώρα αλλά πραγματικά δεν με ενδιαφέρει..Δεν θα κάτσουμε να σκάσουμε για αυτά όπως το λες!Αν θέλεις να σου στείλω περιοδικά έχω κάμποσα!!χιχι Όλα καλά θα πάνε!!Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έλιωσα με τα περιοδικά!
      Εγώ τα κρατούσα σαν ιστορικά ντοκουμέντα! Δεν αγοράζω πια εδώ και χρόνια αλλά είχα κάτι περιοδικά από το 1984 χρονολογούνταν (και πλούσια γκάμα... για το σπίτι...μόδα... όλα τα παλιά vita) Το πολύ πολύ να κάθομαι στο πάτωμα και να τα χαζεύω!
      ΥΓ: Ζήτω οι έλληνες μάστοροι!
      Καλή σου μέρα Κατερινιώ!

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα
    μπράβο Ιρις για το μήνυμα , για το θετικό μήνυμα που δίνεις στο τέλος της ανάρτησης σου
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Αυτός ήταν και ο λόγος που δημοσίευσα μία ιστορία που δεν αφορά κατά τα φαινόμενα κανέναν άλλον εκτός από μένα που το ζω!
      Απλά ήθελα να μοιραστώ στο πνεύμα του Diary of Bliss αυτό ακριβώς: μην χολοσκάμε για τα ασήμαντα!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  3. Σωστή φίλη μου.....όταν δεν υπάρχει άμεση λύση και το ξέρουμε γιατί να σκάμε και να χτυπιόμαστε????αφού αν θέλουμε μπορούμε να σκεφτούμε πρόχειρες λύσεις που βοηθάν....πάντα αισιόδοξη και με χαμόγελο.....καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))Πάντα υπάρχουν λύσεις αν θέλουμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Πώς στο καλό έσπασαν?
    Πρώτη φορά βλέπω ή ακούω κάτι τέτοιο...μόνο εγώ είμαι περίεργη?χαχα!!
    Πάντως αν ανησυχούσα για τα ασήμαντα, τώρα πια θα με είχαν με χάπια...και δεν είναι καιρός για περιττά έξοδα...σιγά μη στηρίξουμε τις φαρμακοβιομηχανίες...
    Χαμόγελα και έχει ο Θεός!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επρόκειτο περί θαυμασίας κατασκευής!
      Πέρα από την πλάκα είναι πολύ παλιά και το κόλλημά τους με θαλασσινή άμμο, όχι με τις σύγχρονες πια μεθόδους! Με την πολυκαιρία μάλλον φούσκωσαν και με το βάρος των επίπλων δημιουργήθηκε ούτε και εγώ ξέρω τι!
      Όπως το λες: Έχει ο θεός!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. τώρα ρε γμτο πλακάκια δεν ξέρω να βάζω αλλιώς σε δυο λεπτα θα το είχαμε φτιαξει...χιχιχι... καλημέρα καλή μου..σ ευχαριστώ που πέρασες εχτές το βράδυ από τα μέρη μου ήταν μια δύσκολη βραδιά....να έχεις μια υπέροχη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα precious! Δεν πειράζει καλέ μου!
      ΥΓ: Παρ'όλη τη νύστα μου χτες δεν μου πήγαινε να μην κρατήσω την υπόσχεσή μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ενα πράγμα τη φόρά και μάλιστα μόνο τα σημαντικά!Μου αρέσει και ο τρόπος που σκέφτεσαι και ο τρόπος που το αντιμετώπισες....α! εχώ κι εγώ περιοδικά πολλά, για να συνδράμουμε τη κατάσταση μέχρι να φτιαχτεί το πάτωμα..Οι τοίχοι, κοριτσάκι μου εδώ θα μείνουν, εμείς είμαστε περαστικοί και πρέπει να ρουφήξουμε τη κάθε σταγόνα της ζωής!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Είναι ενδιαφέροντα; Τα περιοδικά; Να μορφωθούμε κιόλας ! αχαχαχ!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τέλειος ο τρόπος που το αντιμετωπίζεις!! Όπως τα λες, για τα υλικά δεν αξίζει να κλαίμε!!
    Μου φαίνεται τόσο περίεργο αυτό που έχει γίνει με τα πλακάκια!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο! Κάποια στιγμή, στο μέλλον, λοιπόν! Εκτός αν δοκιμάσεις να τα βάλεις μόνη σου! Τι το χειρότερο θα πάθουν;; χιχι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η ιδέα σου.... αλλά νομίζω ότι δεν είναι τόσο θέμα να τα τοποθετήσω...Πρέπει να γίνει με προσοχή μη δημιουργηθεί ντόμινο από την πίεση και σε άλλες σειρές!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ με την Τίνα..Να τα φτιάξεις μόνη σου..Μια χαρά θα γίνουν!!
    όλα διορθώνονται..όλα,όμως!
    Καλό σου απόγευμα<3
    (ήρθα να ''παρω''το βραβειάκι μου..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πώς φαίνεται όταν κάποιου τα χέρια πιάνουν;
    Όπως είπα και στην Τίνα ανησυχώ για το ντόμινο...
    Καλά έκανες και ήρθες να πάρεις το βραβειάκι σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα υλικά ευτυχώς διορθώνονται σχετικά εύκολα. Να αντιμετωπίζεις πάντα αισιόδοξα τυχόν προβλήματα στη ζωή σου. Η ζωή είναι μικρή για να στενοχωριόμαστε για το κάθε τι, ειδικά όταν μπορείς να το ξαναφτιάξεις. Φιλί μελένιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραίο φιλί είναι αυτό!!!!!!!!
      Θα το καθιερώσω στην κολλητή που με λέει Χαζένια (από το καραμελένεια!)
      αχαχα! να'σαι καλά Μαράκι μου! Έτσι είναι!

      Διαγραφή
  11. τέλειο!! είσαι φοβερή!!! κάνεις το πιο καλό και σημαντικό πράγμα: χαμογελάς στις αναποδιές! και φυσικά έχεις απόλυτο δίκιο ότι τα υλικά διορθώνονται!! η υγεία μας όμως? :) πολλά μπράβο!! keep smiling! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα καλώς σε βρίσκω στο όμορφο blog σου.Η περιέργεια καμιά φορά σε οδηγεί σε αξιόλογα μονοπάτια και εμένα με οδήγησε σε σένα!Θα τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λοιπόν!
      Με μεγάλη μου χαρά να τα λέμε! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή